POLECAMY

mocne bole miesiaczkowe a brak okresu

napisał/a: chomik80, 2007-07-03 16:32
MOja żona ma mocne bole w krzyzu ale okresu nie ma juz 3 dzien.
Robilismy test ciazowy i wyszedl negatywnie takze ciaza to nie jest.
Czy ktoras z WaS miala cos podobnego ? Zaczynamy sie martwic, moja zona poronila 4 miesiace temu :/
Umowila sie na wizyte u ginekologa na czwartek ale jeszcze 2 dni przed nami :/
napisał/a: ~gość, 2007-07-04 19:46
bardzo współczuję. Najlepiej będzie jak jakoś przeczekacie do tej wizyty u lekarza. Ja też aktualnie przechodzę dokładnie to samo...tyle że nie przeżyłam tej tragedii co wy. Więc może to być w jej przypadku coś innego niż u mnie. Moja babcia jest lekarzem i powiedziałą mi że tak czasem jest z nerwów...ja to mam już czwart dzień i w dodatku są bardzo silne. Ale ostatnio mam stresujące życie..
Poczekajcie! Wszystko się napewno wyjaśni
napisał/a: samsam, 2007-07-04 20:22
chomik80, może test pokazał błędny wynik. A kiedy miała być miesiączka?
napisał/a: Patka2, 2007-07-05 08:59
spokojnie.... idzicie do lekarza i on roziweje wasze wątpliwości, napewno wszystko bedzie dobrze.
napisał/a: aic, 2007-07-15 09:59
Witam!
Moja dziewczyna powinna dostać okres w nocy z 13 na 14 czerwca. Jednak do tej pory okres nie występuje. Ok wtorku-środy zaczęła mieć bóle przedmiesiączkowe, nabrzmiałe piersi i wyczuwała powiększony jajnik, a w środę wieczorem i czwartek zauważyła delikatne krwawienie, jednak bardzo małe i raczej nie był to okres. W tym cyklu zrezygnowaliśmy z tabletek antykoncepcyjnych, a dokładnie w 14 dniu cyklu musięliśmy użyć postinoru, gdyż zdażył się nam wypadek. Reakcja jednak była bardzo szybka ok 2,5 godziny. Jaka jest szansa, że moja dziewczyna jest w ciąży?
napisał/a: Maciejka1, 2007-07-15 17:41
Po Postinorze często jest tak, że cały cykl potrafi się rozregulować. To jest bardzo duża dawka hormonów i może być przyczyną wielu działań niepożądanych. Może być tak, że Twoja dziewczyna przyjęła Postinor przed owulacją i tym sposobem do niej nie dopuściła w związku z czym cykl kończy się jako bezowulacyjny i może być tylko takie skąpe krwawienie... A również mogło to być krwawienie ciążowe... Szansę na ciążę ciężko ocenić... Najlepiej zrobić test ciążowy i wszystko się wyjaśni. Absolutnie każdy scenariusz jest tu możliwy. Test ciążowy będzie tu najlepszym rozwiązaniem. Albo od razu wizyta u ginekologa.
napisał/a: Cubanita, 2007-07-17 09:52
{option} napisal(a):Po Postinorze często jest tak, że cały cykl potrafi się rozregulować. To jest bardzo duża dawka hormonów i może być przyczyną wielu działań niepożądanych.

Maciejka ma rację. Może byc tak że to krwawienie to było reakcja po postinorze a normalnego krwawienia miesiączkowego w ogóle teraz po ni nie będzie...czasem tak po postinorze jest. Najlepiej zróbcie test ciążowy, dla pewności i żeby sie uspokoić..na pewno wszystko jest w porządku