Firma Bartek od wielu lat wspiera domy dziecka. Co roku przekazuje buty dla dzieci z takich placówek. Tym razem Bartek poprosił o pomoc w przeprowadzeniu akcji celebrytów, którzy pojawili się licznie w jednym z salonów tej marki, by wskazać najbardziej potrzebujące ich zdaniem placówki.
Młoda mama, Katarzyna Cichopek, chciała, by dzieci z domów dziecka nosiły tej zimy buty takie, jakie posiada jej synek, więc odwiedziła tego wieczora sklep Bartka. Pomysł akcji charytatywnej spodobał się także Aleksandrze Szwed, która – choć własnej pociechy jeszcze nie ma – wsparła akcję, gdyż spodobał się jej konkretny, wymierny efekt. Mariusz Czerkawski na imprezę przyszedł z żoną Emilią Raszyńską i malutkim synkiem Iwo, którego od małego uczą pomagać. Państwo Czerkawscy systematycznie wspierają Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie. Podobny cel przyświecał Karolinie Malinowskiej, która wraz synem Fryderykiem wybrała buty dla konkretnego domu dziecka w Łodzi. Beata Chmielowska-Olech zdecydowała się wesprzeć dom dziecka w Karczewie, objęty stałą opieką Teleexpresu. Twardy facet, bokser - Marcin Najman, ma miękkie serce dla dzieci w potrzebie. Pomaga, kiedy tylko może. Przyjaciółki Iza Kuna i Renata Dancewicz przyszły, gdyż im również nie są obojętne losy dzieci najbardziej potrzebujących. Buty przekazały na Pogodny Dom w Lublinie i Dom Małego Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim. Ilona Felicjańska nie miała wątpliwości, że zimowe buty przydadzą się Ośrodkowi Szkolno-Wychowawczemu w Bogumiłku.
Agnieszka Cegielska, pochodząca z Malborka, chciała wesprzeć fundację Szkoła Otwartych Serc. Aida miała wizję pomocy dzieciom z Gruzji, który wspiera z firmą Bartek od kilku lat. Izabela Janachowska, jako młoda mama, chciała okazać serce dzieciom pozbawionym rodzicielskiego ciepła na co dzień.
Naszą akcją zainteresowali się także mężczyźni: Artur Chamski i Jakub Świderski. Panowie dzielnie wybierali odpowiednie buty na zimę dla dzieci.Jakub Przebindowski z żoną Martyną Kliszewską (których córka Mia brała udział w ostatniej sesji zdjęciowej firmy Bartek) przekazali obuwie na Dom Małego Dziecka w Pabianicach, natomiast Marek Kościkiewicz z żoną i synami Mikołajem i Janem (znanymi z witryn sklepów Bartka) przekazali buty na Dom Małego Dziecka w Warszawie. Akcję wsparli również: znana z serialu „M jak miłość” Anna Gzyra, Lidia Kopania, prezenterki telewizyjne Małgorzata Kosik i Kasia Burzyńska, gwiazda polskiej muzycznej sceny dance Kasia Nova, aktorka Magda Waligórska oraz śpiewaczka operowa Alicja Węgorzewska-Whiskerd z córką, która na co dzień pracuje z dziećmi.
W trakcie wieczoru charytatywnego ponad 150 par butów trafiło do potrzebujących dzieci.
Więcej zdjęć z wieczoru charytatywnego można zobaczyć na stronie www.bartek.com.pl lub na fanpage’u Bartek. Tam także można znaleźć listę placówek, które uzyskały wsparcie w ramach akcji.
Bartek w zimowej kolekcji butów szczególną uwagę poświecił walorom użytkowym. Aby zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających rodziców, BARTEK wprowadza nowoczesne rozwiązania. Jednym z nich jest zastosowanie w produkcji obuwia jesienno-zimowego membrany SYMPATEX REFLEXION – materiału nieprzemakalnego, umożliwiającego jednocześnie oddychanie stopy dzięki odprowadzaniu pary wodnej na zewnątrz buta. Unikatowym rozwiązaniem jest także umieszczenie na bucikach elementów odblaskowych, zwiększających widoczność dzieci po zmierzchu, a wewnątrz – specjalnej wkładki antygrzybicznej i antybakteryjnej, dzięki której obuwie BARTEK dłużej zachowuje świeżość, chroniąc stopę dziecka przed drobnoustrojami.
Zastosowanie innowacyjnych technologii przy tworzeniu podeszwy oraz umieszczenie w niej specjalnej pianki gwarantują elastyczność i sprężystość butów oraz swobodę ruchu młodych stóp, a specjalna konstrukcja dodatkowo zabezpiecza przed nadmiernym poślizgiem. Ponadto wykorzystujemy naturalne skóry i wysokokogatunkowe materiały tekstylne, które spełniają obowiązujące normy jakościowe, posiadają odpowiednie atesty oraz parametry zapewniające najwyższy komfort użytkowania.
Jednak buty firmy Bartek to nie tylko zdrowie i wygoda – to także kolory, sprostanie trendom panującym w świecie mody, ujmująca stylistyka i – przede wszystkim –wierność stylowi, jaki stworzyła firma. Kolekcja, pomimo że składa się z kilku dominujących nurtów, tworzy spójną całość przesyconą dziecinnym wzornictwem, podkreślającym to, co w tym wieku najcenniejsze. Katarzyna Gałązka – projektantka określiła obowiązujące nurty tego sezonu jako: EVERYDAY CELEBRATION, LEŚNE TAJEMNICE, ZORZA POLARNA, METALURGIA, OLDSKULOWE ŚNIEGOWCE.
1
z
14
fot. serwis prasowy
Katarzyna Burzyńska
2
z
14
fot. serwis prasowy
Renata Dancewicz
3
z
14
fot. serwis prasowy
Mariusz Czerkawski
4
z
14
fot. serwis prasowy
Marek Kościkiewicz i Agata Kościkiewicz
5
z
14
fot. serwis prasowy
Ilona Felicjańska
6
z
14
fot. serwis prasowy
Beata Chmielowska-Olech
7
z
14
fot. serwis prasowy
Jakub Przebindowski i Martyna Przebindowska
8
z
14
fot. serwis prasowy
Izabela Janachowska
9
z
14
fot. serwis prasowy
Alicja Węgorzewska
10
z
14
fot. serwis prasowy
Ola Szwed
11
z
14
fot. serwis prasowy
Agnieszka Cegielska
12
z
14
fot. serwis prasowy
Jakub Świderski
13
z
14
fot. serwis prasowy
Marcin Najman
14
z
14
fot. serwis prasowy
Artur Chamski