Polki.pl
kom. (113)

Zwi您ek na odleg這嗆

Coraz wi璚ej z nas decyduje si na roz陰k z konieczno軼i. Obliguje do tego praca, nauka, a cz瘰to po prostu miejsce zamieszkania. Czy jest szansa, by przetrwa razem, mimo dziel帷ych kilometrów?

Zwi您ek otwarty, zwany tak瞠 lu幡ym jest z góry nastawiony na pojawienie si osób trzecich, które staj si potencjalnymi kandydatami do ró積ego rodzaju flirtów, czy romansów. W takiej atmosferze bardzo 豉two mo瞠 doj嗆 do zdrady, cho przecie od pocz徠ku obie strony "nic sobie nie obiecuj". Fundamenty, na jakich budowane by造 relacje dwojga ludzi s kruche, jak lód. Wystarczy ma造 kamie na 軼ie盧e 篡ciowej, by przewróci si i doj嗆 do wniosku, 瞠 nie tedy prowadzi droga.

Natomiast sta造 zwi您ek ma o wiele wi瘯sze predyspozycje do przetrwania w tych trudnych warunkach, cho niewykluczone, 瞠 narastaj帷a t瘰knota, brak blisko軼i, czy przede wszystkim czasu na kontakt z partnerem doprowadz do wewn皻rznego rozdarcia. W takim stanie wielu ludzi mo瞠 pope軟i g逝pstwa. Wszystko zale篡 od indywidualnego nastawienia oraz si造 woli cz這wieka. Je郵i zwi您ek zbudowany jest na solidnej skale, przetrwa wszystkie burze.

Kontakt

Czas zawsze mo積a znale潭, o ile w ogóle si chce. Cz這wiek, który kocha, jest zdolny nawet po powrocie z 12 godz. harówki chwyci s逝chawk telefoniczn, by us造sze koj帷y g這s ukochanego/ej. To jest, jak balsam dla skonanej duszy, chocia nierzadko powoduje jeszcze wi瘯szy ból z powodu dziel帷ej odleg這軼i. Je郵i telefon milczy, jak zakl皻y, skrzynka jest pusta, a status ci庵le niedost瘼ny, co jest nie tak. Nawet przy braku wolnego czasu dla siebie mo積a wygospodarowa minutk na wys豉nie krótkiego smsa: "Kocham Ci" lub "My郵 o Tobie". Wystarczy. Mo積a tego dokona cho熲y w przerwie obiadowej. Powtarzam: WYSTARCZY CHCIEC.

Tryb 篡cia

Nie oszukujmy si. Kto, kto jest towarzyski i lubi imprezowa praktycznie codziennie styka si z nowymi osobami, co stanowi swoist pokus, zw豉szcza gdy nieod陰cznym dodatkiem staje si alkohol. Nie ka盥y po spo篡ciu procentów umie nad sob zapanowa. Oczywi軼ie wyj軼ie od czasu do czasu w celu rozerwania si jest, jak najbardziej wskazane. Nie mo積a zamyka si w czterech 軼ianach, bo to grozi klaustrofobi, lecz kiedy rozrywek jest w nadmiarze, zw豉szcza, podczas gdy ukochana osoba jest daleko, to daje wiele do my郵enia. Du穎 豉twiej jest zaufa w tej kwestii komu, kto wi瘯szo嗆 swojego czasu sp璠za w pracy lub w szkole. Pami皻ajmy jednak, 瞠 od ka盥ej regu造 s wyj徠ki i nie mo積a wszystkich przydziela do tej samej szufladki.

Wierno嗆

Cz這wiek, który ma pewne zasady i na pierwszym miejscu stawia wierno嗆, jest godny zaufania. B璠zie unika okazji do zdrady, co nie znaczy, 瞠 odwróci si od ca貫go 鈍iata. Mo瞠 rozwija swoje pasje lub robi co, co pozwoli mu wy豉dowa przykre emocje, np. uprawia sport, pisa pami皻nik, zapisa si na kurs ta鎍a, mo瞠 nauczy si gotowa. Czas sp璠zany osobno niekoniecznie musi by czasem straconym. Mo積a go wykorzysta do wzbogacenia swoich umiej皻no軼i, które przydadz pó幡iej we wspólnym 篡ciu.

Pami耩

Nigdy nie wolno zapomina o drugiej poówce ani nawet nie stara si tego robi. Przeciwie雟twem mi這軼i wcale nie jest nienawi嗆, lecz oboj皻no嗆. Owszem, czasem zaboli, ale to dobrze. To znak, 瞠 nam wci捫 zale篡, 瞠 kochamy, 瞠 kto jest nam drogi. Je郵i na si喚 uciekamy od negatywnych odczu i próbujemy nie my郵e, wizja partnera powoli rozmywa si. Gdy dochodzi do spotkania dziwnym trafem nie wiemy o czym rozmawia. Co wi璚ej, nie mamy na to ochoty, bo widzimy kogo obcego, a nie osob, z któr jeszcze niedawno chcieli鄉y dzieli ka盥 chwil. Dobrym sposobem jest pisanie listów, emaili, które pozwalaj na zawarcie swoich uczu w d逝窺zej formie i przekazanie ich. Zreszt nie musimy ich wcale wysy豉. Wa積e, 瞠 list jest napisany, a uczucia nie t逝mione.

W skrajnych warunkach, kiedy jest nam naprawd ci篹ko, mo瞠my uda si do osoby, która nas wys逝cha i pomo瞠 ujrze 鈍iat w innych barwach. Mo瞠 to by zaufany przyjaciel, m康ry ksi康z, czy nawet obca osoba. Nale篡 jednak uwa瘸 komu si mówi i co si mówi.

Spotkania

W miar mo磧iwo軼i nale篡 stara si, jak najcz窷ciej odwiedza si nawzajem. Nic nie zast徙i spotkania w cztery oczy, przytulenia, poca逝nku, dotyku r彗. Nic nie zast徙i wyznania mi這軼i szeptem na ucho, bukietu kwiatów wr璚zonego osobi軼ie, czy prawdziwej rozmowy. Okazja zawsze si znajdzie i bez zastanowienia trzeba korzysta. Wsi捷 w poci庵, autobus, czy samolot, czy uszcz窷liwi oboje. Da si. Wszystko si da, bo mi這嗆 nie zna s這wa: "Nie potrafi, nie mog". Mi這嗆 góry przenosi. Wszystko przetrzyma, wszystko zniesie.

Nie rezygnujmy! Kilometry s niczym dla ludzi, którzy sie naprawd kochaj! Cierpienie, wywo豉ne roz陰k zostanie po stokro wynagrodzone, nawet widokiem zwyk貫go u鄉iechu na twarzy drugiej osoby. T瘰knota wzmacnia uczucie, lecz nie mo積a doprowadzi do tego, by zabija豉!

lati99
Skomentuj (113)
Oce4.55 / 69

Podobne w temacie Zwi您ki

Skomentuj Zwi您ek na odleg這嗆

Go嗆
Go嗆 We-Dwoje.plgosc
Niedziela | 4 Maj 14, 23:40
+1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.plgosc
Re: Zwi您ek na odleg這嗆witam weszlam na rozne stronki chcialam sie wypowiedziec ja zebyscie wyrazili moje zdanie na ten temat bo ja sama nie daje rady jestem mloda osoba 26 lat mam faceta co ma 39 lat i mam z nim 2 dzieci on jest po rozwodzie i ma 2 z poprzedniego malzenstwa dzieci a spotykalam sie z nim przed zamieszkaniem razem i spotykaniem sie 3 lata wczesniej jak...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 7 Kwi 14, 21:18
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆1000 km blisko dwa lata z prawie 8 miesi璚zn przerw... i co dalej? nie wiem.. czasem 鈍ietnie, czasem gorzej.. czy mo瞠 by przysz這嗆? nie wiem.. my郵 瞠 to wygodny zwi您ek dla niego: odpowiedni poziom wolno軼i do realizowania pasji, pracy i..nie wiem czy czasem nie czego innego :(, z drugiej strony poczucie blisko軼i i w razie czego ja ,...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 18 Lis 13, 01:06
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja niedawno wyjecha豉m do Anglii a on zosta w Polsce. Nie widzimy si ju ponad 2 miesi帷e, oczywi軼ie piszemy do siebie i rozmawiamy na skype. Ale nadal jest ci篹ko a to dopiero pocz徠ek. Bardzo mi si podoba ten artyku, poniewa uwa瘸m tak samo ;) jestem tylko ciekawa czy uwa瘸 tak samo m鎩 ch這pak.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 21 Cze 13, 06:56
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jestem w takim zwi您ku ju ponad 4 lata i w moim przypadku nie tylko si da ,ale jest nam 豉twiej .Owszem pojawia si t瘰knota ,ale z tym uczuciem mo積a sobie poradzi , natomiast chwile gdy mo瞠my by razem to dla nas nieustaj帷e 鈍i皻o .Czas sp璠zamy wyj徠kowo,staramy si by nie zmarnowa ani jednej sekundy .
Poniewa mamy ma這...wi璚ej »
julka 888
Niedziela | 26 Maj 13, 00:28
0    nie oceniono 0
julka 888
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Zwi您ki na odleg這嗆 hymm istniej istniej ! zale篡 czy si kogo naprawde kocha i czy druga po堯wka to odwzajemnia :) sama mam zwi您ek na odleg這嗆 , i jako daje rade :) pozdrawiam !
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 16 Kwi 13, 19:09
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Mam nadziej, ze i mi si uda. Bardzo fajny artyku ;>
Asiulcowa
Sobota | 16 Lut 13, 20:25
0    nie oceniono 0
Asiulcowa
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Wspania造 artyku bardzo podbudowuj帷y i daj帷y nadziej.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 3 Sty 13, 12:07
-4    oceniono 6 razy
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Przeczyta貫m wszystkie wasze posty i pomy郵a貫m, 瞠 podziel si swoj refleksj w temacie...

DLA MNIE "ZWI╴EK NA ODLEGΜ汎" NIE JEST 涉DNYM ZWI╴KIEM TO TAKA WYDMUSZKA PRAWDZIWEGO ZWI╴KU I TRZEBA BY W WI艼SZO列I PRZYPADK紟 BARDZO ZDESPEROWANYM/ NIESPEΛA ROZUMU, 浩BY SI NA CO TAKIEGO DECYDOWA - BEZ OBRAZY DLA WAS. TAKIE "BYCIE RAZEM MA...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 21 Cze 13, 06:36
0    oceniono 2 razy
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆A sk康 wiesz ?
masz por闚nanie ?
Jako jestem w takim zwi您ku ju ponad 4 lata i nadal jeste鄉y bardzo szcz窷liwi .
By豉m w kilku bardzo powa積ych zwi您kach i ten jest najpi瘯niejszy .
Je郵i tobie si to nie podoba ,to si w to nie pchaj , ale nie krytykuj...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 14 Mar 14, 12:40
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆zgadzam sie nie mozna kytykowac jesli sie samemu nigdy nie probowalo ja jestem za gdyz tez kogos poznalam dzieli nas 300km ale chce sprobowac bo warto
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 18 Lis 13, 01:18
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Po pierwsze je瞠li chcesz 瞠by kto przeczyta twoj wypowiedz to pisz normalnie a nie "CapsLock-iem" . Jestem w zwi您ku na odleg這嗆 i mam 17 lat, m鎩 ch這pak studiuje w Polsce a ja mieszkam w Anglii. Masz racj, 瞠 zwi您ek mo瞠 nie przetrwa je瞠li nie widzi si przez p馧 roku, rok itd. Ja aktualnie nie widz mojej drugiej po堯wki ponad 2...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 1 Lis 12, 17:12
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jest trudny ale jak oboje sie kochaja i ufaja s鐽ie wzajemnieto jest mozliwe ale brakuje tej bliskosci i to jest ciezkie.pozdrawiam cieplutko
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 21 Pa 12, 20:42
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jak si chce mo積a wszystko,jestem w takim zwiazku 2 lata. dzieli nas 200 km i widujemy co 11 dni jest ciezko ale jestem pewna,ze damy rade. Caly czas wiem co sie u niego dzieje bo caly czas jestesmy w kontakcie jak nie smsy to telefony. Kocham go najmocniej na swiecie i wiem,ze nasz zwiazek przetrwa wszystko
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 21 Maj 12, 13:04
+1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆znamy si bardzo d逝go lecz on jest odemnie o 3lata starszy i mieszka 700km odemnie wko鎍u powiedzia 瞠 mnie kocha a ja s康ze 瞠 zwi您ek na odleg這嗆 niema sensu , a on nawet przez tyle kilometr闚 chce do mnie przyje盥瘸 co mam zrobi zgodzi si??ale przecie tyle nas dzieli
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 10 Mar 12, 22:13
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆nie mam poj璚ia jak to zinteroretowa bo troche mi wstyd. Ja jestem 20 lat starszy od partnerki i mam w徠pliwo軼i czy jej mi這嗆 do mnie jest szczera. Dzieli nas odleg這軼 od siebie 35 km. la kontakty utrudniaj dzieci partnerki a kocham j bardzzo.
gosc143545466
Niedziela | 12 Lut 12, 17:47
+1    oceniono 1 raz
gosc143545466
Re: Zwi您ek na odleg這嗆je郵i kocha si prawdziwe km nie maja znaczenia :) mojego ch這paka i mnie dzieli ponad 400 km ale to tylko km kochamy sie bezgranicznie w czerwcu ukonczylam technikum jestesmy prawie 2 lata mimo odleglosci spotykalismy sie naprawde dosc cz瘰to teraz moja milosc wyjechala za granice by zarobic na nasz slub mimo ciezkiej pracy dzwoni pisze gdy...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 31 Sty 12, 20:33
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆zeiazek na odleglosc
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 31 Sty 12, 20:33
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆zeiazek na odleglosc
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 31 Sty 12, 20:33
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆zeiazek na odleglosc
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 28 Sty 12, 19:28
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆wiem jak to jest zyc w zwiazku na odleglosc, moj chlopak jest Kanadzie a ja w polsce. Jstesmy ze soba 3,5 roku. rok temu wylecial z polski. widzialm go na wakacjach. za rok juz bedziemy razem w kanadzie. jest ciezko ale wiem ze warto czekac :* Pozdrawiam wszystkim zakochanych.
Panterka :)
Poniedzia貫k | 24 Cze 13, 13:04
0    nie oceniono 0
Panterka :)
Re: Zwi您ek na odleg這嗆M鎩 narzeczony r闚niez jest w Kanadzie...wylecial rok temu...by na 鈍ieta Bozego Narodzenia i po Nowym Roku polecial z powrotem...jestesmy razem prawie 9 lat...mamy 8 letni coreczke...ja mam 28 lat i bardzo jest mi ciezko zniesc t roz陰k...tym bardziej ze perspektywa mieszaknia tam razem jest mozliwa...ale to nic pewnego...w przyszlym roku...wi璚ej »
To鄂a
Czwartek | 8 Gru 11, 16:24
0    nie oceniono 0
To鄂a
Re: Zwi您ek na odleg這嗆No to jak wszyscy pisz to ja te. Dzieli nas ok.600 km ( ja jestem z po逝dnia a on z p馧nocy ) . Od pocz徠ku wszyscy mi m闚ili , 瞠 to si sko鎍zy zanim si zacznie . Jeste鄉y ze sob 4 i p馧 miesi帷a widzieli鄉y si oko這 2 miesi帷e temu a zobaczymy za kolejne 7 . Cholernie trudny jest taki zwi您ek na odleg這嗆 ale wiem , 瞠 musimy wytrzyma...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 11 Lis 11, 19:05
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆A ja z moim ukochanym nie mamy szansy widywa si tak cz瘰to. On jest w USA, ja w Polsce. Na szcz窷cie nied逝go wraca na sta貫, ale i tak jest ci篹ko. Maile, rozmowy na Skype nie s w stanie zast徙i prawdziwego kontaktu. Ale nie poddaj si, czekam na niego. Bo warto.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 30 Pa 11, 16:50
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆m鎩 ch這pak mieszka ode mnie 900km .. Spotykamy si co miesi帷, przyje盥瘸 do mnie jest dobrze, ale t瘰knota jest najgorsza..
Arek
Czwartek | 6 Pa 11, 23:34
0    nie oceniono 0
Arek
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jeste鄉y z moj dziewcz ona jest 150 km odmnie pisz dzwoni i my郵 o niej co dzie ale martwi si 瞠 to ma這 瞠 powinno by wi璚ej kocham j i nie wyobra瘸m sobie 瞠 mog這 by jej teraz nie by ze mn jednak ka盥y telefon i ka盥y sms tylko zwi瘯sza moj t瘰knot za ni co zrobi 瞠by jej brak mniej bola
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 29 Lip 11, 22:40
+1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆wiem jak to jest... nasze rodzine postawnowily wyemigrowac i ja urodzilam sie tu a on tam .. 400 km dalej ode mnie... nasze rodziny znaja sie bardzo dobrze. widujemy sie dwa razy w roku, ale mam nadzieje ze bede mogla sie tam wreszcie wyprowadzic, bo kochamy siebie a On czeka na mnie
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 17 Lip 11, 16:54
+2    oceniono 2 razy
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja i m鎩 ch這pak jeste鄉y z sob ponad 3 lata. Mamy do siebie 360km i nie wyobra瘸my sobie 篡cia bez siebie. Fakt nie jest 豉two bo nie widujemy si cz瘰to, ale wytrwamy ! ;)
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 26 Maj 11, 14:29
+1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jestem z moim ch這pakiem prawie 2lata,wyjecha do Szwecji na miesi帷 ale okazuje si 瞠 b璠zie tam d逝瞠j:-(jest mi ci篹ko 瞠 go nie ma przy mnie:-(boj si 瞠 przez to nie przetrwa nasz zwi您ek:-(
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 27 Maj 11, 14:43
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jesli bedziesz tak myslec to bedzie Ci ciezko zacznij jak najwiecej sie spotykac z znajomymi usmiechaj sie chodz na imprezy i pomysl jak bedzie cudownie jak wroci. Ja staram sie codziennie myslec jak bedzie cudownie i to dodaje mi sil zeby wytrzymac.Jesli sie kochacie to przetrwa zwiazek:) Jest to ciezki okres ale da sie wytrzymac:) Badz silna:)
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 14 Wrz 11, 02:28
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Tego czy wasz zwi您ek przetrwa nie powie tobie nikt,to zale篡 tylko i wy陰cznie od was samych ,ja sama jestem w takim zwi您ku jak i ty .Ja w Polsce on od 4 lat w Szwecji widzimy si bardzo rzadko i tak na prawd to i coraz mniej mamy sobie do powiedzenia.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 24 Maj 11, 12:37
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja jestem z moim 4miesiace ale znamy sie juz kupeee lat a dzieli nas ile km strach pomyslec i nie mysle nawet ja mieszkam z Katowicach moj mieszka z Francji oh ciagle pracuje ja ciagle pracuje i nawet nie mamy kiedy pogadac przez telefon jak dzwoni to po 20 min juz prawie zasypiamy mozliwe ze teraz wroci do mnie w wrzesniu ale szef zaproponowal...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 24 Lut 11, 18:04
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Mnie i mojego ch這paka dzieli 9,5 ty km bo w Kanadzie .Jestesmy razem od roku widzielismy sie w tym czasie 3 razy na p馧tora miesiaca.Podczas ostatniego pobytu oswiadczyl mi sie.Mysle ze gdybym sama nie przezyla tego czego doczekalam to nigdy wczesniej nie wierzylabym,ze to mozliwe.A jednak wierze i uwazam ze dogadujemy sie doceniamy i...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 23 Mar 11, 17:04
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆czyli uwa瘸sz,瞠 to mo磧iwe, 瞠by mi這嗆 przezwyci篹y豉 odleg這嗆? jestem ze swoim ch這pakiem od roku, on od wrze郾ia wybiera si do USA na studia... na 4 lata. ja za 4 lata sko鎍z swoje studia i pewnie wtedy polec do niego... o ile przetrwamy. my郵isz, 瞠 to mo磧iwe? kocham go najbardziej na 鈍iecie, mamy cudowne, mocne i dojrza貫 uczucie,...wi璚ej »
:)
Niedziela | 13 Lut 11, 17:40
+1    oceniono 1 raz
:)
Re: Zwi您ek na odleg這嗆nas dzieli prawie 1500km i nie jest 豉two do tego ja nigdy nie by豉m zwolenniczk zwi您k闚 a na aodleg這嗆 to ju wog鏊e nie by這 mowy..a jednak jak jest mi這嗆 to mo積a wszystko:):)
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 12 Lut 11, 12:45
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆temat jest bardzo trudny i mam nadziej ze i ja poradz sobie z tym. Za jaki czas wyjezzam za granic do pracy na ok.4 miesi帷e, a m鎩 ch這pak do nowego miasta r闚nie do pracy. boj si 瞠 wydarzys i co co nas roz豉帷zy, ale bardzo go kocham i on mnie r闚nie. on nie chce zebym wyjrdzza豉 i ja nie chce aby si przenosi豉. bo wiadomo nowi...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 1 Lut 11, 20:24
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja teraz stoj przed takim dylematem. Zakocha貫m siew dziewczynie kt鏎a mieszka 250 km ode mnie. Ja dodatkowo do pracy codziennie doje盥瘸m 50 km w przeciwn stron. Nie wiem czy potrafi pokocha na odleg這嗆 a z drugiej strony nie mog przesta o niej my郵e ....
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 20 Sty 11, 23:33
+2    oceniono 2 razy
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆651km. jestesmy od 17 wrzesnia. kocham j od zawsze chyba. nikogo wiecej nie pokocham. jest moim sercem. nie mo積a 篡 bez serca.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 25 Gru 10, 00:55
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Niedawno pozna豉m ch這paka, tylko jest problem 瞠 on mieszka 400 km ode mnie .? Czy jest w og鏊e sens rozpoczyna ten zwi您ek czy poprostu zosta dalej przyjaci馧mi.?
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 9 Sty 11, 10:29
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆M鎩 ch這pak mieszka 2230km ode mnie (bo w Hiszpanii) i my郵, 瞠 warto!! Nie zamieni豉bym go na nikogo innego.. mam nadziej, 瞠 on my郵i tak samo. Kochamy si i jeste鄉y szcz窷liwi, bo dzielimy to uczucie we dwoje. Nawet je郵i musimy czeka 2 miesi帷e na ka盥e spotkanie.. Rozmowy tocz si codziennie po kilkadziesi徠 minut plus kr鏒kie...wi璚ej »
oje.pl
Wtorek | 29 Sty 13, 00:26
0    nie oceniono 0
oje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆nie ma ryzyka nie ma nic
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 9 Gru 10, 00:21
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆ja jestem w zwiazku na odleglosc 3 miesiace, widzielismy sie raz, strasznie za nim tesknie, ale wiem ze pewnego dnia bedziemy razem, jedyna przeszkoda jest jezyk gdyz on nie jest Polakiem, rozmawiamy po angielsku ale niestety moi rodzice nie umieja angielskiego, mam zamiar nauczyc go jakis podstaw :) jest ciezko bo bardzo mi go brakuje, ale...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 28 Pa 10, 00:37
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja jestem z ch這pakiem 6 miesiacy , ale znamy sie 4 lata. Ja jestem za granica a on w Pl. ;| widujemy sie co 3 - 4 miesiace. Najgorsze jest to ze jestem strasznie zazdrosna , ale mu ufam. Boje sie ze pewnego dnia powie ze to nie ma sensu , chocia nie moge sobie tego wyobrazi. Nie moge sobie wyobrazi 瞠 m鏬豚y mnie zostawi.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 27 Wrz 10, 14:26
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja jestem w sytuacji takiej 瞠 moj chlopak studiowal w moim miescie pozniej musial wyjechac ze wzgledu na chorob mamy ale powiedzial ze wroci i przeprowadzi sie blizej mnie. Jego mama niestety nie wyzdrowiala, dodatkowo tata zachorowal a on musial zostac w domu bomusi pomagac rodzicom i mlodszemu rodzenstwu. Jetsesmy razem 6 miesiecy. Dzieli...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 27 Sie 10, 09:00
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jestem z dziewczyna oko這 5 miesi璚y. naszed czas studiowania... Ona wybra豉 studia na Ukrainie. ja w Rzeszowie... za kilka dni wyje盥瘸. Serce mnie boli jak sobie pomy郵e o takiej roz陰ce.. Kocham ja bardzo... w 篡ciu cz這wiek tylko raz potrafi sie zakocha bez opami皻ania. Nie chce jej straci...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 20 Sie 10, 22:55
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆gdyby to bylo 300 km to bym sie cieszy豉 . u mnie jest 4000 km ;/
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 19 Sie 10, 14:15
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jeste鄉y ze sob dwa lata, teraz czeka nas roczna roz陰ka, podczas kt鏎ej bedziemy sie widziec tylko raz przez oko這 tydzie. My郵icie 瞠 to przetrwa, 瞠 damy rad?
Ma豉 o wielkim sercu
Wtorek | 10 Sie 10, 22:35
0    nie oceniono 0
Ma豉 o wielkim sercu
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja mam ch這paka, kt鏎y mieszka pod 500 km ode mnie. Widujemy si z tego powodu bardzo rzadko, ale staramy si codziennie ze sob kontaktowa. Aby pokaza, 瞠 o sobie pami皻amy potrafimy wysy豉 w sms'ach g逝poty typu "Za godzin b璠 w domu, zr鏏 mi obiad :*". Czasem jest ci篹ko. Martwi si gdy nie odbiera telefonu, albo nie odpisuje, ale ufam...wi璚ej »
Sooki
Poniedzia貫k | 2 Sie 10, 14:05
0    nie oceniono 0
Sooki
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Zwi您ek na odleg這嗆 mo瞠 sie uda w dobie internetu o wiele 豉twiej nawet o cybernetyczne randki tak jak ja spotykam sie z moim facetem. Ja jestem w Polsce, a on w Anglii. Przyje盥瘸 do Polski 5-6 razy do roku na ok 3-4 tygodnie. Pewnie 瞠 jest trudno, czasem mi go brakuje ale kocham go i nawet r騜nica wieku kt鏎a wed逝g niekt鏎ych jest sproa...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl Kinia
Pi徠ek | 23 Lip 10, 14:00
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl Kinia
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jak przekonac ch這paka do tego 瞠 zwiazek na odleglosc mo瞠 sie uda..?
Schocia miszkamy od siebie 11.8 km..Napisa豉m mu ze bym mog豉 przyjedza do niego...Ale nic :( A ja go bardzo kocham :( Chcem go odzyskac :( Bo 篡c bez niego nie moge :(
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 1 Sie 10, 09:36
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Kochana, 12 km to 瘸dna odleg這嗆. Widocznie jemu nie zale篡 wi璚 musisz sobie odpu軼i i poszuka innej wielkiej (i jedynej) mi這軼i. G這wa do g鏎y:)
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 19 Sie 10, 00:22
+1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆11,8 km ?????? na nogach bym zaszedl ;-]
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 28 Pa 10, 00:41
-1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jak ja bym chcia豉 zebysmy mieszkali 12 km od siebie niestety , moj ch這pak jest 2tys km ode mnie .
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 10 Wrz 11, 16:37
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jak bym miala 11.8 km to skaka豉 bym ze szcz窷cia a m鎩 ukochany jest ode mnie 1500 km i jako 篡je jeste鄉y razem od 8miesi璚y. W ci庵u tego czasu widzieli鄉y si 3 razy ostatni raz dwa tyg temu przez 2.5 miesi帷a by這 jak w bajce najpi瘯niejszy czas w moim 篡ciu jak odje盥za豉m na przystanku p豉kali鄉y obydwoje zapewniali鄉y mi這嗆 wierno嗆 i...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 23 Lut 12, 20:34
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆bla bla bla
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 23 Lip 10, 13:49
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ostatnio pozna豉m super chlopaka by這 nam bardzo mi這 i mo瞠 ten zwiazek by by 鈍ietny..Ale niestyty by豉m z nim 3 dni powiedza mi ze to nie ma sensu mamy poniewaz za daleko mieszkam od niego on musi mnie miec czasy czas przy sobie...Mieszkamy od siebie 11.8 km . Dlaczego zerwa ja chcem go jednak przekochac ze ten zwiazek jednak ma sens..Jak...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 23 Lip 10, 17:11
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆11.8 km ? a co to za odleg這嗆 ;]??
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 14 Lip 10, 01:05
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆hej
ja jestem ze swoim m篹czyzn 1,5 roku poznali鄉y sie przez neta wszystko jest ok. mamy co do siebie zaufanie az tyle km.nas nie dzieli (120)ale pojwi sie problem zamieszkania razem ja nie ma jak sie do niego przeprowadzic bo c鏎ka jeszcze nie sko鎍zy豉 gimnazjum ma tez swoje hobby i 篡ciowe plany zwjazane z hobby(taniec)ma tez w swoim...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 17:37
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ha zwi您ek na odleg這軼 to koszmar.Jestem z ch這pakiem 8 miesi璚y.On pracuje w ca貫j Polsce w豉軼iwie tam gdzie go wy郵 tam jedzie.On wyje盥za na 10 dni wraca na 4 czasem na 3 po przyje寮zie jaki czas temu znalaz豉m wizyt闚k z nr.dziewczyny okaza這 sie 瞠 to wizyt闚ka do burdelu w miejscu gdzie akurat wtedy by...jak jest w domu jad帷,b璠ac...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 1 Sie 10, 09:39
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jak dla mnie to nie jest problem odleg這軼i ale zwi您ku. Widocznie Tw鎩 partner nie nadaje si do zwi您ku, i to bez wzgl璠u na to, czy wyje盥瘸 czy nie.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 1 Lip 10, 13:01
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆M鎩 facet pracuje za granic, widz go czasem 2 dni w miesi帷u a czasem tydzien... tak co 2 tygodnie. Jest ci篹ko wytrzyma zw豉szcza, 瞠 powinien by moim wparciem w trudnych chwilach a jego akurat wtedy nie ma :( zalatany i zaj皻y nie ma czasu porozmawia albo gadamy kr鏒ko i szybko bo kasa z telefonu ucieka, ci篹ko jest na d逝窺z mete....
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 24 Cze 10, 17:18
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jestem z moja dziewczyna oko這 10 miesi璚y :) pozna貫m ja przez neta :) pisali鄉y ze sob oko這 6-ciu miesi璚y zanim si spotkali鄉y :) Dzieli nas oko這 330 km ma造 hardcore eh.. czasami nachodz mnie durne my郵i co ona tam robi i takie tam przer騜ne my郵i czasami mam do嗆 tego wszystkiego teraz jeszcze wybiera sie do...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 2 Lip 10, 19:08
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆wlasnie jestem w takiej samej sytuacji, dzieli nas ponad 300 km, leze caly czas i patrze w sufit, bo mysle o niej, nie mam humoru, bo tesknie i brakuje mi jej, przytulilbym sie, patrzyl w nieskonczonosc na jej sliczna buzke, ale nie moge :( mialem tez glupie mysli aby to zakonczyc, ale nie moge, zakochalem sie po uszy. i wiesz co dalo mi wiary?...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 22 Cze 10, 22:26
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jestem z chlopakiem od 3 lat... Teraz wyjezdza na p馧 roku.. Strasznie si tego boj, ufamy sobie i sie bardzo kochamy, ale ta roz陰ka mnie przera瘸... ;(
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 1 Sie 10, 09:45
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Skoro mu ufasz (i ufasz sobie) to nie powinna Ci przera瘸. Na pewno w ci庵u tego p馧 roku odkryje nowe i troch inne 篡cie ale to go tylko wzbogaci. Ty te przez to p馧 roku powinna si zaj望 sob. W ko鎍u po 3 latach Ci si nale篡;] Pasje, znajomi, mo瞠 kurs j瞛ykowy. 砰cie toczy si dalej. A zamartwiaj帷 si nic nie zmienisz.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 20 Cze 10, 19:52
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆a ja z moim ch這pakiem prawie 10 miesiecy. poznalismy sie 3 lata temu przez internet. na poczatku przyjazn, przez ten czas wymienialismy tylko maile. p霩niej ja bylam w zwiazku z innym i mocno sie zawiod豉m. on konczy studia.
ale jakis czas p霩niej wyznalismy sobie uczucia.mozemy sie zobaczyc tylko 2 razy w roku, na codzien dzieli nas...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 14 Cze 10, 13:10
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja z moj ukochan dziewczyyn jestem ju 3 miesi控帷e a teraz sie okazuje 瞠 musi wyjeecha do warszawy ; ((((( kochaamy si niezmiernie jednak peerspektywa spotykania sie tylko w weekendy jest niesamowi軼ie do逝j帷a i smutna ; ( trzyymajcie kciuuuki
witam
Czwartek | 27 Maj 10, 21:25
0    nie oceniono 0
witam
Re: Zwi您ek na odleg這嗆teraz ja wam cos powiem. Bylem z dzieczyna w realu trzy tygodnie, po czym ona miala wyjechac na 10 miesiecy. I co? codziennie skajp z 6godzinna roznica czasu, czyli na start 21 godz., i za 4 tygodnie znow sie widzimy, po 9 miesiacach. i co?;]
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 1 Sie 10, 09:47
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆To tylko pogratulowa:)
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 12 Maj 10, 20:56
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆no to 篡czcie mi powodzenia :D
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 4 Maj 10, 21:28
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆W ci庵u ostatnich 5ciu lat widywali鄉y si z m篹em codziennie, dos這wnie codziennie, nie by這 瘸dnego dnia, 瞠by鄉y nie sp璠zili cho熲y 10mintut razem w cztery oczy. Zawsze razem pracowali鄉y, w tej samej firmie, razem na zakupy, czasem by造 tylko takie sytuacje, kiedy co sami za豉twiamy. Nigdy nam nie brak這 temat闚, zawsze si rozumieli鄉y...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 28 Kwi 10, 17:01
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆mnie to czeka.... :/
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 27 Kwi 10, 22:13
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja jestem z mojom ukochana lysa wazoca 100kg muzynka prawie 2 lata kochamy sie i porozumiewamy alfabetem morsa
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 20 Kwi 10, 22:21
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Artyku jest jak najbardziej trafny.
Ja z moim ch這pakiem jestesmy razem ponad rok. Od samego pocz徠ku dzieli nas ponad 300 km, poniewaz moj ch這pak pracuje jako zawodowy 穎軟ierz. Widujemy sie raz w miesiacu czasami moze dwa razy (s to przewa積ie weekendy). Widz jak jemu jest ciezko. Czasami nie ma czasu na to aby pisac do siebie smsy co 5...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 20 Kwi 10, 14:26
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Artyku jest jak najbardziej trafny.
Ja z moim ch這pakiem jestesmy razem ponad rok. Od samego pocz徠ku dzieli nas ponad 300 km, poniewaz moj ch這pak pracuje jako zawodowy 穎軟ierz. Widujemy sie raz w miesiacu czasami moze dwa razy (s to przewa積ie weekendy). Widz jak jemu jest ciezko. Czasami nie ma czasu na to aby pisac do siebie smsy co 5...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 19 Kwi 10, 21:58
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆tak wszystko 陰dnie pi瘯nie... tylko gorzej jest gdy twoja druga po堯wka Ci bole進e zawiod豉 i nie ma sie juz do niej takiego zaufania... wtedy taka d逝ga i daleka roz陰ka jest prawdziwym koszmarem...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 18 Kwi 10, 13:34
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆da sie prze篡! :)
Majeczka
Niedziela | 18 Kwi 10, 02:40
0    nie oceniono 0
Majeczka
Re: Zwi您ek na odleg這嗆hmm.. W chocia z swoim sie widujecie :((((
Ja takiego farta nie mam.. Kocham go, bardzo.. Nie zerwie z nim za chiny ! A to tylko odleg這嗆, wa積e s uczucia !
ram pam pam
字oda | 14 Kwi 10, 22:05
0    nie oceniono 0
ram pam pam
Re: Zwi您ek na odleg這嗆hmm jestem z ch這pakiem kt鏎y mieszka ponad 300 km ode mnie...
bardzo go kocham, je寮zimy do sobie na wzajem 5-6 razy w miesi帷u..:)
....
字oda | 14 Kwi 10, 16:35
0    nie oceniono 0
....
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Nie dlugo zycie postawi mnie przed zwiazkiem na odleglosc z moja ukochana 100 km to nie wiele ale spotkania 1 w tygodniu troche mnie przytlaczaja ona jedzie na uczelnie a ja zostaje w pracy naprawde boje sie czy to wypali..
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 1 Sie 10, 09:51
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆100 km to nie taka straszna odleg這嗆. Nas dzieli 200. I co? Wsiadasz w poci庵/ samoch鏚 i ju jeste. Dla chc帷ego nic trudnego.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 12 Kwi 10, 20:39
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆R闚nie jestem w takim zwi您ku. Narazie radzimy sobie jako , ale jednak jest to odleg這軼 800 km. Chcia豉bym , 瞠by to trwa這 jak najd逝瞠j , ale boj si , 瞠 jemu sie to znudzi . Wiem , 瞠 na dzie dzisiejszy bardzo mnie kocha , ale co zrobi , je瞠li taka sytuacja zaistnieje ?
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 14 Mar 10, 17:37
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Witam wszystkich. Wed逝g mnie ten artyku odzwierciedla najprawdziwsz prawde i w 100% si z nim zgadzam. Jestem z moj dziewczyn od 3 miesi璚y. Mam nadzieje ze po up造wie czasu bedzie coraz lepiej. Jezdze do niej lub ona do mnie raz na 2 tygodnie. Cz這wiek potrafi wszystko znie嗆 i wytrzyma jezeli drug osobe bardzo mocno kocha. Ja moj...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 23 Sty 10, 16:53
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jestem od 7 miesiecy w takim zwiazku na odleglosc. Radzimy sobie! jezdze do ukochanego co 2 tyg. na pelne 3 dni gdzie jestesmy 24/h razem. Codziennie smsy i telefony a spotkania to prawdziwe swieto. Nie ma tu miejsca na rytyne czy nude, a napewno na "znudzenie sie partnerem" i zykle przywiazanie. Tylko prawdziwa milosc potrafi to przetrwac....wi璚ej »
Noe
Wtorek | 12 Sty 10, 21:21
0    nie oceniono 0
Noe
Re: Zwi您ek na odleg這嗆jestem od niedawna w takim zwi您ku, jest mi hmmm dziwnie. T瘰knie za swoim partnerem ale i pod nawa貫m pracy chce by sama... ostatnio nasze rozmowy si nie klej... schodz na temat sexu(eh ja nie lubi fantazjowa przez internet) lub na temat nauki... po kilku minutach nie ma o czym pisa. coraz cz窷ciej zastanawiam si czy to jest dla mnie......wi璚ej »
Majeczka
Niedziela | 18 Kwi 10, 02:37
0    nie oceniono 0
Majeczka
Re: Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jestem w takim zwi您ku ju 8 miesi帷..
Jak ty nie masz o czym z nim/ni pisa to po prostu szok !
Jest tyle temat闚.. a jak Ci sie znudzi/znudzi豉.. Daj se spok鎩 !
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 9 Sty 10, 21:16
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jeestem w takim zwiazku od 3 lat no prawie 4 :) dzieli nas 220 km , widujemy sie 鈔ednio co 3 tygodnie, i z kazdym dniem jest mi on coraz bli窺zy, nigdy nie bylam w zwiazku gdzie np moj partner mieszkal by w tym samym miescie. jestem naprawde szczesliwa i zycze wytrwalosci dla tych ktorzy rowniez sa w takich zwiazkach :) my piszemy 100 smsow...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 2 Sty 10, 22:39
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆hmm ja tez trwam w zwiazku na odleglosc i jest spoko :) nie dzieli nas duza odleglosc i widuje sie z nim w piatek i weekend ( 3 dni podrz康 ) niestety on chodzi do innej szkoly w miescie i ja tak samo . tesknie za nim ale jest mi dobrze . bo w sumie nie moglam bym sie spotykac z chlopakiem codziennie , bo odrazu by mi sieznudzil a tak jak sie z...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 19 Gru 09, 15:56
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆racja. ja tez w takim zwiazku. od 5 miesiecy. zobaczymy sie dopiero w maju. tylko raz na tydzie piszemy wiadomosci, a czasem rzadziej. on konczy studia, pracuje dorywczo, ja podobnie /zbieramy na bilety/, a strefa czasowa i ceny /australia/ nie pozwalaja na smsy, telefony i czy pogawedke przez kamerke. duzo mnie to uczy, zaufania, cierpliwosci,...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 13 Lis 09, 02:34
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆te jestem w takim zwi您ku..co prawda odleg這嗆 jest niewielka, mo瞠my spokojnie widywa si raz na tydzie. Nie zawsze to jednak wychodzi, czasem zwyczajnie co wypada i np nie widzimy sie po 3 tygodnie, miesi帷..czasem bywa這 d逝瞠j. Spotykamy si ponad rok, i przez ten, nie powiem cudowny ale tak瞠 bardzo trudny dla mojego serducha czas...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 2 Lip 10, 19:22
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆dzeki za mile slowa, zaczynam sie podnosic, bo serio bardzo tesknie za nia :( przytulilbym sie a nie moge. dzieki za fajne slowa
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 9 Lis 09, 16:25
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Hej witam wszystkich:) od oko這 1 roku jestem w takim zwi您ku ja w Polsce on zagranic widzimy si 鈔ednio raz na 2 miesi帷e powiem szczerze, 瞠 nie jest mi 豉two znosi t roz陰k czasami mam strasznego do豉 i 透y same kapi mi po policzkach ale pomimo wszystko moje uczucia wzgl璠em mojego partnera si nie zmieniaj i s coraz silniejsze , mam...wi璚ej »
ija
Poniedzia貫k | 1 Mar 10, 10:41
0    nie oceniono 0
ija
Re: Re: Zwi您ek na odleg這嗆hej...ja tez jestem wzwiazku na odleglosc...mamy taka sama sytuacje ale my mamy jeszcze dzieci...nie wyrabiam juz z tesknoty...mam ochote sie spakowac i jechac do partnera...na sama mysl ze go tu nie ma mam lzy w oczach.... :((
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 15 Pa 09, 20:26
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Mnie od partnera dzieli 2500km ;/ najgorzej jest w weekendy badz w zimowe wieczory kiedy brakuje tej drugiej osoby. Ale da sie z tym 篡. Zawsze si smia豉m z takich zwiazk闚 a teraz sama w nim jestem ! Oby do maja (daj Bo瞠) i zamieszkamy razem. Trzymajcie si i wytrwania bo to najwa積iejsze !
Go嗆 We-Dwoje.pl
Wtorek | 13 Pa 09, 22:55
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Dla mnie nie ma czegos takiego jak zwi您ek na odleg這軼. Jaki to zwi您ek jezeli nie ma w nim budowania blisko軼i, nie ma dzielenia sie wsp鏊nymi chwilami, opowiadan o tym jak min彬 dzie...? Nie ma sie do kogo przytulic i cale dotychczasowe 篡cie trzeba uk豉dac na nowo... Uczyc sie zyc bez drugiej osoby... Moj chlopak jest 1500 km dalej....wi璚ej »
ajmissja
Wtorek | 8 Wrz 09, 15:18
0    nie oceniono 0
ajmissja
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Jestem za :)
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 5 Sie 09, 21:27
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆安ietny artyku! "Czas zawsze mo積a znale潭, o ile w og鏊e si chce." - taka jedna z 篡ciowych prawd, kt鏎a nigdy nie traci na aktualno軼i.
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 13 Lip 09, 17:59
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Ja jestem w takim zwi您ku od roku... Ja w Polsce on w Holandi... Jestesmy ze sob prawie 3 lata. Widzimy sie raz na 2 miesi帷e. I nie wiem jak inne pary to prze篡waj ale my na nowo siebie odkrywamy... jeszcze bardziej si zbli瘸my do siebie.Godziny sp璠zone na pisaniu, dzwonieniu do siebie. Owszem, s momenty w kt鏎ych chce sie p豉ka 瞠...wi璚ej »
pozytywnie zakr璚ona
Poniedzia貫k | 6 Lip 09, 01:04
0    nie oceniono 0
pozytywnie zakr璚ona
Re: Zwi您ek na odleg這嗆dzi mija 16 m-cy odk康 jeste鄉y razem..dzieli nas ponad 300km, nie widzieli鄉y sie ponad p馧tora m-ca, na dodatek kontakt smsowo-telefoniczny staje si coraz rzadszy, samotno嗆 zdaje si mi chyba doskwiera obecnie bardzije ni zwykle. Nikomu nie polecam zwi您ku na odleg這嗆, nie wiem bowiem czy dwa dni przepe軟iaj帷ego serce szce軼ia s warte...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
字oda | 1 Lip 09, 01:50
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Naprawde cos Kokretnie Cieszko jest Tak na odleg這sc Bo jeszcze sie ma zle sytu豉c z rodzina i co ?
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 21 Cze 09, 21:31
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆sama zyje w takim zwiazku....minal rok pozostalo jeszcze 4 lata...juz mam dosc:(calymi dniami sama,bez niego
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 19 Cze 09, 21:46
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Kurde kiedy ludzie s jeszcze w tej pocz徠kowej fazie zakochania to owszem, artyku jest trafny, ale w zwi您ku trwaj帷ym X lat wygl康a to nieco inaczej, szczeg鏊nie dla faceta. Nie oszukujmy si, 瞠 przez ca貫 篡cie b璠ziemy darzy drug osob 郵ep mi這軼i ;) P騧niej pojawia si troche rozs康ku ;P
"chwyci s逝chawk telefoniczn, by us造sze...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Czwartek | 11 Cze 09, 10:07
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Zwi您ki na odleg這嗆 s trudne i gratuluje tym co potrafi sobie z tym radzi. Na chwile mo瞠 jest to mo磧iwe lecz je瞠li w gr wchodzi kilka lat, a jest si m這dym cz這wiekiem cho熲y si kocha這 i nadal po zako鎍zonym zwi您ku t瘰kni這 i my郵a這, 篡cie z drug osob na odleg這嗆 jest cholernie trudne.
szcz窷liwa
字oda | 22 Lip 09, 01:11
0    nie oceniono 0
szcz窷liwa
Re: Re: Zwi您ek na odleg這嗆ja jestem z moim ch這pakiem na odleg這嗆 juz 2 lata, i nigdy zadne z nas nie zawaha這 si, ani nie uleglo zadnej slabosci, jestesmy sobie wierni, ufamy sobie, i kochamy si, co najwazniejsze. Mimo tego, 瞠 t瘰knota jest bardzo du瘸, oboje wiemy, 瞠 przetrwamy jeszcze troch zanim b璠ziemy blisko siebie. Naprawd, zwi您ki na odleg這嗆 to te...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Poniedzia貫k | 1 Cze 09, 16:12
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆oby tylko sie nie okazalo, ze bardziej kochamy mysl o drugiej osobie niz t druga osobe
ja juz chyba mam dosc takiego zycia, czuje sie niekochana...
Go嗆 We-Dwoje.pl
Pi徠ek | 17 Kwi 09, 19:18
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆zapraszam na troche inny blog dotyczacy zwiazkow na odleglosc http://milosc-turystyczna.blogspot.com/
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 28 Lut 09, 16:06
+1    oceniono 1 raz
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆zwi您ki na odleg這嗆 s bezsensu,ja takowy zako鎍zy貫m..w pewnym momencie kt鏎a ze stron sie z豉mie i da ponie嗆 chwilowej s豉bo軼i..nast瘼nie wszystko zacznie s豉bn帷 a jej ,przestanie zale瞠 na znajomo軼i jak dawniej.
spotkania raz na pol roku w wolnym czasie lub raz na pare miesiecy sa tylko filarem ktory podtrzymuje jakies odczucia...wi璚ej »
Tomek z Bristolu
字oda | 23 Wrz 09, 12:55
0    nie oceniono 0
Tomek z Bristolu
Re: Re: Zwi您ek na odleg這嗆z KOreanka....hhmmm....Ja od stycznia koresponduje z Filipinka, piszemy, rozmawiamy i dosyc czesto sie widzimy przez internet. Powiem jedno: NIgdy nie znalazlem takiego rodzaju dziewczyny jak Ona. Bilet juz prawie kupiony (nie byl tani) na Listopad. Juz sie oboje nie mozemy doczekac spotkania. przez te wszystkikie miesiace duzo tematow . Takie...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 22 Lut 09, 23:35
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆"jest takie czekanie , kt鏎e ju jest spotkaniem." wiara g鏎y przenosi .. i mam nadzieje, ze wkr鏒ce b璠ziemy razem..na zawsze.
ZaζmAny
字oda | 26 Lis 08, 17:22
0    nie oceniono 0
ZaζmAny
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Artyku jest swietny. W豉snie od jakiegos casu zyje w takim zwiazku i powiem ze to nie jest takie proste jak jest napisane, niestety ja niemam czasu na wyjazdy do ukochanej i bardzo tego zaluje bo jest swietna dziewczyna. Boje sie tylko tego ze kontakt sie urwie, albo ze ona mnie zdradzi narazie mam bardzo durze zaufanie do mej kochanej ale z...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Niedziela | 23 Lis 08, 15:46
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Przesiadywa貫m na zagranicznym portalu w celu znalezienia sobie osoby z zagranicy do flirtu czy przyjacielskiego korespondowania... i... spodoba豉 mi si Koreanka z Seulu... S瘯 w tym, 瞠: najta雟zy bilet do Seulu lotniczy to ponad 2000 z這tych... i nie wiem w zwi您ku z tym jak cz瘰to mogliby鄉y si widywa, gdyby to zale瘸這 tylko od moich...wi璚ej »
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 18 Pa 08, 14:41
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆bardzo dobry artyku
sama 篡je w takim zwi您ku ;/
balu
Niedziela | 20 Lip 08, 21:15
0    nie oceniono 0
balu
Re: Zwi您ek na odleg這嗆pieknie napisane zwlaszcza koncowka :)
Go嗆 We-Dwoje.pl
Sobota | 14 Cze 08, 15:04
0    nie oceniono 0
Go嗆 We-Dwoje.pl
Re: Zwi您ek na odleg這嗆Racja !
Napisz komentarz i do陰cz do dyskusji

Podobne do Zwi您ek na odleg這嗆

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wys豉nie formularza jest jednoznaczne z akceptacj Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl