Magdalena Burda

Prawniczka z wykształcenia, kinomaniak i copywriter z zamiłowania! W Polki.pl zajmuje się pisaniem treści reklamowych i prowadzeniem akcji specjalnych. Z dystansem komentuje wyczyny millenialsów - sama należy do pokolenia Y!

problem chrapania - chrapanie - Polacy a chrapanie
problem chrapania - chrapanie - Polacy a chrapanie 8 lat temu
Dowiedz się, czym jest i jak można sobie z nim poradzić. Czytaj więcej
chrapanie - chrapanie Polaków - badanie dotyczące chrapania
chrapanie - chrapanie Polaków - badanie dotyczące chrapania 8 lat temu
Poznaj badania TNS przeprowadzonego na zlecenie Centrum Medycznego MML. Czytaj więcej
bezdech nocny - chrapanie - sen w nocy
bezdech nocny - chrapanie - sen w nocy 8 lat temu
Wywiad z dr. Marcinem Brodą – ordynatorem oddziału laryngologii Centrum Medycznego MML. Czytaj więcej
APART - Marka apart - Biżuteria apart
APART - Marka apart - Biżuteria apart 8 lat temu
40 urodziny marki Apart i przy okazji ostatni dzień karnawału gwiazdy spędziły na gali w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Mamy relację! Czytaj więcej
pielęgnacja paznokci - paznokcie semilac - semilac
pielęgnacja paznokci - paznokcie semilac - semilac 8 lat temu
Poznaj rewolucję w pielęgnacji od marki Semilac. Czytaj więcej

Redakcja poleca

REKLAMA

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.