POLECAMY

mozliwe zaplodnienie

napisał/a: usia2 , 2007-11-03 23:40
stosuje srodki antykoncepcyjne - tabletki plus prezerwatywa. mialam juz niby 2 miesiaczki od mozliwego zaplodnienia ale nadal jest cos nie tak. nie mam typowych objawow ciazy- oprocz czestszego oddawania moczu i boli w dole brzucha.ale jakos tak dziwnie sie czuje ostatnio. mialam grzybice na jezyku itp i boje sie poniewaz nie wiem czy w tym wypadku moze to byc ciaza(wizyta u ginekologa wkrotce, ale pisze bo mam stres:( ) czy to cos z moim zoladkiem jest nie tak. prosze o pomoc. i z gory dziekuje
napisał/a: ~Anonymous , 2007-11-05 01:32
nie rozumiem czym sie martwisz stosujesz antykoncepcje i mialas miesiaczki, twoje objawy sa objawa,i napewno czegos innego niz ciaza, a czego to juz ci powie lekarz po zbadaniu, to oczywiste
napisał/a: ~Anonymous , 2007-11-05 18:33
no martwie sie bo naprawde najgorzej sie naczytac- zaraz wszystko nagle pasuje. a rozne przypadki sie zdarzaja ;(
napisał/a: Madonna , 2007-11-29 21:21
Rzeczywiście, antykoncepcja jest zawodna.
Podczas brania tabletek nie masz miesiączek, lecz krwawienia z odstawienia.

Czemu właściwie podejrzewasz ciążę?
napisał/a: ~Anonymous , 2007-11-30 17:53
pomóżcie prosze... 11 listopada kochalam sie z chlopakiem, bylismy zabezpieczeni prezerwatywa. Mialam dostac okresu 21listopada a dzisiaj jest juz 30:( boje sie. czy to mozliwe ze moge byc w ciazy czy poprostu okres mi sie spuznia?
napisał/a: Madonna , 2007-11-30 18:05
Oba scenariusze są możliwe. Może test wyjaśni Ci, który jest prawdziwy?