Le GIA - pokaz kolekcji Mujer

16 marca 2013 w warszawskim Hotelu H15 odbyła się debiutancka prezentacja najnowszej kolekcji mark le GIA – „Mujer!” autorstwa młodej, bardzo uzdolnionej projektantki Sandry Kpodonou.
29.04.2013 16:25
Inspiracją do powstania kolekcji była różnorodność i wielobarwność Hiszpanii, orientalność kultury tego kraju oraz uroda kobiet Półwyspu Iberyjskiego. Dominują w niej zdecydowane barwy: bordo, głęboki granat i butelkowa zieleń. Poszczególne sylwetki łączą klasyczne fasony. Bardzo charakterystyczne są tu też zdobienia złotymi haftami, dzięki czemu cała kolekcja staje się niezwykle oryginalna. Dominują w niej spódnice, spodnie z wysokim stanem i marynarki z delikatnych skór, najwyższej jakości, ręcznie malowane jedwabie i bardzo kobiece koszule.
 
Projektantka zadbała o wyjątkową oprawę muzyczną wieczoru. Do współpracy zaprosiła Michała Sławeckiego – męski sopran, współpracujący wcześniej m.in. z Justyną Steczkowską. Również makijaż, z którego kreatorem była marka Sephora, wpisuje się w hiszpański klimat – rozświetlone, wyraziste twarze i ciemne, bordowe usta. Dodatkiem do klasycznych sylwetek były buty marki Venezia. Wśród gości znaleźli się m.in. redaktor naczelna Viva! Moda Agnieszka Ścibior, redaktor naczelna RO Style&Life Rożena Opalińska, redaktor naczelny Fashion Magazine Karol Wojciechowski,  projektantka marki Simple Lidia Kalita, projektant Rodrigo De La Garza, Agnieszka  Cegielska, Marta i Weronika Grycan, Ilona Felicjańska i Łukasz Jakóbiak.
  
Le GIA to marka ponadczasowa, klasyczna, elegancka, ale równocześnie dość ekstrawagancka i odważna. Wszystkie projekty muszą być wygodne i praktyczne w noszeniu. Istotna jest dopracowana konstrukcja,  precyzyjne wykonanie i dobrej jakości materiały. Inspiracją do stworzenia całej marki była postać Gii Carangi – jednej z pierwszych top modelek światowej sławy.
  
Dotychczas marka była znana ze swoich oryginalnych, skórzanych toreb. Wykonywane ręcznie, łączone metalowymi śrubami można nosić na co dzień i na wieczorne wyjście. Każdy egzemplarz jest unikatowy. Aktualnie są one dostępne m.in. na mostrami.pl, LAURA BOUTIQUE, JOLLI BOUTIQUE oraz L2 obok takich marek jak Rick Owens, czy Helmut Lang.
  
Za produkcję wydarzenia odpowiedzialne były Natalia Kusiak i Natalia Eljaszuk.

Redakcja poleca

REKLAMA