Ćwiczenia na jędrny biust

Każda kobieta marzy o pięknym biuście, który będzie mogła z dumą eksponować zarówno w letniej sukience, jak i kostiumie kąpielowym. Chociaż wielkość biustu jest kwestią genetyki, mamy jednak wpływ na jego wygląd. Kilka prostych ćwiczeń wystarczy, aby piersi były jędrne i zdrowe.
Ćwiczenia na jędrny biust

Dlaczego warto mieć jędrny biust?

Ćwiczenia na jędrny biust nie są tak popularne jak rzeźbienie mięśni brzucha czy ćwiczenia na uda lub łydki. Jednak coraz więcej kobiet, zwłaszcza latem, zaczyna trenować, żeby móc pochwalić się pięknym biustem. Trening nie jest trudny, wystarczy kilka ćwiczeń, które powtarzane codziennie sprawią, że nasz biust z dnia na dzień będzie wyglądał coraz lepiej. Pierwsze efekty można zauważyć już po tygodniu. Ćwiczeniom biustu powinien towarzyszyć również trening mięśni rąk i barków.

Ćwiczenie 1

Stań w niewielkim rozkroku. Wyciągnij ręce przed siebie, zegnij w łokciach i skrzyżuj. Teraz napnij mięśnie klatki piersiowej i wytrzymaj w ten sposób kilka sekund. Następnie rozluźnij mięśnie. Ćwiczenie powtórz 30 razy.

Zobacz też: Jak przygotować się do lata? - zestaw ćwiczeń

Ćwiczenie 2

Złącz dłonie przed sobą, a łokcie unieś do góry. Teraz, licząc do trzech, dociskaj dłonie do siebie. Ćwiczenie powtórz 15 razy.

Ćwiczenie 3

Stań w lekkim rozkroku. Wciągnij brzuch. Ułóż proste ręce wzdłuż tułowia. Wymachuj naprzemiennie rękami w przód i w tył. Ćwiczenie powtórz 10 razy. Wykonaj 4 serie.

Ćwiczenie 4

Stań w rozkroku naprzeciwko ściany. Oprzyj wyprostowane ręce o ścianę, a następnie zginaj je w łokciach tak, jakbyś robiła pompki. Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Ćwiczenie 5

Połóż się tak, aby ręce zwisały luźno po obu stronach ciała. W każdą dłoń weź półtorakilogramowy przedmiot lub małe hantle. Teraz prostujemy ręce w górę i opuszczamy do wyjściowej pozycji. Ćwiczenie powtarzamy w 3 seriach po 10 razy.

Polecamy: Jak powiększyć biust?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)