POLECAMY

jak poradzić sobie z niedorbym smakiem przy zażywaniu leków

malenstwo_83
napisał/a: malenstwo_83, 2010-09-26 22:00
moja mama jest po ostrym zapaleniu trzustki musi dziennie jeśc dużo leków, do czego nie jest przyzwyczajona, bardzo narzeka na niedobry smak w ustach macie jakis sposób wiecie może jak sobie z tym poradzic?
napisał/a: maika86, 2010-09-27 01:01
Popić dużą ilością wody jeśli można to przegryźć coś o "mocnym" smaku, umyć zęby. No niestety - leki nie są po to żeby nam smakowały, ale żeby pomagały:]
Dużo zdrowia życzę.
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1, 2010-09-27 03:13
Jeśli to lekarstwo w syropie,to niech dołoży do niego trochę soku nie rozcięczonego, słodkiego
iwa643
napisał/a: iwa643, 2010-09-27 09:15
może tik taki
kathiee
napisał/a: kathiee, 2010-09-27 09:35
Mi zawsze 0pw niedobrym smaku cocacola.. ale wiadomo że nie dobra ona jest do popijania leków - niech odczeka chwilkę i napiję się mocno gazowanej coli.
kasiunia347
napisał/a: kasiunia347, 2010-09-27 16:04
moze popijać jogurtem owocowym
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-09-28 05:21
Ja się zgadzam z koleżanka że jogurt jest dobrym rozwiązaniem.jest zdrowy i na pewno nie będzie miała złego smaku po nim.