POLECAMY

7dniowa przerwa

napisał/a: harita , 2007-06-30 17:40
moj problem polega na tym, ze wydluzylam przerwe siedmiodniowa do dni 10 i teraz zastanawiam sie czy w zwiazku z tym dzialanie tabletek w przeciagu kolejnego opakowania bedzie slabsze, bo wszedzie pisza, ze przedluzanie przerwy jest nie wskazane, jednak nie podaja przyczyny.
napisał/a: karida89 , 2007-07-05 11:40
Muszę Cię zmartwić, ale powinnaś powstrzymać sie od współżycia bez dodatkowych zabezpieczeń przynajmniej w pierwszym tygodniu przyjmowania tabletek. Ja stosuje Yasminelle i jest tam dokładnie opisane w którym tygodniu opuszczenie tabletki jest najbardziej niebezpieczne i okazało sie, ze właśnie w pierwszym. A skoro Ty opuściłaś jakby aż 3 tabletki to prawdopodobieństwo, że nie jesteś zabezpieczona przed ciążą jest bardzo duże. A zresztą wszędzie pisze, ze 7-dniową przerwę można skrócić, ale nigdy wydłużyć. Nie oznacza to jednak, ze przez całe opakowanie tabletki będą słabiej działać! Po tygodniu ich zażywania powinnaś już być zabezpieczona.
napisał/a: Marioletka , 2007-07-12 20:47
Brałam już rózne leki antykoncepcyjne ale nigdzie nie spotkałam się by mozna wydłużyć przerwę 7 dniową????Można ją pominąć i brać tabletki bez przerwy ale w drugą stronę???Nie wydaje mi się!
napisał/a: olga82 , 2010-03-26 19:02
Mam problem bo kiedy brałam ostatnią - 21 tabletke (yasminelle) to po jakichś 2 godzinach miałam sensacje żołądkową i mogła się nie wchłonąć tabletka. teraz nie wiem czy liczyc ten ostatni dzień jako pierwszy dzień przerwy i tak jakby skrócić ta przerwę o 1 dzień, czy normalnie policzyć jakby była przyjęta tabletka i przerwę liczyć od następnego dnia... wiem że zagmatwałam, ale może zrozumiecie o co chodzi... Acha ... czym skótkuje dla organizmy wydłużenie a czym skrócenie tej 7-dniowej przerwy?
napisał/a: ivi.kiwi , 2010-03-26 19:18
Wydluzenie przerwy moze skutkowac odblokowaniem sie owuacji.. na reszcie nie bardzo sie znam bo tabletek nie biore juz mase czasu.. poczekaj na wypowiedzi innych..
napisał/a: wikam2 , 2010-03-26 21:54
Jako ostatni dzień przyjmowania tabletki weź pod uwagę ten w którym nie wymiotowałaś. Teraz ja się zagmatwałam :D
Skutek wydłużenia przerwy : odblokowanie owulacji. W czasie przerwy ona już sama zaczyna się odblokowywać. Przyjmując tabletkę ósmego dnia blokujesz ją z powrotem. Jesli się spoźnisz owulacja może się rozpocząć.
Skrócenie przerwy...racej nie ma żadnych konsekwencji.