POLECAMY

Wózki dla dzieci

sagemka222
napisał/a: sagemka222, 2010-09-19 15:29
Dziewczyny powiedzcie mi co sądzicie o wózkach tej marki?
Czy któraś z was taki ma?
Czy uważacie, że cena jest adekwatna do wykonania?
Czy uważacie, że warto kupić taki wózek?


Powiem, że są to jedne z najdroższych wózków jakie oglądałam, ale chyba równiez najładniejsze, według mnie oczywiście :)
kathiee
napisał/a: kathiee, 2010-09-19 15:55
Szczerze - to niespecjalnie mi sie podobają.. widziałam ładniejsze;)
napisał/a: kamilainikola1, 2010-09-19 16:39
Moim zdaniem wyglądowo są okropne,nie mają w sobie nic nowoczesnego,wyglądają jak z innej epoki.Nigdy bym takiego nie kupiła,tym bardziej,ze kosztują od 2-4 tys zł.Ciekawa jestem czy są wgl funkcjonalne,bo nawet skrętnych kół nie mają.
w17865
napisał/a: w17865, 2010-09-19 16:52
Mi tam sie podobają jestem konserwatystka i lubię wszytsko co jest tradycyjne, szczególnie urzekł mnie 1 wózeczek jest połączeniem tradycyjnego stylu z nowoczesnym. Śliczny
kasiunia347
napisał/a: kasiunia347, 2010-09-19 17:07
Bardzo ładne...polecam przejrzeć ofertę wózków firmy "Roan" są bardzo podobne a cena niższa (ok 1500zł)
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1, 2010-09-19 17:26
Mi się taki wózek nie podoba,nie kupiłabym takiego. Dla mnie jest on taki staroświecki.
ania_w2010
napisał/a: ania_w2010, 2010-09-19 17:44
A i się bardzo podoba :) drogi taki wózek?
niechcemisie
napisał/a: niechcemisie, 2010-09-19 17:48
Ale fajne, przypominają mi wczesne dzieciństwo :)
magdagac1
napisał/a: magdagac1, 2010-09-19 18:50
Ciekawe...;))
Napisz ile kosztuje takie cacko ;)
patrycja0303
napisał/a: patrycja0303, 2010-09-19 19:24
Moim zdaniem bardzo ładne ;)
A swoją drogą dzieci to drogi interes :D
dorota2010
napisał/a: dorota2010, 2010-09-19 19:54
Są śliczne zwłaszcza ten 2 kolorek i widać że ma dobre duże koła.Kupiłabym taki wózek :)
anula86
napisał/a: anula86, 2010-09-19 21:48
Wózki ładne,ale osobiście bym nie kupiła.