Gwiazdy polskiej sceny muzycznej wspierają Fundację Ronalda McDonalda

Gwiazdy polskiej sceny muzycznej wspierają Fundację Ronalda McDonalda fot. McDonald’s Polska Sp. z o.o.
Co gwiazdy mają wspólnego z McDonald's?
22.12.2014 10:19
Gwiazdy polskiej sceny muzycznej wspierają Fundację Ronalda McDonalda fot. McDonald’s Polska Sp. z o.o.

11 grudnia 2014 r. rusza ponownie w McDonald’s akcja McHappy Day® - doroczna zbiórka funduszy przeznaczonych na działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Aby wesprzeć działania organizacji wystarczy kupić wyjątkową płytę „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której występują znani polscy wykonawcy: Urszula, Hania Stach, Damian Ukeje, Olga Bończyk, Andrzej Krzywy, Rafał Brzozowski oraz Natalia Szroeder.

Gwiazdy wspierają McDonald’s!

Zaśpiewali oni piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej w nowych aranżacjach. Artyści zrezygnowali z honorariów, a cały dochód ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na realizację programu Fundacji „NIE nowotworom u dzieci”. Każdego roku restauracje McDonald’s na całym świecie organizują akcję McHappy Day® - kampanię, która ma na celu zbiórkę funduszy na programy charytatywne prowadzone z myślą o chorych i potrzebujących pomocy dzieciach. W tym roku w dniach 11-31 grudnia, we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce, będzie prowadzona sprzedaż płyty „Czarodzieje Uśmiechu 4”, na której znajdują się piosenki z repertuaru Majki Jeżowskiej wykonane przez znakomitych polskich artystów w nowych, charakterystycznych dla nich aranżacjach.
Czarodzieje uśmiechu 4

W nagraniach wykonawcom towarzyszyły dzieci, laureaci organizowanego corocznie Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenek Majki Jeżowskiej „Rytm i Melodia”. Płyta jest już czwartym wydawnictwem realizowanym pod wspólnym tytułem „Czarodzieje Uśmiechu”. Pierwszy krążek z utworami z repertuaru Majki Jeżowskiej ukazał się w czerwcu 2010 r. i został sprzedany w rekordowym nakładzie 70 tys. egzemplarzy. W ciągu zaledwie dwóch tygodni płyta uzyskała status podwójnej platyny.  We wrześniu 2011 r. wydana została płyta „Czarodzieje Uśmiechu 2” będąca kontynuacją akcji, a nakład sprzedaży pobił wynik z poprzedniego roku i wyniósł blisko 90 tys. egzemplarzy. Trzecia edycja również okazała się ogromnym sukcesem: płyta sprzedała się w nakładzie 80 tys. sztuk.

„Niezmiernie się cieszę, że po raz kolejny realizujemy nasz charytatywny projekt muzyczny, który powstał z wielkiej potrzeby serca i chęci pomagania małym pacjentom” – mówi Majka Jeżowska - „Mam ogromną nadzieję, że dzięki naszej pracy uda się wyczarować uśmiechy na twarzach słuchaczy, i co najważniejsze, nieść pomoc chorym dzieciom, które tak bardzo potrzebują naszego wsparcia”.

Płyta „Czarodzieje Uśmiechu 4” pojawi się w sprzedaży 11 grudnia 2014 r. i będzie dostępna we wszystkich restauracjach sieci McDonald’s na terenie całej Polski. Koszt płyty to 8,90 zł. Dochód ze sprzedaży tegorocznej edycji płyty zasili realizację programu „NIE nowotworom u dzieci”. W ramach tego programu Fundacja prowadzi ogólnopolskie szkolenia lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej służące wczesnemu rozpoznawaniu nowotworów, ultrasonograficzne badania przesiewowe dzieci oraz prowadzi Pokój Rodzinny w Instytucie – Pomniku Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu.

Jesienią 2014 r. Fundacja rozpoczęła największy ze swoich dotychczasowych projektów. Jest nim budowa pierwszego w Polsce Domu Rodzinnego, hotelu dla rodzin małych pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-Prokocimiu, którego misją jest stworzenie prawdziwego „domu poza domem” dla rodziców najciężej chorych dzieci.
 
Czarodzieje uśmiechu 4