POLECAMY

przekłócie języka

napisał/a: karinka2, 2008-07-10 13:04
chce sobie przekłócć język i kupiłam sobie zamrażacz tylko nie wiem czy można po nim przebijać:( jego nazwa to "ICEMIX" help:/
napisał/a: madzialena15, 2008-07-10 20:52
Jeju! Sama chcesz sobie przebijac? Ja bym proponowała udac sie do jakiegoś doświadczonego czlowieka, który umie robic takie rzeczy...
napisał/a: ella2204, 2008-07-10 20:59
Oszalałaś? Ja mam przekłuty język od 3lat,ale robiła mi to dziewczyna która co prawda się uczyła,ale pod asystą specjalistki...Nie polecam,żebys sama sobie przekłuwała...nie boisz się zakażenia??
napisał/a: anaa82, 2008-07-10 21:11
Chyba oszalalas zeby samej sobie jezyk przekłuwac, lepiej udaj sie do specjalisty bo sobie jeszcze krzywde zrobisz.
napisał/a: karinka2, 2008-07-13 19:31
nie chciałam sama sobie przekłuć tylko miała zrobić mi to koleżanka:P
napisał/a: 21Monia21, 2008-07-17 01:19
ja mam przekluty jezyk i powiem Ci tak... pod jezykiem jest taka chrzastka i jezeli ja naruszysz to bedziesz seplenic do konca zycia :/ dlatego lepiej udac sie do kosmetyczki ktora zlapie jezyk szczypcami i caly zabieg bedzie trfal 5 sekund a nie 5 minut albo i wiecej... a tego zamrazacza mozesz uzyc po przekluciu i troszke bedze bolec mozesz miec goraczke zawroty napewno przez ok 4,5,6 dni bedzie Ci sie lac krew... a jezeli wyciagniesz kolczyk na ok 6 godz to juz go nie wlozysz, a i pamietaj ze przez blache w buzi osadzaja sie dziasla....poza tym zero alkoholu mowia ze np vodka odkaza fakt ale dluzej Ci sie bedzie goic ranka, papierosy tez wykluczone ja tego przeszczegalam i na 5 dzien mogla spokojnie jesc a tak to same budynie, zupki, jogurty, woda czyli lekka dieta :) idz do kosmetyczki !!
Cikitusia
napisał/a: Cikitusia, 2008-07-20 10:56
Jazu.... ja to bym się bała uszu przebić a co dopiero język i do tego sama.
napisał/a: karinka2, 2008-07-20 13:30
przebiłam sobie i co się okazało nic mi sie nie stało.Wogóle nie sepleniłam,krew mi się nie lała, nic nie bolało i po przebiciu mogłam jeść normalnie nie żadne papki tylko normalne posiłki:) i przebiła mi znajoma:)
napisał/a: 21Monia21, 2008-07-20 18:24
to gratulacje :)
napisał/a: Nyana, 2008-07-20 20:06
Gratuluje i podziwiam ...
I dbaj o to, bo zrobienie sobie kolczyka w języku nie u specjalisty często się źle kończy