POLECAMY

wypadanie włosów

marysiaherda
napisał/a: marysiaherda, 2010-04-30 00:02
używałam ampułek vichy od wypadania włosów, przeróżnych maseczek, szamponów, tabletek i nic słyszałam żę jest jakiś preparat po chemioterapii który przywraca porost włosów czy wiecie coś na ten temat?
Katalina
napisał/a: Katalina, 2010-04-30 00:47
Nie słyszałam o takowym, ale według mnie w żadnym razie nie powinnaś samowolnie sięgac po coś takiego! Tego typu produkty to specjalistyczne leki o określonej formule i stosowanie ich ot tak może niekiedy bardziej zaszkodzić niż pomóc. Skoro masz poważne problemy z utrata włosów a suplementy i ampułki nie pomagają idź do lekarza specjalisty - trichologa. On z cała pewnościa raz na zawsze ustali przyczynę wypadania włosów i pomoże Ci znaleźc optymalne rozwiązanie tego problemu.
dzitka500
napisał/a: dzitka500, 2010-04-30 01:10
on będzie pewnie dostępny tylko dla ludzi po chemii.
agneszakrzewska
napisał/a: agneszakrzewska, 2010-04-30 01:17
NIE WIEM MOJA MAMA BYŁA PO CHEMII I WYPADŁY JEJ WŁOSY I NIE SŁYSZAŁAM O TAKIM PREPARACIE
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-04-30 03:20
W twoim przypadku spytałabym lekarza o rade on na pewno poleci ći coś dobrego.
iwa643
napisał/a: iwa643, 2010-04-30 08:53
może lekarz cos poleci
patiiii
napisał/a: patiiii, 2010-05-01 14:31
zapytaj lekarza !;)
mnonka
napisał/a: mnonka, 2010-05-06 00:51
niestety nie wiem, chyba specjalista może pomóc
tanika
napisał/a: tanika, 2010-05-06 17:14
Czytałam o szamponie Revita - jedyny na rynku przeciw wypadaniu włosów,pomaga nawet w zaawansowanym stopniu łysienia,poprawia porost włosów,pogrubia,jest dość drogi,ok.140zł,ale podobno najskuteczniejszy.
basiulka12
napisał/a: basiulka12, 2010-05-06 17:19
Lepiej nie ryzykować jakimiś szamponami czy ampułka przeciw wypadaniu włosów czy aby włosy odrosły najlepiej spytaj się specjalisty lekarza który napewno ci pomoże i znajdzie przyczynę wypadaniu włosów.I może coś ci przepisze na odrasnie nowych włosów?
Gusiaki
napisał/a: Gusiaki, 2010-05-06 20:38
Skoro używasz takich profesjonalnych preparatów i to nic nie daje, to ja poszłabym do lekarza. Może trzeba od wewnątrz temu zapobiegać. Zaczełabym od zbadania poziomu hormonów, to może byc coś z tarczycą.
baja74
napisał/a: baja74, 2010-05-07 00:14
Jak nic Ci nie pomaga to lepiej już nie działać na własną rękę - idź do specjalisty .