"No Damage No Funky" - nowa kampania Cropp

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marketingowa Cropp, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: "No Damage No Funky". Kampania oprócz znanych już bohaterów, Dr Damage i Mr Fun, została wzbogacona w kilka nowych, nietuzinkowych postaci, pralki z kosmosu i tajemniczego wirusa.
/ 30.03.2011 07:36

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marketingowa Cropp, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: "No Damage No Funky". Kampania oprócz znanych już bohaterów, Dr Damage i Mr Fun, została wzbogacona w kilka nowych, nietuzinkowych postaci, pralki z kosmosu i tajemniczego wirusa.

W nowej kampanii do głównych bohaterów Cropp, niegrzecznego Dr Damage i niezdarnego Mr Funa dołącza również Andżela, znana z programu "Top Model", Nicole Rosłoniec. Cała historia dotyczy pewnej publicznej pralni na przedmieściach Londynu, w której spotykają się bohaterzy, czyli “Funky Family", a niemały w niej udział ma tajemniczy wirus, który przybył na ziemię. "Wszystko to ubraliśmy w funkowe, kolorowe klimaty, a całość sesji fotograficznej została wykonana na Polaroidach. Wśród bohaterów sesji jest również księżna Bernadette von Laundrette i Samuel Mirakle Jones oraz zwierzęta - pingwin, aligator, psy i kot. Pomysł na funkową pralnię zrodził się w zespole Cropp" - mówi Brand Manager marki Cropp, Marta Ożóg-Orzegowska.

Sesja fotograficzna do kampanii powstała w prawdziwej londyńskiej pralni publicznej w obiektywie Łukasza Ziętka, pod czujnym Kuby Borkowskiego, Art Directora Cropp. Nad odważną stylizacją pracowała Basia Czyżewska, o make up zadbała Zosia Krasuska-Kopyt, a fryzurami zajął się Emil Zed. Produkcją sesji pokierowała Ewa Pawlikowska.

4 marca pod adresem www.cropp.com ruszyła rozbudowana strona internetowa, nad której koncepcją i realizacją czuwała agencja interaktywna Engine z Sopotu. Jak zdradza Brand Manager Cropp, w ramach kampanii przewidziane są, charakterystyczne już dla marki, szerokie działania promocyjne w internecie, a na maj zaplanowano również działania ambientowe, nawiązujące do funkowego motywu przewodniego kampanii.

Redakcja poleca

REKLAMA