W tym roku jedna z czołowych polskich marek, lider w produkcji kosmetyków kolorowych, marka Wibo obchodzi 25-lecie swojej działalności. W związku z tym firma zajęła się odświeżeniem swojego wizerunku. Aktywnie zwiększa zasięg mediów, zmienia wygląd loga, tworzy nową stronę internetową. Wibo zaskoczy także swoje fanki wyjątkową kolekcją limitowaną. W drugiej połowie roku marka zapowiada mnóstwo kosmetycznych premier. W kolekcji pojawią się m.in. pudry, bronzery, róże, rozświetlacze i cienie.
Wszystkie fanki zainteresowane premierami wprowadzanych kosmetyków, Wibo zaprasza na funpage na facebooku Bądź Piękna z Wibo!
Wszystkie fanki zainteresowane premierami wprowadzanych kosmetyków, Wibo zaprasza na funpage na facebooku Bądź Piękna z Wibo!
Firma Wibo jest właścicielem dwóch marek Wibo oraz Lovely. Marka Wibo skierowana jest do świadomych swoich potrzeb kobiet, podążających za najaktualniejszymi trendami i nowinkami kosmetycznymi. Markę Lovely tworzą przepełnione pasją wymagające nastolatki.
Z okazji 25-lecia odbędzie się mnóstwo premier kosmetycznych. Cykl zainicjowała wiosenna kolekcja Celebrity Nails by Wibo, której twarzą została laureatka I Edycji Top Model, Paulina Papierska. Modelka została także ambasadorką marki. To z jej udziałem planowany jest promocyjny boom na przełomie lata i towarzysząca mu sesja zdjęciowa. Podczas sesji nakręcone zostaną filmiki z udziałem kosmetyków Wibo, prezentujące proste triki makijażowe z drogą do uzyskania danego looku z reklamy.
Wibo ze swoją pasją do kosmetyków aktywnie zmienia się dla swoich klientek i fanek, które nieustannie śledzą kroki i poczynania marki. Jak co sezon, firma zaskakuje. Tego lata Wibo wprowadziło limitowaną kolekcję lakierów do paznokci Summer Extreme Nails ze specjalnie zaprojektowaną designerską buteleczką.