Monnari - elegancka odzież dla kobiet

„MONNARI TRADE” S.A jest liderem na polskim rynku eleganckiej, markowej odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia. Posiada trzy znaczące na polskim rynku marki MONNARI, PABIA, MOLTON i jest liderem w tym segmencie odzieży damskiej.

„MONNARI TRADE” S.A jest liderem na polskim rynku eleganckiej, markowej odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia. Posiada trzy znaczące na polskim rynku marki MONNARI, PABIA, MOLTON i jest liderem w tym segmencie odzieży damskiej. Spółka posiada największą w tym segmencie sieć sprzedaży.

„MONNARI TRADE” S.A. od 20 grudnia 2006 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Model biznesowy Spółki koncentruje się na budowie i zarządzaniu markami, projektowaniu kolekcji, działaniach marketingowych związanych z promocją marki oraz sprzedaży towarów, przy jednoczesnym outsourcingu produkcji i rozwoju sieci sprzedaży.

Historia
Marka MONNARI istnieje na polskim rynku od 1998 roku, kiedy to powstała spółka cywilna o tej samej nazwie. Znakiem rozpoznawczym tej małej firmy odzieżowej były damskie bluzki. Pierwsze sukcesy rynkowe i zwiastuny rozpoznawalności marki wiązały się z tym właśnie asortymentem.
Spółka „MONNARI TRADE” S.A powstała w kwietniu 2000 roku. Wraz ze zmianą formy działalności rozpoczął się intensywny rozwój wzorcowni i działu projektantów. Pozwoliło to na tworzenie autorskich kolekcji , opartych na najnowszych trendach mody.
W ciągu kilku lat „MONNARI TRADE” S.A zbudowała jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych MONNARI , z największą w Polsce w tym segmencie własną siecią salonów sprzedaży.

Kolekcje MONNARI czterokrotnie zdobyły prestiżowy tytuł „Doskonałość Mody” magazynu Twój Styl - w roku 2001 za kolekcję dzienną, w roku 2002 za kolekcje dzienną, okrycia wierzchnie i dzianiny, w roku 2003 – za kolekcję dzienną i dzianiny. W roku 2006 Doskonałość Mody przyznana została w kategorii polska firma ekskluzywna – weekend.
Powodzenie kolekcji MONNARI, szybki rozwój własnej sieci detalicznej oraz konsekwentny wzrost przychodów i zysków firmy, dowiodły skuteczności Zarządu w realizacji zaplanowanej strategii . Aby w pełni wykorzystać możliwości rynkowe, Zarząd „MONNARI TRADE” S.A podjął decyzję o pozyskaniu kapitału poprzez wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Od grudnia 2006 Spółka notowana jest Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych S.A. Środki pozyskane w wyniku publicznej emisji przeznaczone zostają na budowę sieci sprzedaży, budowę centrum logistycznego oraz usprawnienie dystrybucji.
Dalsza strategia rozwoju „MONNARI TRADE” S.A zakłada rozwój portfela silnych marek.

Wzornictwo
Kolekcje MONNARI kierowane są do kobiet po trzydziestym roku życia, preferujących tzw. nowoczesną klasykę. Obejmują ubrania najwyższej jakości, wykonane ze szlachetnych tkanin (m.in. naturalne jedwabie, wełny, kaszmiry), o klasycznym kroju, jednak zaprojektowane z uwzględnieniem najnowszych trendów mody. Oferta obejmuje w każdym sezonie blisko 1000 wzorów, w różnych wariantach kolorystycznych (płaszcze, kurtki, żakiety, spódnice, spodnie, sukienki, bluzki, kamizelki, dzianiny). Wszystkie projekty spójnych kolekcji powstają w centrali Spółki w Łodzi, wykonanie zlecane jest producentom zewnętrznym.. Pozwala to na tworzenie unikalnych, w pełni autorskich kolekcji, zgodnych z najnowszymi, światowymi trendami mody. Atutem kolekcji jest spójność i krótkie serie oferowanych modeli. Odzież uzupełniana jest markowymi dodatkami (buty, torby, paski, biżuteria, okulary, szaliki, rękawiczki itp.), których charakter jest ściśle skorelowany z kolekcją odzieży proponowanej w danym sezonie. Elementy kolekcji można ze sobą dowolnie zestawiać i komponować, uzupełniając dodatkami. O atrakcyjności oferty MONNARI świadczy rynkowe powodzenie kolekcji.
Dlaczego linia ART to pojedyncze egzemplarze?
SKOMENTUJ (86)
KOMENTARZE (86)
gość/3 tygodnie temu
Jeszcze dwa lata temu sklep oferował elegancką dobrą jakościowo odzież, ostatnie dwa lata to systematyczne zejście na dno, wzornictwo jak sto lat za murzynami, szyją dla cioci, babci z lat sześćdziesiątych, koszmarne wzory , nic wartego uwagi, jakość materiałów dużo gorsza. Bardzo lubiłam tą markę ale niestety chyba zmienili projektantów i wygląda to koszmarnie, omijam sklep bo nie ma na co patrzeć, szkoda, naprawdę szkoda .
Gość We-Dwoje.pl/3 miesiące temu
Myślę, że warto byłoby się pokusić o zbadanie jakości materiałów, z jakich Monnari szyje obecnie ubrania. Mój żakiet po założeniu tak śmierdział, że tego smrodu nie mogłam zmyć. Nie zapomnę wstydu jakiego się "najadłam: miedzy ludźmi i musiałam się tłumaczyć, że ten bubel został zakupiony w Monnari. Miałam tę rzecz ubraną na sobie jeden jedyny raz. Monnari nie chce mi zwrócić pieniędzy. Uważajcie proszę na te sklepy z tą marką. Rzeczy tylko wyglądają ładnie. Takie firmy nie powinny istnieć na rynku. Stanowczo mówię NIE za takie towary i za takie pieniądze.
Gość We-Dwoje.pl/3 miesiące temu
Porażka!!!!. Do tej pory wyrzucałam odzież zakupioną w Monnari, ponieważ po dwóch praniach nie nadawała się do noszenia. Jednak żakietu za 3oo,- zł nie mogę podarować. Będę teraz tę firmę omijała szerokim łukiem. Towar nie jest wart ceny!!!! A materiały, których obecnie się używa.....szkoda gadać !!!!!!!
POKAŻ KOMENTARZE (86)