POLECAMY

Od czego zacząć odchudzanie?

Ewelinka15xd
napisał/a: Ewelinka15xd , 2012-06-06 23:11
Dieta..?
MamaNaEtacie
napisał/a: MamaNaEtacie , 2012-06-07 14:29
A co dla Ciebie jest i oznacza dieta? jeśli jest to system żywienia który ma doprowadzić do spadku wagi (najlepiej szybko) to jesteś w błędzie. Nie liczą się kilogramy a centymetry.
Dlatego nie warto katować się dietą gdzie po tygodniu marzysz by znów zjeśc bo odżywiasz się liściem sałaty....
noś ze sobą 3 rzeczy: wodę mineralną z ustnikiem, gumy do żucia(lub szczoteczkę do zębów i pastę) oraz marchewkę, jabłko etc
Woda oczyszcza i pomaga w odchudzaniu, gumy używaj zawsze po jedzeniu ale również w momencie kiedy czujesz że rzucisz się zaraz na czekoladę, gofra, lody etc podobno(na mnie działa) podświadomie kiedy mamy czyste zęby to już nie jemy, no i w razie"w" i wielkiego głodu jedz surowe marchewki(polecam marchewki bo jabłek jestem w stanie zjeśc na jedno posiedzenie kilogram)
ruszaj się, chodz na piechotę nie jeździj autobusem, biegaj, zapisz się na fitness, ćwicz w domu (polecam odkurzanie dywanów z długim włosiem:)) i odżywiaj sięzdrowo. zobaczysz jak zmieni się figura
napisał/a: katiamil , 2012-06-12 16:55
Odchudzanie to rzeczywiście nie jest prosta sprawa, szczególnie jeżeli chcemy, aby efekt był trwały. Ja postawiłam na połączenie diety i ćwiczeń, bo od dawna wszyscy mówią, że to najlepszy sposób. przeczytałam książkę Kody Młodości i zaczęłam stosowac dietę strukturalną - jej autorem jest dr barbaryn z wieloletnim doświadczeniem w odchudzaniu. ułożył on taką listę produktów, które są najmniej kaloryczne i najzdrowsze i teraz ja po prostu jem produkty z tej listy. Do tego pilnuję, aby jeść regularnie 5 posiłków, piję często wodę mineralną i staram dużo się ruszać. dla mnie najfajniejsza jest zumba, ale tutaj kazdy rodzaj ruchu jest dobry, wazne, aby sprawiał nam przyjemność, że ćwiczyć regularnie - co najmniej 3 razy w tygodniu. Pozdrawiam:)