POLECAMY

Co myślicie o akcji 'Ratujmy białe kozaczki'?

napisał/a: happy_go_lucky , 2009-12-11 18:34
Lula.pl zrobiła akcję ratowania białych kozaczków, która ma na celu pokazanie, że to nie kolor jest tandetny i kiczowaty, a fason i zestawienie. Nie da się ukryć, że białe kozaki, to trudny dodatek i trzeba uważać, by nie przekroczyć granicy kiczu. Istnieją jednak fasony białych kozaków, które w połączeniu ze stonowanym strojem mogą utworzyć naprawdę gustowny zestaw. Co o tym myślicie? Da się uratować białe kozaczki?
napisał/a: galazkam , 2009-12-11 18:39
mimo wszystko mi się nie podoba: ani to zestawienie ani kozaki koloru białego
madazuza
napisał/a: madazuza , 2009-12-11 18:49
mi sie nie podobaja białe kozaki
Katalina
napisał/a: Katalina , 2009-12-11 18:58
Zestaw z pierwszego zdjęcia jest jeszcze jako taki, ale... nie, nie lubię białych kozaczków. Są dla mnie niestety synonimem tandety i kiczowatego wizerunku. Z całą pewnością dałoby się stworzyć jakiś przyjemny dla oka zestaw z ich użyciem, nie mniej jeśli już miałabym sięgnąć po jasne kozaki, wybrałabym coś kremowego, lub w kolorze wielbłądziej wełny.
aredzimska
napisał/a: aredzimska , 2009-12-11 19:16
nie to nie dla mnie, a już 3 i 4 zdjęcie - porażka
kapliczka
napisał/a: kapliczka , 2009-12-11 19:19
ja się zgadzam, pierwsze dwa fajne, takie sportowe, 3 i 4 już nie fajne, też jestem raczej za beżem czy brązem :)
iwa643
napisał/a: iwa643 , 2009-12-11 19:44
no fajnie
twity12
napisał/a: twity12 , 2009-12-11 19:49
Ja tam chodzę w białych kozaczkach i bardzo je lubię. Więc jestem za :)
eenax
napisał/a: eenax , 2009-12-11 20:51
Nie wiem czemu ale od zawsze białe kozaczki kojarzyły mi się z tandeta. Nawet przy fajnym połączeniu i dobrym fasonie coś zawsze mi nie pasuje.

Tak wiec jestem na nie w stosunku do białych kozaczków.

A nie przepraszam :) Białe kozaczki jak cześć paradnego umundurowania mnie nie " rażą".

PS. A moje nastawienie negatywne do białych kozaczków to dzieło np. takich pan :) (fota 2, 3 4)
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1 , 2009-12-11 22:15
wole inny kolor, chociaż biały nie jest taki zły znowu
napisał/a: leo1209 , 2009-12-11 23:02
nie zdecydowanie nie , ale każdemu podoba się coś innego,
zena
napisał/a: zena , 2009-12-11 23:03
Jeszcze 1 ujdzie reszta bee.nie wiem jak w innych miastach ale u mnie to jakiś obłęd z tymi białymi kozakami ,gdzie się obejrze to widze białe kozaki z białymi kurtkami ,a najlepsze jest to jak noszą młode dziewczyny super-niby ubrane a obcasy tak zdarte że nawet biały kozak do kolan tego niezatuszuje ;)