Jak wyglada Wasz trening ?

paola83
napisał/a: paola83, 2010-01-21 02:12
Czy jest to trening silowy czy aerobowy ?
Ile godzin cwiczycie ?
Ile cwiczen wykonujecie? Po ile serii i powtorzen ?
Czy widac skutki Waszego wysilku ? :)
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1, 2010-01-21 13:48
za bardzo, to powiem szczerze, to nie chcę mi się ćwiczyć, chyba że całodobowo przy dziecku, noszenie huśtanie schylanie się, itp. a waży ponad 10 kg.Czasem jeżdżę na rowerku treningowym, czasem zrobię parę przysiadów. Kiedyś bardziej mi się chciało, za młodych lat, to potrafiłam robić po 130 przysiadów na raz, a takich za dzień rund, to ze 4. Wtedy uda robiły mi się twardę od mięśni, do dziś mam twarde uda, chociaż teraz nie ćwiczę.
Matuszczyki
napisał/a: Matuszczyki, 2010-01-21 13:59
To zależy ale od 1 stycznia regularnie jeżdzę na rowerku ,robie brzuszki po 150 dziennie i przysiady oraz wchodzenie i schodzenie po schodach
marta1820
napisał/a: marta1820, 2010-01-21 15:26
przyznam szczerze że mało ćwiczę. od czasu do czasu brzuszki ;)
kapliczka
napisał/a: kapliczka, 2010-01-21 17:45
w wakacje regularnie ćwiczyłam, rozgrzewka: krótki bieg i ćwiczenia tam wymachy, przysiady, potem ćwiczenia z gumą thera band, na końcu rozciąganie, powtórzeń tak od 10-15, ciałko mi się ujędrniło, szczególnie uda i pupa
eenax
napisał/a: eenax, 2010-01-21 23:35
45 minut aerobów: rower, bieżnia, dance aerobik.
A potem kilka serii na rożne partie mięśni za każdym razem co innego.
Po ćwiczeniach siłowych kilka minut rozciągających.

Efektem jest ciało utrzymywane w dobrej kondycji :)
napisał/a: camila842, 2010-01-27 23:31
Ja to wieczorami na spacery szybkie chodze. Ok godziny szybkiego marszu.