POLECAMY

Jakie ćwiczenia na odchudzanie brzucha są najskuteczniejsze?

nawiaa
napisał/a: nawiaa, 2017-06-12 11:19
Możecie któreś polecić?

Dzięki!
Kamilla Pietrzyk
napisał/a: Kamilla Pietrzyk, 2017-06-17 12:47
Najlepiej podejmować odnóża na 90° leżąc na plecach
napisał/a: roanka, 2017-06-23 08:50
Słyszałam, że najlepsza jest dieta – ćwiczenia ćwiczeniami, ale jednak brzucha nie stracisz jedząc czipsy. Dobre posiłki niskokaloryczne to podstawa, ale możesz też wspomagać sięnaturalną suplementacją, w postaci choćby herbatek odchudzających ziołowych. Po każdym większym posiłku albo po treningu można taki napar zrobić i wtedy on przyspiesza proces trawienia / spalania tłuszczu. Oczywiście wszystko w zależności od składu herbatki, np. malwatea ma w swojej ofercie takiwe 4 herbaty odchudzające, sama już to wdrożyłam i poki co z brzucha znika trochę, ale to dzięki srogiej diecie i wlasnie ćwiczeniom.
napisał/a: jo_asiak27, 2017-07-05 16:21
systematyczność jest ważna :)!

wybierz 3,4 ćwiczenia i do dzieła, np. 5/7 dni w tygodniu
mpf
napisał/a: mpf, 2017-07-12 15:14
Ja polecam robienie planków. Mi bardzo poprawiły stan mięśni brzucha.
napisał/a: abcfitness, 2017-07-21 14:15
Witaj! Musisz wiedzieć, że w wielu ćwiczeniach, które nie są stricte przeznaczone do treningu tej części ciała, mięśnie brzucha także pracują. Na przykład podczas przysiadów, wykroków czy ćwiczeń na górne partie mięśniowe. Tak samo jest przy ćwiczeniach typu cardio. Trenując na maszynie, angażujesz wiele mięśni i spalasz tkankę tłuszczową. W tym przypadku dobrze sprawdzi się orbitrek. Angażuje on liczne mięśnie, więc efekty treningowe równomiernie rozkładają się na każdą część ciała, pracując podczas cyklu treningowego. Jeśli zrezygnujesz z używania rączek, wzmocnisz dodatkowo mięśnie brzucha, które pracują nad stabilizacją pozycji. Oczywiście do ćwiczeń na sprzęcie fitness możesz dołożyć także typowe ćwiczenia na mięśnie brzucha. Brzuszki i russian twist nadadzą się do rzeźbienia górnych mięśni brzucha. Unoszenie nóg czy nożyce będą dobre dla dolnych partii mięśni, a tak zwaną deską na koniec treningu wzmocnisz cały brzuch :) W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą.