„Zaangażowaliśmy Lanę Del Rey w działania promocyjne Jaguara F-Type – niezwykłego samochodu sportowego, który stanowi ucieleśnienie witalności i młodości marki. Piosenkarka, tak jak nasz nowy model, udowadnia swoimi osiągnięciami, że można połączyć autentyczne emocje z nowoczesnością” – powiedział Adrian Hallmark, Jaguar Global Brand Director.
Całkowicie nowy, dwumiejscowy Jaguar F-Type został zaprezentowany po raz pierwszy podczas tegorocznych Targów Motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Sprzedaż modelu rozpocznie się w połowie 2013 roku.
Firma Jaguar została założona w roku 1922. Produkowała wtedy wózki boczne do motocykli. Od tego czasu stała się jednym z wiodących światowych projektantów i producentów luksusowych limuzyn i samochodów sportowych.
1
z
5
fot. serwis prasowy
Lana Del Rey twarzą nowego Jaguara!
2
z
5
fot. serwis prasowy
Lana Del Rey twarzą nowego Jaguara!
3
z
5
fot. serwis prasowy
Lana Del Rey twarzą nowego Jaguara!
4
z
5
fot. serwis prasowy
Nowy model Jaguara F-Type
5
z
5
fot. serwis prasowy