POLECAMY

Jak stracić 10 kg w dwa miesiące?

napisał/a: lylma, 2012-02-19 14:42
Witam... mam problem z 10 ponadprogramowymi kilogramami. Nie wiem jak sobie z tym poradzic. Chce schudnac i udowodnic niedowiarkom ze jestem silna i potrafie. Teraz to jest moje marzenie byc szczuplejsza o te kg. Chcialabym sie zapytac czy zdrowy tryb odzywiania i trening pozwoli mi schudnac tyle kg? Diety za bardzo nie sa dla mnie bo nie potrafie wykluczyc z jadlospisu owocow tj w Dukanie czy tez chcleba pelnoziarnistego oczywiscie. A na dodatek nie lubie miesa
marzenkusia
napisał/a: marzenkusia, 2012-02-19 15:38
Jeżeli nie możesz zrezygnować z niektórych pokarmów, wyznacz sobie jeden dzień w tygodniu, kiedy je jesz (oczywiście nie w ogromnych ilościach). Resztę jedzenia zmniejsz, może nie od razu o połowę, ale chociaż trochę. Stosuj takie sztuczki, jak jedzenie na małym talerzu. Pij dużo wody mineralnej. Ostatni posiłek zjedz do 3 godzin przed pójściem spać. Poza tym trening, najlepiej pod okiem specjalisty - siłownia, zajęcia fitness... Wówczas powinno Ci się udać. Musisz być twarda! Jeśli raz się złamiesz, np. jeśli zrezygnujesz z jedzenia słodyczy, a pozwolisz sobie na batonik, to później będzie Ci się to zdarzało coraz częściej. Wierzę, że Ci się uda, potrzeba Ci tylko samozaparcia.
justynaJ04
napisał/a: justynaJ04, 2012-02-19 18:02
Jedz 4 lub 5 posilkow dziennie malych posilkow do 18stej najlepiej do tego woda 1,5l i unikaj smarzenia tylko i zero slodyczy i 20min cwiczen co 2 dzien i wystarczy ja tak schudlam 1kg tyg do maja akurat
napisał/a: dement, 2012-02-22 05:13
Cholera, a naprawdę musisz schudnąć? Apropos Dukana- czytam właśnie jego książkę pt. "Mężczyźni wolą krągłości", w której przestrzega przed niepotrzebnym odchudzaniem. Może lepiej nie poddać się presji otoczenia i pozostać taką, jaka jesteś?
ola2011
napisał/a: ola2011, 2012-02-22 11:29
A ja poleciła bym Ci dietę niełączenia dr Haya. Sama na niej jestem i teraz właściwie jest to bardziej mój syl zycia niż dieta. Początki były różne ale stopniowo udało mi się zrealizować wiele punktów tej diety. Jej głowne założenie to nie łączyć białka z węglowodanami. Dodam że nie musisz się niczego wyrzekać tylko jeść w pewnych zestawieniach produkty. Mi również bardzo pomogło usystematyzowanie posiłków. Jem co 3-4 godziny. Podaję Ci link do strony gdzie znajdziesz nieco więcej o diecie. http://dietetyczny.eu/dieta-dr-haya-dieta-nielaczenia/
sandera700
napisał/a: sandera700, 2012-02-24 15:13
Nie jedz od 18 wieczorem. Nie objadaj się kalorycznymi daniami. Jedz więcej posiłków, ale nie do syta i chodz na siłownie.
napisał/a: lady007, 2012-02-25 14:40
osobiście nie jestem za żadna dieta. musisz tylko zmienic nawyki żywieniowe i wprowadzic troche ruchu.
-jedz do 18
-duzo warzyw- surowych albo gotuj na parze
-duzo owoców- ogranizm potrzebuje witamin, a dzieki temu ze owoce zawieraja cukry, nie bedzie Cie tak ciągnęło do słodkiego (owoce cytrusowe, jabłka. unikaj:bananów, winogron)
-białko- ryby, mieso, jajka, sery. ( nie patrz za napisem LIGHT bo nie jest to wcale chudsze)
-Ruch! (nie muszisz wcale chodzic na siłownie, wystarczy spacer codziennie)

Pozdrawiam.