Płaski brzuszek już za cztery tygodnie

Specjalny program, który uruchamia głęboko położone mięśnie skośne brzucha, pozwoli ci spalić 1/2 kg tłuszczu tygodniowo.

płaski brzuch

JAK ĆWICZYĆ
* Trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) zrób ćwiczenia pokazane na zdjęciach. Po 2 serie każdego z nich.

* Trzy razy w tygodniu (wtorek, czwartek, sobota) wykonaj ćwiczenia interwałowe.

* W niedzielę zrób sobie przerwę. Od kolejnego poniedziałku ćwicz według tego samego planu.

Wciąganie brzucha
Zawiąż pasek wokół talii, na wysokości pępka. Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze tak, aby kolana były pod biodrami, a dłonie – pod barkami. Zrób głęboki wdech i wypchnij brzuch. Następnie wypuść powietrze, wciągając brzuch tak, aby pasek stał się luźny. Wytrzymaj 5–10 sekund (w tym czasie oddychaj normalnie). Powtórz jeszcze 10 razy.

Balansowanie

Połóż się na piłce, wyprostuj nogi i oprzyj palce stóp oraz całe dłonie na podłodze. Napnij mięśnie brzucha, unieś prawą rękę i lewą nogę. Wytrzymaj 10 sekund, starając się utrzymać równowagę. Wróć do pozycji wyjściowej, a następnie unieś lewą rękę i prawą nogę. Powtórz jeszcze 4 razy w obie strony.
* wersja łatwiejsza
Unieś 5 razy prawą rękę, potem lewą nogę, lewą rękę i prawą nogę.
* wersja trudniejsza
Wytrzymaj z ręką i nogą w górze 30 sekund.

Nożyce z ugiętymi nogami

Połóż się na plecach i unieś ugięte nogi tak, aby łydki były równoległe do podłogi. Napnij mięśnie brzucha i opuść ugiętą lewą nogę, aż niemal dotkniesz palcami podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej. Następnie opuść prawą nogę. Powtórz 10 razy, raz jedną, raz drugą nogą. * *wersja łatwiejsza
Zacznij od stóp opartych na podłodze i unoś raz jedną, raz drugą nogę.
* wersja trudniejsza

Złącz nogi i opuszczaj obie naraz.

Przysiady z piłką

Stań prosto i chwyć w dłonie piłkę – trzymaj ją w wyciągniętych rękach przed sobą. Zrób duży krok w przód prawą nogą. Napnij mięśnie brzucha i ugnij kolana. Wytrzymaj chwilę i wyprostuj nogi, jednocześnie unosząc piłkę nad głowę. Następnie ugnij kolana, opuszczając piłkę. Powtórz jeszcze 9 razy.
* wersja łatwiejsza

Zrób ćwiczenie bez piłki.
* wersja trudniejsza

Po ugięciu nóg skręć tułów w lewo, w prawo i dopiero potem wyprostuj kolana.

Vita
Oceń artykuł 46 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
aqua2010.03.14 14:49
a jest to w ogole sprawdzone ? ;> bo jakoś przestaje wierzyć ze można zrzucić tłuszcz z brzucha. Próbowałam już 6 weidera i innych i jakoś nic nie pomaga. Poza tym jestem tancerką i dalej mam gruby brzuch..
Paulina2010.01.04 05:30
4/6
Lisia 2009.12.25 12:42
Próbujcie wiele ćwiczeń z wielu stron i dziedzin .... wtedy wybierzcie najlepszą
Lisia 2009.12.25 12:41
Próbujcie wiele ćwiczeń z wielu stron i dziedzin .... wtedy wybierzcie najlepszą
ladyAS2009.12.22 19:36
ja duzo cwicze ale wraz zamiast miesni mam oponke hehe mam nadzieje ze te cwiczenia to zmienia i beda efekty :)
luxellite.pl2009.11.23 09:29
Nie przesadzajmy z tymi cwiczeniami na brzuch i tak musimy zachować naturalne kobiece kształty.
ciekawa2009.11.03 12:26
mam dużą bliznę na brzuchu z powodu usunięcia śledziony, od tamtego czasu nie robie brzuszków.. ( z powodu blizny oczywiście, choć mineło 2 lata nadal ją czuje) jest jakiś sposób na brzuszek bez robienia brzuszków? :)
Eve87092009.10.21 15:26
Ćwiczenia+ odpowiednia dieta dają najlepsze efekty. Polecam forum sfd.pl tam jest dużo info dotyczących diet, spalaczy itd.
feliceagnes2009.10.20 21:50
w większości czasu ich nie mozna zobaczyć bo...nawet jak wypiję szklankę wody to od razu brzuszek mi rośnie i ot,tyle mojego wysiłku :( a na prawde mam ładny brzuch,mięsnie zarysowane ale gdy nie jem i nie piję przez tydzień :((
nikozjaa2009.10.16 19:53
Ja zrzuciłam ostatnio 5 kg, duży wpływ miały na to właśnie ćwiczenia. Polecam wszystkim siłownię w Mercure Grand- nowe, działające urządzenie plus pomocna kadra:)
Ewka :)2009.10.15 23:06
Mnie się ostatnio chce, mój Misiek wyciągnął mnie na basen, podzielił się też jakimiś witaminkami ( dodatkowo mają żeń szeń) i teraz nie mogę przestać się ruszać hehehe
AsAAa2009.10.14 13:10
zeby to sie chciało cwiczyc . ja mam 5 kg nadwagi i nie moge sobie poradzic
aloha2009.10.14 11:50
ale tu chodzi o taką piłke typową do ćwiczen taka duża czy zwykłą?
evelina2009.10.13 21:10
Ale bym chciała mieć taki płaski brzuszek... ale szczerze to nie chce mi się ćwiczyć. Przychodzę po pracy, robię obiad i kładę się na kanapę. Nic mi się nie chce! Potrzebuję jakiejś zachęty, kopa do ćwiczeń. Z tym że wolałabym jakiś suplement niż np jakieś kolorowe napoje.
asia2009.10.13 19:46
ktos to juz probowal ??
2009.10.13 09:42
żeby jeszcze silna wola była:(
Pinka2009.10.12 15:47
opłaca się kupić jakieś suplementy na pobudzenie? bo czytałam trochę o vigorze i bodymaxie, ale nie wiem czy to jest bezpieczne?
2009.10.09 09:22
dobra
bodimax2009.10.07 11:32
ale zeby chcialo sie cwiczyc to trzeba jakos sie zmotywowac nie tylko pozniejszym efektem,ale tez na przyklad ziolami, czy dobrym suplementem
Raport specjalny