POLECAMY

grzybica układu pokarmowego?

napisał/a: kulka_s , 2007-03-04 13:19
Witam serdecznie!
Bardzo prosze o pomoc. Przez 1,5 tygodnia brałam antybiotyki. przez pierwsze 6 dni Augmentin, a pózniej przez resztę - Dalacinl C (ten mocniejszy) 3 razy dziennie. Nie dostałam do tych antybiotyków leków osłonowych. Dopiero, gdy dostałam grzybicy pochwy, ginekolog przepisał mi lek przeciwgrzybiczny ale nie do codziennego stosowania. Po odstawieniu antybiotyków mam okropne bole żołądka. (tj. pod splotem słonecznym). Czyżbym dostała grzybicy układu pokarmowego? Juz sama nie wiem co moga oznaczac te bole. Są bardzo silne i ustępuja jedynie po wypiciu lub zjedzeniu czegos ciepłego. Najgorzej jest jak leżę, bo wtedy bóle się nasilają. Czy konieczna jest wizyta u specjalisty? i do kogo powinnam sie w takim razie zgłosić? A może póki co, moze wziąć jakiesleki, żeby przestało boleć? prosze bardzo o pomoc...
pozdrawiam,
napisał/a: Peter , 2007-03-04 14:37
Koniecznie zgłoś się do specjalisty (gastrologa). Dalacin może wywołać rzekomobłoniaste zapalenie jelit i lepiej, żeby to sprawdził specjalista. Ja tego wykluczyć nie mogę. Może też być zwykła drożdżyca (grzybica), wtedy konieczny Trillac i leki (nystatyna lub skuteczniejszy ketokonazol - ale one są na receptę). tak więc nie zwlekaj z wizytą u lekarza.