POLECAMY

nerwica-depresja- czas - działanie leku

napisał/a: darkstar2, 2016-03-17 13:59
Witam serdecznie.


Krótkie wprowadzenie.
Jakieś dwa lata temu skończyłem roczną kuracje citabaxem w końcowej dawce 30mg. Mój stan znacząco się poprawił, wręcz wrócił do normalności, uśmiech wrócił mi na twarz .
Obecnie znów wróciłem do citabaxu , przyjmuję go już ponad półtora miesiąca, dotarłem do dawki 30mg na dzień , rano . Wyobcowanie minęło ale pozostało uczucie lęku – takiego ucisku w gardle – brzuchu - w tej kwestii nic się od początku nie zmienia. Zastanawiam się czy iść ponownie do lekarza i powiedzieć o tym , czy może dać jeszcze szanse citabaxoiwi ?
Zauważyłem , że mój stan jeśli chodzi o lęki pogarsza się podczas picia kawy. Staram się ją rzucić - połowiczny sukces – czasem wypiję (ok 3 kaw tygodniowo). Myślę , że moje problemy są z wiązane z poziomem kortyzolu.
Proszę o informację czy wstrzymać się jeszcze z wizytą u lekarzy czy iść i prosić o zmianę leku ?

Pozdrawiam.
napisał/a: marta 49, 2016-12-30 19:21
Sporo minelo od Twojego pytania,wiec pewnie juz podjales decyzje.Dzisiaj Cie znalazlam i nie wiem czy pytanie jeszcze aktualne,ale napewno zwroc sie do lekarza o zmiane leku.Czasami nasze reakcje na lek sa paradoksalnie inne od tych oczekiwanych. Sama jestem tego przykladem. Zaczynam juz trzecia propozycje.