POLECAMY

system segui - odstawic?

napisał/a: kasiagwiazka , 2008-11-08 16:57
29 września zaczełam przyklejać kolejno plastry system sequi, przeszłam już dwa cykle tzn 3 system 50- 3 system conti i 3 system 50 -3 system conti. teraz zaczelam trzeci cykl tzn 2 system 50, w poniedziałek przykleiłabym trzeci plaster. Problem leży w tym że pojawiło sie kilka objawów ubocznych tj bole brzucha, obrzeki i zwiększenie masy ciala, bóle głowy, wzdęcia, nadmierne zmęczenie. Chciałabym odstawic plastry, ponieważ stosowanie ich staje się uciążliwe, jednak nie wiem jak to zrobić z najmniejsza szkodą dla mojego organizmu. Czy mogę to zrobić np z dnia na dzień czy musze czekac do zakończenia cyklu plastrów?

Plastry zostaly mi przypisane z powodu braku miesiączki od roku, lekkie krwawienie pojawiło sie jedynie 20 czerwca, od tego czau nic. Choruje na ED, moja waga jest prawidłowa, mam 21 lat

wyniki badań z września:
Estradiol
napisał/a: dimedicus , 2008-11-08 18:27
Niestety takie są skutki uboczne stosowania tego leku,przerwanie od razu nie szkodzi niczemu.Szczególne objawy jak napady migreny,wzrost ciśnienia,problemy z widzeniem,zalecają również do natychmiastowego przerwania stosowania leku.O tym wszystkim należy powiadomić lekarza.Wyniki nie są ciekawe i nie wykazują objawów nadchodzącej owulacji.Pozdrawiam.