Poleć na Durex, Kończ bez strachu, Bezwstydnie o seksie Polaków, Zgrajcie się!, Twój interes, Twoja broszka – to tylko kilka z wielu projektów edukacyjnych oraz kampanii prowadzonych w ostatnim czasie w Polsce przez Durex. Aktywnościom sygnowanym przez tę markę czasem towarzyszy lekki i humorystyczny przekaz, jak choćby w wypadku kampanii Poleć na Durex; czasem jest zupełnie na poważnie – współpraca Durex ze Społecznym Komitetem ds. AIDS. W najbliższym czasie będzie trochę edukacji przez zabawę! Najnowszy projekt – Durex Eksperyment zapewni mnóstwo emocji przyspieszających tempo bicia serca i garść okazji do miłego poeksperymentowania…
Durex Eksperyment
Marka Durex, jako ekspert w dbaniu o satysfakcję seksualną ludzi na całym świecie, zaprasza wszystkich do wzięcia udziału w swoim najnowszym projekcie i zbadania pulsu swojego związku.
W eksperymencie bierze udział ponad 30 krajów z całego świata, w tym Polska. Durex Eksperyment powstał w odpowiedzi na wyniki globalnych badań przeprowadzonych w latach 2011-2012 przez markę. Wykazały one, że aż 54% ludzi na świecie nie jest w pełni usatysfakcjonowana swoim życiem seksualnym, jednocześnie aż 83% osób zgodziło się z tym, że satysfakcjonujący seks znacząco wpływa na nasze zdrowie oraz dobre samopoczucie. Najnowszy, globalny projekt Durex ma za zadanie udowodnić, że seks to nie tylko fizyczność, ale także emocje, intymność i bliskość. Połączenie wszystkich tych elementów składa się na pełne odczuwanie przyjemności, satysfakcji oraz tworzy prawdziwą namiętność między dwojgiem ludzi.
Durex wierzy, że na wspaniały seks składa się nie tylko fizyczność! Aby móc cieszyć się pełnymi doznaniami, należy znaleźć harmonię między kontaktem cielesnym i głębokimi emocjami. Misją marki jest stworzenie impulsu, który zachęci kochanków na całym świecie do otworzenia się na uczucia, by mogli cieszyć się niesamowitymi przeżyciami podczas emocjonującego seksu – mówi Maja Medowska, Durex Senior Brand Manager.
Co będzie się działo?
Rekrutacja
W fazie rekrutacji, z każdego spośród ponad 30 biorących udział w projekcie krajów, wybrana zostanie para reprezentantów – kochanków Durex. Polecą oni do romantycznej Wenecji we Włoszech, by rozpocząć swoją wielką przygodę. Tam, w trakcie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych, poznają tajniki eksperymentowania.
Eksperyment
Następnie wrócą do kraju i rozpocznie się największy eksperyment seksualny na świecie! Zadaniem kochanków Durex będzie inspirowanie wszystkich ludzi do czerpania jak największej przyjemności z seksu poprzez dzielenie się efektami swoich miłosnych eksperymentów. W ciągu czterech tygodni pary będą eksperymentować bazując na serii erotycznych scenariuszy. Eksperci Durex przygotowali dla nich niezwykle inspirujące materiały, dzięki którym poznają zupełnie nowe sposoby na wspaniałą, angażującą obydwie strony zabawę tylko we dwoje. Kochankowie spróbują różnych rzeczy i wypróbują różne pomysły na urozmaicenie życia seksualnego i podkręcenie pulsu swojego związku. Zaczynając od długiej i pełnej emocji gry wstępnej, intymnej rozmowy, po zamianę ról i włączenie szczypty przygody w ich życie erotyczne…
Mierzenie wyników
Pary zostaną poddane testom mierzącym ich doznania, zarówno fizyczne jak i emocjonalne. W tym celu użyte zostaną najnowocześniejsze monitory cardio, które dokładnie zmierzą sposób, w jaki zmienia się ich tętno, w zależności od rozwoju intymnej sytuacji. Wszystkie badania prowadzone będą pod okiem znanego eksperta Brendana Walkera.
Zabawa dla każdego!
To, co w całym projekcie jest najważniejsze, to fakt, że każdy może wziąć w nim udział! Pary na całym świecie będą miały możliwość przeprowadzenia eksperymentu w domowym zaciszu własnej sypialni. Umożliwi to specjalnie w tym celu zaprojektowana darmowa aplikacja Durex Eksperyment. Pozwoli ona na mierzenie pulsu oraz poziomu osiąganej przyjemności z seksu. Pary chętne do wzięcia udziału w eksperymencie i wypróbowania aplikacji w domu, będą mogły wybrać stopień anonimowości już podczas instalacji – zanim jeszcze przejdą do realizacji miłosnych scenariuszy. Dane zebrane od tysięcy kochanków z całego świata pozwolą na skompletowanie i zestawienie unikalnych informacji oraz stworzenie miłosnej mapy świata. Durex raz na zawsze obali wszystkie mity na temat seksu! Okaże się, czy Włosi rzeczywiście są najlepszymi kochankami, czy to prawda, że mężczyźni noszący duży rozmiar buta są lepsi w łóżku oraz czy fantastyczny seks rozpoczyna się na długo przed wejściem do sypialni…
Durex od wielu lat prowadzi na całym świecie projekty i kampanie mające na celu poprawianie jakości życia seksualnego. Pragniemy stać się inspiracją dla par i dać im praktyczne narzędzia do tego, by mogły lepiej i bardziej świadomie zadbać o obopólną przyjemność płynącą z miłosnego uniesienia. Chcemy dać realną szansę wszystkim kochankom na wzajemne eksplorowanie swoich pasji, przyjemności, na bezwstydne wyrażanie swoich myśli, pragnień i potrzeb. Zamierzamy pokazać, że szczypta wiedzy i odrobina wysiłku pomogą im otworzyć się oraz znaleźć nowe sposoby, by móc w pełni cieszyć się seksem – mówi Maja Medowska, Durex Senior Brand Manager.
Kraje biorące udział w eksperymencie Durex: Australia, Brazylia, Bułgaria, Kanada, Chiny, Kolumbia, Czechy, Francja, Grecja, Hong Kong, Węgry, Indie, Izrael, Lebanon, Malezja, Peru, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Singapur, Hiszpania, Republika Południowej Afryki, Tajwan, Tajlandia, Turcja, Wielka Brytania, Wenezuela, Skandynawia (Norwegia, Dania, Szwecja, Finlandia).
Więcej informacji na www.durexperiment.com, Fanpage Durex Polska
Weź udział w Eksperymencie Durex!
Durex Eksperyment