POLECAMY

Duszności czy uzależnienie ?

napisał/a: Przemoleq , 2016-01-30 21:09
Witam!
Opiszę swój problem po krótce aby jak najwięcej osób mogło się zapoznać i się nie zanudziło .

Od 2 tygodni mam duszności, czasem mniej czasem mocniej a wieczorem się nasilają.

Jestem po przeszczepie zastawki serca oraz 5 operacjach kręgosłupa i rekonstrukcji klatki piersiowej 5 lat temu (mimo to skolioza nadal jest znaczna).

4 miesiące temu byłem na usg serca- nic się nie zmieniło ani na lepsze ani na gorsze. Tydzień temu wizyta u pulmonologa- również Pani nic nie słyszała podejrzanego w płucach.

Ponieważ mam bardzo silne bóle pleców często zażywałem tramal. Małe dawki ale dość często. Szczególnie wieczorami nie więcej niż 50mg.
Gdy zaczęła pobolewać mnie wątroba postanowiłem odstawić tramal i się zaczęło. Duszności. Co ciekawe zmniejszają się gdy zażyję tramal, nawet w małej dawce (37mg w tabletkach Zaldiar). Po stopniowym odstawieniu to samo- zdarzają się też lekkie stany depresyjne po zmniejszeniu dawki.
Wygląda mi to na uzależnienie, ale może ktoś się jeszcze wypowie ? Może miał ktoś podobnie ?
napisał/a: Amiran , 2016-10-18 16:23
Wygląda mi to na uzależnienie. Prawdopodobnie objawem nie są same duszności, ale niepokój który doprowadza Cię do strachu o to, że nie możesz złapać oddechu. Tramal bardzo uzależnia, powinieneś się zbadać.