POLECAMY

Dobra Dieta Cud

napisał/a: Rasmisukia, 2015-03-19 15:15
Naczytałam się o wielu dietach cud. W 10 dni zrzuć 3 kilo. I innych cudach niewidach.
Przez co chciałam się dowiedzieć czy znacie jakieś dobre diety. Bo teraz to jakieś pojawiają się
diety 3D, czyli jakieś diety z chili. I nie ciężko mi powiedzieć czy to wogóle działa.
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2015-03-19 17:10
Najlepsza dieta to MŻ.
napisał/a: Peter, 2015-03-20 11:55
Diety cud, czy obecnie modne 3D (może niedługo 4D) działają jedynie wtedy, jak się je stosuje. A zwykle nie stosuje się ich ciągle, bo albo się znudzą (co oczywiste), albo doprowadzą do niedoborów lub innych niepożądanych (ubocznych) efektów. Więc wniosek jest tak jak wyżej - jeść mało, a często. Wtedy organizm nie "chomikuje zapasów" i nie powstaje tzw. efekt jojo. Oczywiście, pojęcia często nie należy rozumieć jako ciągłego podjadania, bo nie o to chodzi.
napisał/a: jetta1, 2015-03-20 12:57
i do tego dużo ruchu :))))

albo dieta cud :) jesz co chcesz i liczysz na cud :P
tylko, że tego nie polecam, bo cud się rzadko zdarza :)))
napisał/a: kiermaszka, 2015-03-24 11:12
nie wierze w takie diety cud
napisał/a: Rasmisukia, 2015-03-25 10:34
Peter napisal(a):Diety cud, czy obecnie modne 3D (może niedługo 4D) działają jedynie wtedy, jak się je stosuje. A zwykle nie stosuje się ich ciągle, bo albo się znudzą (co oczywiste), albo doprowadzą do niedoborów lub innych niepożądanych (ubocznych) efektów. Więc wniosek jest tak jak wyżej - jeść mało, a często. Wtedy organizm nie "chomikuje zapasów" i nie powstaje tzw. efekt jojo. Oczywiście, pojęcia często nie należy rozumieć jako ciągłego podjadania, bo nie o to chodzi.


Ale z tego co czytałam to jedzenie mało i często wcale nie pływa dobrze na organizm.
Ba nawet nie ma znaczenia na ile posiłków rozłożę dzienne zapotrzebowanie.
Oby były 3 a nie jeden duży. Przy większej liczbie niż 3 nie ma znaczenia czy będzie ich 5 i małe.
Czy 3 i średnie .
napisał/a: Bogusiax, 2015-03-26 17:02
Jesteś w bardzo dużym błędzie. Warto zmniejszyć porcje i jadać kilka mniejszych posiłków.
napisał/a: czybit161, 2015-03-26 17:18
Bogusiax napisal(a):Jesteś w bardzo dużym błędzie. Warto zmniejszyć porcje i jadać kilka mniejszych posiłków.


Jest to zupełnie bez znaczenia czy będzie 5 posiłków czy 3 liczy sie ile zostanie dostarczonych kalorii w ciągu dnia bo to jest główna jednostka cudu w diecie !!!!
napisał/a: Rasmisukia, 2015-03-31 14:13
Będę musiała zmienić podejście do jedzenia. Może obiad rozłożę na 2 części.
Jedna większa i jedna mniejsza 3 godziny po. To mogło by być bardzo ciekawe.
Chyba spróbuje przez miesiąc i zobaczymy ja kto będzie.
napisał/a: czybit161, 2015-03-31 14:19
Sam osobiście jadam 4 posiłki dziennie rozłożone w odstępie po 3,5h-4h sama musisz sprawdzić co będzie dla Ciebie lepsze 5 posiłków czy 4 posiłki w większych porcjach :)
napisał/a: Bogusiax, 2015-04-01 16:57
czybit16 napisal(a):Sam osobiście jadam 4 posiłki dziennie rozłożone w odstępie po 3,5h-4h sama musisz sprawdzić co będzie dla Ciebie lepsze 5 posiłków czy 4 posiłki w większych porcjach :)


To jak to robisz po siłowni?
Co jadasz, jakiś białkowy. Czy taki sam jak inne? A może większy.
napisał/a: czybit161, 2015-04-01 17:27
Co jadam po siłowni to w zależności od priorytetów (obecnie redukcja) trenuje zazwyczaj około 19 wiec do 17;30 zjadam wszystkie węglowodany, które mam w diecie, a po siłowni jem piersi z kurczaka z warzywami. Owszem przedtreningowy posiłek jest największy, a jak trenuje rano to wtedy większość węglowodanów z diety z całego dnia przekładam na śniadanie, po siłowni stosuje wpc