Pomimo trosk dnia codziennego miłość odgrywa nieodmiennie istotną rolę w życiu osób po pięćdziesiątce - wynika z badania autorstwa prof. Zbigniewa Izdebskiego zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Eli Lilly.
Wśród osób po pięćdziesiątym roku życia kobiety nieco częściej (39,2%), niż mężczyźni (33,5%), wierzą w miłość do tej samej osoby przez całe życie.
Wśród osób po pięćdziesiątym roku życia opinia, że miłość jest niezbędnym elementem udanego pożycia, jest częściej podzielana przez kobiety (45,7%), niż mężczyzn (40,4%). Także w niższej grupie wiekowej to panie częściej zgadzały się z podobnym twierdzeniem.
Twoja opinia ma znaczenie - to realizowany przez OFBOR program mający na celu wzmocnienie publicznego zaufania do badań rynku i opinii. Jego zadaniem jest wyjaśnienie roli, jaką we współczesnym społeczeństwie oraz gospodarce odgrywają badania, a także zachęcenie Polaków do licznego uczestnictwa w badaniach poprzez zobrazowanie wpływu, jaki ich wyniki wywierają na otaczającą rzeczywistość.
TNS OBOP jest jedną z wiodących firm badawczych działających na rynku polskim. Jego korzenie sięgają 1958 r., kiedy to powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej. W 1998 r. OBOP włączony został w struktury międzynarodowej grupy badawczej TNS. Od 1997 r. prowadzi ogólnopolski elektroniczny pomiar widowni telewizyjnej (tzw. telemetria). W roku 2005 TNS OBOP osiągnął obroty ponad 32 mln PLN.