Gwiazdy w Maso Corto

Czyli 8 edycja Polskich Dni w Maso Corto 2010
/ 12.07.2010 14:24
Pomimo nie sprzyjającej aury pogodowej, 8 edycja Polskich dni w Maso Corto należy do najbardziej udanych spośród wszystkich, które do tej pory się odbyły. Tajemnica sukcesu tkwi w dobrej organizacji, którą zapewniła Małgosia Mikulik i Agencja Eventage i świetnie dobrana grupa zaproszonych gości. Choć w ciągu dnia opady deszczu uniemożliwiały realizację wszystkich zaplanowanych atrakcji, to wieczorami w nowoczesnym namiocie EMS, który zastępował salę widowiskową i balową, odbywały się codziennie koncerty, pokazy mody, pokazy kulinarne, warsztaty wina oraz inne atrakcje rozrywkowe. Gwiazdy takie jak Justyna Steczkowska, Monika Jarosińska czy Marek Kościkiewicz oraz debiut roku Raff Rafał Brzozowski wspięły się na wyżyny swoich artystycznych możliwości, czym wzbudziły prawdziwy zachwyt i aplauz zgromadzonej publiczności.

Trudne warunki atmosferyczne, choć utrudniały organizację zawodów i aktywności sportowych, nie przeszkodziły w codziennych zawodach narciarskich i snowboardowych, przygotowanych przez stałego partnera Polskich dni w Maso Corto - Firmy Blizzard i K2. Na lodowcu każdego ranka stawiali się najbardziej zagorzali narciarze i snowboardziści, a wśród nich Beata Sadowska, Justyna Steczkowska, Marcin i Rafał Mroczek, Marek Kościkiewicz z synem Jasiem oraz Wojtek „Gniazdo” Pawlusiak – zawodnik Red Bulla, który chętnie służył radą i pomocą na Snow Parku.

Popołudniami na boiskach sportowych należących do kompleksu hoteli, odbywały się mecze w siatkówkę, koszykówkę, piłkę nożną jak i w tenisa. Do najbardziej zaciekłych zmagań należy zaliczyć mecz koszykówki pomiędzy zespołem Tomasz Iwan i Radek Majdan kontra Bracia Rafał i Marcin Mroczkowie.

Jednym z najciekawszych wydarzeń sportowych był bieg przełajowy zorganizowany przez Team Toyoty, w którym wzięła udział zaskakująco duża grupa prawdziwych zapaleńców. Ponad 40 osobowa ekipa wystartowała z centralnego placu i pobiegła 3 kilometrową trasą, która prowadziła wśród malowniczego krajobrazu Maso Corto. Wśród Pań zwyciężyła znana prezenterka TVP – Beata Sadowska, zaś pierwsze miejsce w kategorii mężczyzn zdobył instruktor narciarski z Zakopanego, który po raz pierwszy wystartował w takich zawodach. Dzięki wspa

rciu licznych sponsorów w tym: Blizzard, K2, Greenland Group, Dolomit, EMS, Südtirol, Żołądkowa, PODRAVKA, Red Bull, Żywiec Zdrój, Clinique, Toyota, Pago, Garnier, The North Face, Sorel, Goldisch Jewelery, Fitella, Wittchen, Salad Story i Nespresso, a także dzięki wszystkim atrakcjom, przygotowanym przez Agencję Eventage, pobyt w Maso Corto był w tym roku wyjątkowo atrakcyjny.

Gospodarz i pomysłodawca polskich dni w Maso Corto, Sepp Platzgummer, na pożegnanie ogłosił już organizację 9 edycji Polskich Dni w Maso Corto z udziałem tegorocznych przedstawicieli gwiazd i mediów pod przewodnictwem właścicielki Agencji Eventage Małgosi Mikulik.

Redakcja poleca

REKLAMA