PEPCO wycofuje ze sklepów zabawki dla dzieci

Zabawka z PEPCO wycofana fot. Adobe Stock
Ze względów bezpieczeństwa sieć sklepów PEPCO wycofuje dwie zabawki dla małych dzieci: przytulankę-gryzaka oraz zdalnie sterowanego dinozaura.
Edyta Liebert / 03.03.2020 10:47
Zabawka z PEPCO wycofana fot. Adobe Stock

PEPCO wycofuje zabawki dla dzieci - jedna z nich może być szczególnie niebezpieczna. Sprawdź, czy w twoim domu nie ma którejś z nich. 

Firma PEPCO Poland poinformowała klientów o wycofaniu ze sklepów w całej Polsce popularnych produktów dla niemowląt i małych dzieci. Na stronie internetowej sklepu PEPCO pojawił się komunikat oraz zdjęcia zabawek:
 
  • zdalnie sterowanego dinozaura,
  • Maskotki/Przytulanki z gryzakiem (kilka rodzajów).

Zdalnie sterowany dinozaur wycofany z PEPCO

Firma PEPCO Poland poinformowała klientów, że w jednym z popularnych produktów dla dzieci wykryto nieprawidłowości. Chodzi o zdalnie sterowanego dinozaura o numerze SKU 304848. Powodem wycofania produktu jest możliwe nagrzewanie się komory bateryjnej zabawki.
 

Zdalnie sterowany dinozaur z PEPCO wycofany

fot. materiały prasowe

Maskotki-przytulanki z różowym gryzakiem

Wycofane zostały również popularne maskotki/przytulanki z różowymi gryzakami. Powodem wycofania produktów (SKU 29868202, 29868302,29865902, 29866102, 30467601) są niekomfortowe odczucia organoleptyczne w postaci gorzkiego posmaku. Jednocześnie informujemy, że produkt został przetestowany i jest całkowicie bezpieczny. 
 
Maskotka dla niemowlaków z PEPCO wycofana
fot. materiały prasowe

W każdym sklepie PEPCO w Polsce zostały wywieszone komunikaty z ze zdjęciami zabawek dla najmłodszych. Firma podkreśla, że zabawki nie są niebezpieczne, ale mogą być niekomfortowe lub nieprzyjemne w użytkowaniu i nie jest konieczny ich zwrot do sklepów, ale reklamacje (zwłaszcza dinozaura) powinny być rozpatrywane pozytywnie.

Pamiętajmy, że zabawki te są przeznaczone dla niemowląt oraz 2-latków, więc ostrożności nigdy za wiele. 

Bezpieczne zabawki i nie tylko:

Tagi: Pepco, zabawki

Redakcja poleca

REKLAMA