- Nie ufam dietom cud, za to mocno wierzę w efekt jo-jo – mówi Katarzyna Cichopek podczas promocji książki, którą będzie można kupić także w sieci sklepów Bartek. – O zdrową dietę warto zadbać nie tylko po porodzie, ale na każdym etapie naszego życia – dlatego „Jedz, chudnij i ciesz się sobą” przeznaczone jest nie tylko dla młodych mam, ale dla wszystkich kobiet, które chcą żyć zdrowo i aktywnie, a do tego pragną pięknie wyglądać i mieć dużo sił.
Książka, której promocja przyciągnęła wiele sław, zawiera wiele praktycznych porad specjalistów. – Nie odchudzaj się, ale zmień styl życia - zachęca Anna Wybrańska, dietetyk. – Zamień czarne oliwki na zielone, majonez do sałatki na jogurt, a dzięki temu unikniesz wielu zbędnych kalorii. Wystarczy spożywać 100 kcal dziennie więcej niż potrzebujemy, aby w ciągu roku przytyć nawet 5 kg.
- Nieraz jemy, choć nie jesteśmy głodne , są jednak sposoby, żeby tego uniknąć - podpowiada Beata Gotowska-Białko, psycholog. – Załóż wąskie dżinsy zamiast workowatych dresów, pij dużo niegazowanej wody, idź wcześniej spać.
- Przy odpowiedniej dawce ruchu, zdrowym i mądrym odżywianiu i odrobinie samodyscypliny odzyskanie szczupłej sylwetki jest tylko kwestią czasu– mówi dr n. med. Tomasz Rutkowski, specjalista ginekolog położnik.
- Myślę, że powoli mijają czasy restrykcyjnych diet. Radość życia i dobre samopoczucie nie biorą się z wagi. Mnóstwo naszych czytelniczek już się przekonało, że czuć sexy można się w każdym rozmiarze – powiedział na konferencji Maciej Maćkowiak, współwłaściciel Wydawnictwa Rodzinnego.
Firma Bartek, produkująca buty dla dzieci, została partnerem wydawniczym, gdyż zna swoje klientki.
- To głównie młode, aktywne mamy, dbające o zdrowy rozwój swojego dziecka oraz cieszące się życiem i macierzyństwem. Bartek wie, że mamy to kobiety, które – pomimo porodu i znanego wszystkim stereotypu kobiety zaszytej w kuchni i dziecięcym pokoju – chcą wyglądać szczupło i atrakcyjnie, a ciąża i zmiana trybu życia mogły wpłynąć na ich sylwetkę. Pomagamy kobietom realizować marzenia a tym samym realizujemy misję naszej firmy, którą jest uśmiech na twarzy mamy i dziecka – mówi Monika Malesa, marketing manager w firmie Bartek.
Wydawnictwo Rodzinne, wydawca poprzedniej części „Sexy mama. Bo jesteś kobietą”, zdecydowało się na wydanie sequela, gdyż zgodnie z sugestiami internautek skupionych na profilu Sexy mama na Facebooku wierzy w powodzenie projektu.