POLECAMY

bóle stawów

napisał/a: AGATA PIWKO , 2007-05-28 11:01
Bolą mnie stawy kolanowe ikostki biorę movalis ale nie pomaga.Miałam robione badania:p/canty cetrulinowe -ujemny.odczyn walerego roza -dodatni, lateks dodatni.Co to może być proszę o poradę.mam 32 lata i jestem załamana.
napisał/a: Peter , 2007-05-28 11:13
To prawdopodobnie wskutek częstych infekcji paciorkowcowych. Warto sprawdzić ASO. Leczenie p/bólowe, p/zapalne, p/reumatyczne. I dodatkowo leki podnoszące odporność, o ile ASO wskaże na aktualne lub przebyte zakażenia paciorkowcowe.
Jeśli movalis nie pomaga, warto zastosować leki modyfikujące proces zapalny i/lub leki homeopatyczne.
napisał/a: AGATA PIWKO , 2007-05-28 14:45
ASO MAM PONIZEJ 200.CHCIAłAM JESZCZE ZAPYTAć JEżELI P/C CYTRULINOWE ANTY CCP MAM UJEMNE TO CZY TO WYKLUCZA RZS?A JAKIE LEKI MODYFIKUJąCE PAN RADZI?dZIęKUJE ZA PORADE

[ Dodano: 2007-05-28, 14:48 ]
A CO PAN POLECA Z HEMEOPATI?nA ANGINY CHOROWAłAM CZęSTO ALE JAKIEś 7 LAT TEMU CZY MOżE TO BYć OD TEGO ,DOPIERO TERAZ?
napisał/a: Peter , 2007-05-28 15:11
Tak, to pozostałość po częstych anginach. To problem immunologiczny. Proponowałbym następujące leki:
- Traumeel S
- Zeel T
Jako leczenie podstawowe. Są to leki homeopatyczne modyfikujące proces chorobowy. Najlepszy efekt zapewniają w postaci zastrzyków.
Lek pomocniczy - wszelkie odmiany Glukozaminy - np Arthrostop.
Jeśli aCCP ujemne, to z pewnością nie jest to rzs.
napisał/a: AGATA PIWKO , 2007-05-28 17:29
panie doktorze wróciłam od reumatologa zapisała mi sterydy METYPED W DAWCE 1-0-0 PRZEZ 5 DNI POTEM Pół TABLETKI RANO PRZEZ 10 DNI BOJE SIę TYCH STERYDóW NIE WIEM CZY TO DOBRY POMYSł.ZAPOMNIAłAM DODAć żE MAM TROCHE OBRZęKNIęTE STAWY SKOKOWE.CO ROBIć WYKUPIć STERYDY?BARDZO PROSZE O PORADE.

[ Dodano: 2007-05-28, 17:31 ]
A CO PAN SąDZI O CHRZąSTCE REKINA.
napisał/a: Peter , 2007-05-29 07:27
Osobiście jestem przeciwnikiem sterydów, gdyż wchodzimy w tzw. błędne koło. Wprawdzie przepisany przez reumatologa steryd jest w niewysokiej dawce i przez dość krótki okres czasu, ale jak znam życie, jak tylko Pani je odstawi, to problem powróci. I znowu sterydy. To do niczego dobrego nie prowadzi.
Zawsze uważam te leki jako ostateczność.
Odnośnie chrząstki rekina, to owszem, może w sposób niespecyficzny podnieść odporność, ale nie jest to preparat modulujący odpowiedź immunologiczną w przypadku reakcji zapalnych. Jego wskazania dotyczą nawracających infekcji.
Ja osobiście polecałbym (biorąc pod uwagę Pani wiek, początek choroby) leki jak wyżej napisałem. Ewentualnie dołączyłbym przez krótki okres czasu ok. 10-15 dni Ketonal.
napisał/a: AGATA PIWKO , 2007-05-29 07:39
DZIęKUJE ZA PORADE.CZY TE LEKI HEMEOPATYCZNE DOSTANE W ZASTRZYKACH BEZ RECEPTY,I CZY MOż NA JE PODAWAć łąCZNIE Z NORMALNYMI LEKAMI?JESZCZE RAZ PANU DZIęKUJE.

[ Dodano: 2007-05-29, 07:48 ]
CHCIAłAM JESZCZE ZAPYTAć CZY GUZKI TARCZYCY MOGą MIEć WPLYW NA STAWY.
napisał/a: Peter , 2007-05-29 08:04
Niektóre apteki sprzedają te leki bez recepty, ale nie każda. Ale warto spróbować.
Tak, te leki można łączyć z lekami konwencjonalnymi, nawet ich działanie się sumuje dając lepszy efekt terapeutyczny. Jeśliby Pani się udało zdobyć te leki, to proszę o kontakt, to uszczegółowię sposób dawkowania.
Odnośnie tarczycy, to musiałaby Pani podać komplet wyników badań, szczególnie nie wiem, czy zostało takie badanie wykonane, a mianowicie chodzi mi o przeciwciała any-TPO. Jeśli wynik ten byłby zawyżony, to wtedy możemy mówić o pewnym związku choroby stawów z chorobą tarczycy. Sama niedoczynność, czy nadczynność może powodować jedynie zaburzenia metaboliczne w układzie kostnym (zmiany struktury, osteoporoza). Ale dzieje się to dopiero wskutek długotrwałego nieleczenia tarczycy.
napisał/a: AGATA PIWKO , 2007-05-29 10:03
Dziękuje postaram się o te leki i napewno się odezwe.

[ Dodano: 2007-05-30, 07:58 ]
Witam.Znalazłam apteke gdzie moge kupic te leki bez recepty.Ile kupić ampulek na początek,chciałam zapytac jakszybko widoczny jest efekt po tych zaszczykach,ponieważ dziś rano mnie stawy bardzo bolały ,że ciężko mi było wstać z łożka.(kolana i kostki)

[ Dodano: 2007-05-30, 08:06 ]
witam

[ Dodano: 2007-05-30, 08:12 ]
Proszęo szybką odpowiedź.Jak pan myśli powiedzieć reumatologowi o tych lekach hemeopatycznych?
napisał/a: sisleyka , 2008-03-19 15:06
Witam,

W związku, że jestem załamana swoim problemem zwracam sie z prośbą poprzez forum!Od dzieciństwa moje stawy reagowały na zmianę pogody!Kiedy zwróciłam się jako dziecko do lekarza, ten powiedział, że to choroba związana z położeniem geograficznym i wszyscy w naszym regionie na to choruję!Cóż za absurd!W miarę upływu lat ta dolegliwość wzmaga się.Mam 26 lat i rok temu po prawie miesięcznym nieustannym bólu zwróciłam się do lekarza.Badania, które zostały mi zalecone nic nie wykazały a lekarz co mógł tylko zardzić przypisał mi 2 tygodniową kurację antybiotykiem.Fakt-pomogło na czas brania leku.Ból jednak wciąż powraca a od jakiegoś miesiąca osiąga apogeum.Ciągle faszeruje sie lekami przeciwbólowymi a stawy są często az pulsujące gorącem!Czy moge to wciąż tłumaczyć zmianą pogody?Proszę dać mi jakąś wskazówkę co mogę z tym zrobić, gdzie się zwrócić?!!

Ania
napisał/a: Peter , 2008-03-20 19:09
Sisleyka - trzeba z robić kompleksowe badania. Pełna morfologia, OB, ASO, i być może aCCP.
Wygląda to na chorobę reumatoidalną typu rzs, fibromialgia lub polimialgia. Lekarz powinien to ustalić, a nie zwalać na region geograficzny. Powinnaś udać się do specjalisty reumatologa.
napisał/a: mrozek1 , 2008-03-29 13:11
Witam. Ja również mam problem ze stawami i mieśniami. Od kilku miesięcy odczuwam okropne bóle kolan, łokci, kostek, nadgarstków a nawet łydek. Dodam, że na obu nadgarstkach mam spore torbiele, w które miałam wstrzyknięty Diprophos ale bez efektu.Ortopeda przepisał mi również tabletki Aulin ale również nie zmniejsza to bólu. Ostatnio są to tak silne bóle, że nie pozwalają mi na normalne funkcjonowanie. Miałam robione wyniki w kierunku choroby reumatycznej ale nic nie wykazały. Nie pomagają mi ani żele lub maści typu Voltaren, ani też tabletki Naproxen, które biorę na noc, żeby móc zasnąć. Mam 22 lata i dość często choruję na anginę ropną, dwa lata temu miałam też robioną punkcje, czy to może mieć jakiś związek z tymi dolegliwościami? co mogę zrobić, żeby je zmniejszyć?