„Helena Rubinstein często wspominała o swoim marzeniu, aby jej działalność mogła być kontynuowana przez 300 lat. Ustanowiła kanony urody w momencie otwarcia pierwszego salonu w 1902 roku. Jest dla mnie prawdziwym zaszczytem, że 104 lata później przypadło mi w udziale uczestniczenie w realizacji jej marzenia” powiedziała Demi Moore.
Nowa muza Heleny Rubinstein uosabia uwodzicielski czar, charyzmę i determinację, które to wartości stanowią kluczowe wyzwanie marki oferującej luksusowe preparaty kosmetyczne.
Urodzona w Nowym Meksyku Demi Moore łączy w sobie wyrafinowanie europejskiej urody z amerykańską wizją kobiecości wyniesionej na szczyty sławy. Przez lata swej kariery potrafiła udowodnić, że kobiety mogą z determinacją wykorzystać swą urodę. Uznana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet Hollywood stworzyła wizerunek ambitnej i niezależnej aktorki, żony i matki, która po dwudziestu latach sławy w dalszym ciągu jest na pierwszych stronach poczytnych czasopism.
Demi Moore zadebiutowała na ekranie w 1984 roku. Do jej najsłynniejszych kreacji należy rola w filmie „Uwierz w ducha”, która przyniosła jej nominację do Złotego Globu, a także w filmie „Niemoralna propozycja” oraz w filmie „Striptease”, dzięki którym stała się najlepiej zarabiającą aktorką w tamtym czasie.
W 1991 roku, gdy pozostawała jeszcze w związku małżeńskim z aktorem Brucem Willisem, z którym miała trzy córki, nie zawahała się przed gloryfikacją swego macierzyństwa, pozując nago w ciąży do zdjęcia na okładkę „Vanity Fair”.
W najbliższych miesiącach nazwisko Demi pojawi się na afiszach kilku filmów: obrazu „Bobby” o zabójstwie senatora Roberta F.Kennedy’ego, filmu „Flawless”, gdzie aktorka wystąpi u boku Michaela Taine’a i „Mr Brooks” z Kevinem Costnerem i Williamem Hurtem.
Czterdziestotrzyletnia Demi Moore jest piękniejsza niż kiedykolwiek, starannie pielęgnuje urodę i pozostaje w idealnej harmonii ze swoim ciałem. W wywiadzie udzielonym dla „Harper’s Bazar” oświadczyła niedawno: „Nie mam 20 ani 30 lat, lecz z pewnością odbiegam od wizerunku, który większość ludzi posiada na temat kobiety czterdziestoletniej”.
„Poprzez inspirującą osobowość Demi Moore pragniemy wyrazić wszystkie aspekty kobiety Heleny Rubinstein”, potwierdza Simona Cattaneo, nowy międzynarodowy dyrektor generalny marki. „Nikt nie zdołałby lepiej odzwierciedlić nowej wizji Heleny Rubinstein, która z powodzeniem zmieniła pozycję na rynku, stając się wiodącą marką w dziale produktów luksusowych L’Oréal”.