Akcja Pomoc Mierzona Kilometrami - podsumowanie 2014 rok fot. serwis prasowy T-Mobile

Akcja Pomoc Mierzona Kilometrami - podsumowanie 2014 rok

Dzięki aktywnemu zaangażowaniu ponad 500 tysięcy osób milion złotych trafił do niepełnosprawnych ruchowo dzieci!
Agata Bernaciak / 29.09.2014 16:17
Akcja Pomoc Mierzona Kilometrami - podsumowanie 2014 rok fot. serwis prasowy T-Mobile

O drugiej edycji akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

Sportowa pasja, mobilna technologia, smartfon oraz szczytny cel jako motywacja do aktywnego pokonywania kilometrów to elementy składowe drugiej edycji ogólnopolskiej akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami.


Od połowy czerwca ponad 500 tysięcy Polaków biegając, spacerując, jeżdżąc na rolkach, na rowerach, a także uprawiając sport na wózkach inwalidzkich, aktywnie pokonywało kolejne kilometrowe wyzwania T-Mobile. To wszystko aby 28 września świętować wspólny sukces – przekazanie 1 miliona złotych na podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam!

Co się działo podczas imprezy?

W niedzielę, 28 września podczas 36. edycji PZU Maratonu Warszawskiego zakończyła się już druga edycja ogólnopolskiej akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami - na Stadionie Narodowym, w towarzystwie tysięcy biegających, przekazany został 1 milion złotych na podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam!

Wyniki tegorocznej akcji są imponujące i udowadniają, że Polacy są coraz bardziej aktywni sportowo, a gdy przy tym mogą jeszcze pomóc, ich zaangażowanie jeszcze bardziej wzrasta.

W jaki sposób walczono o pieniądzy dla niepełnosprawnych dzieci?

Pomoc Mierzona Kilometrami zgromadziła wokół wspólnej idei zbierania kilometrów dla niepełnosprawnych ruchowo dzieci ponad 500 tysięcy aktywnych osób! Założenie było proste - biegając, spacerując, jeżdżąc na rolkach, na rowerach, a także uprawiając sport na wózkach inwalidzkich możesz dbać o swoją formę, ale i pomagać innym.


Od 14 czerwca do 28 września, co dwa tygodnie T-Mobile stawiało przed uczestnikami akcji nowe kilometrowe wyzwanie, którego osiągnięcie równało się przekazaniu określonego wsparcia finansowego na rzecz podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam. Z końcem akcji udało się przebyć dystans blisko 80 milionów kilometrów, a tym samym przekazać 1 milion złotych na rehabilitację i protezy dla dzieci!

 Akcja Pomoc Mierzona Kilometrami to tysiące osób zaangażowanych w jedną ideę – pomoc niepełnosprawnym  ruchowo dzieciom! Myślę, że dziś, kiedy druga edycja akcji dobiegła końca, każda z ponad 500 tysięcy osób, które współtworzyły ogólnopolską drużynę aktywnie pomagających, może czuć dumę i satysfakcję! Milion złotych, który zostały przekazany na rehabilitację i protezy dla najmłodszych to nasz wspólny sukces! Ze strony T-Mobile Polska dziękuję wszystkim za serce włożone akcję oraz dostarczenie tak pozytywnych i budujących emocji!
– mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji

Specjalne strefy Pomocy Mierzonej Kilometrami pojawiały się w wakacyjnych miejscowościach, a także przy okazji ważnych wydarzeń sportowych gdzie m.in. ambasadorka akcji Maja Włoszczowska, Aleksandra Goss, Anna Lewandowska, Beata Sadowska, Kamila Szczawińska, Paulina Krupińska, Dorota Gardias, Agnieszka Maciąg, Monika Kuszyńska, a także Robert Korzeniowski, Mateusz Kusznierewicz, Rafał Wilk, Bartosz Nowicki, Przemek Cypryański oraz Robert Kupisz inspirowali Polaków do udziału w akcji. Oczywiście akcja nie mogła by się odbyć bez wsparcia parterów - telewizji TVN, Radia RMF, Grupy Onet, Endomondo oraz firma Sony, producenta wodoodpornego smartfonu Sony Xperia Z2.

Pomoc Mierzona Kilometrami to niezwykła akcja, będąca najlepszy przykładem jak w prosty sposób – tylko dzięki naszej aktywności fizycznej i wykorzystaniu mobilnej technologii możemy pomagać innym! Co ważne jest to akcja, której towarzyszą wyłącznie pozytywne emocje! Cieszę  się, że firma Sony  mogła współtworzyć ten wyjątkowy projekt, a nasz smartfon Sony Xperia Z2 towarzyszył uczestnikom akcji w pokonywaniu, tak ważnych dla dzieci kilometrów, i w słońce i w deszcz.

– dodaje Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland, Sony Mobile Communications.


Wyniki akcji można śledzić na stronie internetowej akcji www.kilometrami.pl
na podstawie informacji prasowej T-Mobile