POLECAMY

przerwanie brania tabletek antykoncepcyknych

napisał/a: *MYSIA* , 2006-12-27 18:21
Mam takie pytanie otóż miesiac temu przestalam brac tabletki antykoncepcyjne od razu po tym dostałam okres a teraz kiedy juz dawno go powinnam miec jego nie ma. Czy po przestaniu bania tabletek okres pojawia sie tak jak zawsze czy ma prawo sie opózniać??? Mam także pytanie odnośnie tego czy tabletki antykoncepcyjna (duża ich ilość) odpowiada tabletce tzw. "po", czy jest to samo dzialanie jak dziala tabletka po??? Prosze o odpowiedz.
Aqaba
napisał/a: Aqaba , 2007-03-02 16:56
twoje cykle po odstawieniu anty moga byc przez jais czas regularne musisz wiec uwazac a co do pigulek po i pig anty to nawet w duzej ilosci nie maja tego samego zastosowania nie ryzykuj
napisał/a: Andzia007 , 2007-10-31 23:14
Witam, mam pewien problem ;/ i licze na to ze ktos pomoze mi go tu rozwiazac:) Otoz nie mialam okresu przez 2 miesiace, poszlam do ginekologa i nie stwierdzil on ciazy.Przepisal mi tabletki na wywolywanie okresu i odrazu antykoncepcyjne.Gdy dostalam miesiaczke, zgodnie z zalecieniem lekarza,zaczelam przyjmowac tabletki antykoncepcyjne (pierwszy raz w zyciu).Po 2 tyg przerwalam przyjmowanie tych tabletek, poniewaz strasznie sie po nich czulam (bole glowy, wymioty, bolace piersi).Po 3 dniach znowu dostalam miesiaczke (2 raz w miesiacu), byla ona bardzo bolesna ;/ i utrzymuje sie do tej pory, czyli 7 dzien ;/ czy cos jest nie tak? co powinnam teraz zrobic??jak dlugo moze to trwac?? prosze o pomoc...
napisał/a: Lalunaa , 2007-11-02 16:25
Codo pytania MYSI :
zarzyciu kilku zwyklych tabl anty zamiast jednej "PO" to tzw. metoda YUZPE.
Mozna ja zastosowac tylko wtedy gdy zarzywasz tabl anty z zawartością LEVONORGESTRELUM.
Oto lista tabl w ktorych skład wchodzi ta substancja:
Anteovin
Gravistat
Gravistat 125
Microgynon 21
Minisiston
Rigevidon
Stediril 30
Tri-Regol
Trinordiol 21
Triquilar
Trisiston
Polega ta meotda na tym ze przyjmuje sie 2 czy 3 (nie pamietam dokładnie) tabl na raz a po uplynieuciu dobry 1 tabl.
jak wpiszesz w google nazwe tej metody to napewno wyskoczy Ci mnostwo artykulow na ten temat.

Co do pytania Andzi zrob sobie test na http://www.zmienpigulke.pl- tak pewnie wyjdzie Ci potwierdzajacy wynik- ze tabl byly zle dobrane ale nastepnym arzem przynajmniej bedziesz wiedziała na co zwaraca uwage obserwujac swoje ciało podczas brania tabl.
Moim zdaniem teraz powinnas udac sie do lekarza i dokladnie opisac mu cala sytuacje. W zasadzie czesto zdarza sie podobnie gdy ma sie problemy z nieregularnymi cyklami i zle dobranymi tabl.
Skonsultuj z lekarzem i podziel sie z nami :)
Aqaba
napisał/a: Aqaba , 2007-11-03 17:06
Laluna ma racje skonsultuj sie z ginekologiem poniewaz pigulka byla ewidentnie zle dobrana ale akurat tego nidy nie mozna sprawdzic przed braniem pigulek trzeba je przetestowac na sobie zeby je dobrze dobrac, stronka http://www.zmienpigulke.pl znam itez polecam bo moze pomoc podjac decyzje co do zmiany pigulki pozdrwiam
napisał/a: aga729 , 2010-10-10 17:23
Witam. biore tabletki antykoncepcyjne ponad 6 lat bez przerwy (byly zmieniane na inne ale bez przerwy). czy powinnam na jakis czas odstawic tabletki?
napisał/a: wikam2 , 2010-10-10 18:45
Nie wiem czu uzyskasz odpowiedz bo w tej kwetii zdania sa sporne. Nawet ginowi róznią się opinią.
napisał/a: millo1 , 2010-10-11 10:36
dokładnie. ja uważam, że nie ma potrzeby robić przerwy, ale co lekarz to inne zdanie :)