Trendy męskie z kampanii

Moda męska ulega powolnym przemianom, ale w tak zwanych sieciówkach możemy odnaleźć ciekawe stylizacje, w których to drobne detale nadają charakteru. Aby zainspirować naszą męską cześć czytelników, przejrzeliśmy kilka ciekawych kampanii reklamowych.
/ 24.11.2010 07:02

Moda męska nie zmienia się tak gwałtownie, jak damska, ale w tak zwanych sieciówkach możemy odnaleźć ciekawe propozycje, w których to nawet drobne detale nadają charakteru i zmieniają styl. Aby zainspirować naszą męską cześć czytelników, przejrzeliśmy kilka ciekawych kampanii reklamowych.

Tego roku najnowsze trendy, jakie widnieją na wybiegach znanych domów mody, wdarły się wyraźniej, niż kiedykolwiek wcześniej, do mody męskiej. Krawaty zastępują muszki, militarne kurtki eskimoski ustępują budrysówkom i puchowym wariacjom. Wciąż modne są płaszcze, zwłaszcza te dobrze skrojone, podkreślajace sylwetkę. Na potęgę wchodzą cardigany noszone do zabawnych t-shirtów i kolorowe swetry prosto z wyciągów narciarskich.

Zara

Zara Young 2010/2011

Stylizacje proste ale jednocześnie na luzie. Klasyczna kolorystyka pasująca do elegancji została urozmaicona ciekawymi krojami i odważnymi dodatkami. Oferowane "gotowce" przywodzą na myśl styl Karla Lagerfelda. Zwróćmy uwagę również na obuwie, tego roku ma być za kostkę, lekko masywne. Spodnie nosimy na biodrach, rezygnując z ozdobnych klamer na paskach. 

Zobacz galerię Zara Młodzieżowa jesień/zima 2010/2011

New Yorker

New Yorker 2010/2011

Propozycje New Yorkera przypominają mi propozycje look-booka od Dolce & Gabbana, z drobnymi zmianami. Eleganckie elementy garderoby, takie jak marynarki, koszule, łączymy z szelkami, zimowymi czapami i - po raz kolejny - z masywnym obuwiem. Kolorystyka błękitów łączona z szarością oraz czernią, to doskonałe duety, na pewno sprawdzą się na naszych ulicach.

Zobacz galerię Amisu i Smog - kolekcja New Yorker na jesień i zimę 2010/2011

Tom Ford

Tom Ford 2010/2011

Elegancja z dozą szaleństwa to specjalność Toma Forda. Garnitury w niestandardowych materiałach oraz nietuzinkowe koszule bazujące na modzie lat 70-tych, nie mają w sobie nic z nudy. Jak widać ciekawy dodatek w postaci okularów czy puchowa kurtka noszona do dwurzędowego cardiganu potrafi dodać oryginalnego (ale nie śmiesznego) stylu.

Zobacz galerię Tom Ford jesień/zima 2010/2011

Pull & Bear

Pull & Bear 2010/2011

Koszula dżinsowa noszona do brązowej skóry, to jedno z najpopularniejszych połączeń mody ulicznej.Ciekawie prezentują się również czerwone spodnie oraz ciepły sweter z szerokim golfem. Jest to dobra alternatywa (jeśli nie przepadasz za szalikami), która tworzy ciekawą teksturę stylizacji.

Zobacz galerię Pull and Bear - kolekcja jesień/zima 2010/2011

Paul Smith

Paul Smith 2020/2011

Inteligent zbuntowany - doskonały przykład, jak fuzja garniturowej garderoby współgra z elementami "for -fun". Co istotne, jeśli chcesz łączyć swetry z zabawnymi i kolorowymi t-shirtami pamiętaj, by były one stonowane. Przy towarzystwie "nudnych" garniturów staną się i tak wystarczająco żywe, a efekt infantylnego chłopca nie jest wskazany. Czerwonym koszulkom z emotkami mówimy nie.

Zobacz galerię Paul Smith jesień/zima 2010/2011

Huffer

Huffer 2010/2011

Trampki, luz i... szalik. Do warstwowych ubieranek doskonale pasują chusty i szale noszone na luzie z taką sama dozą jak cała stylizacja. Wyraźne wpływy neo-grungu są wciąż na topie i pojawiają się w wielu kampaniach. Tak więc przypomnij sobie teledyski Nirvany i zainspiruj się.

Zobacz galerię Huffer na sezon jesień/zima 2010/2011

Reserved

Reserved 2010/2011

Koszule bez muchy i krawata, ale zapięte pod sama szyję, do tego proste rurki i buty w szpic wypastowane na wysoki połysk - to look z ulic Mediolanu. Dla urozmaicenia dodatki lat 40-tych, takie jak brązowe skóry i jasne spodnie.

Zobacz galerię Tobias Sorensen w najnowszej kolekcji Reserved

Peoples Market

Peoples Market 2010/2011

Kto powiedział, że pasek w płaszczu to rozwiązanie tylko dla kobiet? Jak widać pasuje również męskiej części, a noszony na biodrach nie ma w sobie nic kobiecego. Ważne, by nie był szeroki oraz by był zapięty niechlujnie. Do tego obowiązkowo ironiczne i zabawne nakrycie głowy i jest się gotowym na podbój świata.

Zobacz galerię Peoples Market kolekcja jesień/zima 2010/2011

Redakcja poleca

REKLAMA