Brak miesiączki a plastry antykoncepcyjne

Mam 18 lat. 3 miesiące temu brałam plastry antykoncepcyjne lecz po miesiącu musiałam zakończyć ich stosowanie.
/ 31.01.2008 17:07

Brak miesiączki a plastry antykoncepcyjne

Mam 18 lat. 3 miesiące temu brałam plastry antykoncepcyjne lecz po miesiącu musiałam zakończyć ich stosowanie. Pojawił mi się okres wraz z brązowym śluzem, który leciał przez 9 dni po miesiączce. Następna miesiączka przebiegła normalnie, kolejna także a teraz już od 16 dni powinnam mieć miesiączkę. Czy jest to możliwe, że to przez te plastry a może to inny powód?

Misia

Brak miesiączki może nie mieć związku ze stosowaniem plastrów antykoncepcyjnych, ponieważ już kilka cykli od zakończenia antykoncepcji było regularnych. Czas stosowania plastrów też był krótki więc raczej nie spowodował wielu zmian w organizmie. 16 dni to trochę czasu- proponuję udać się do ginekologa. W przypadku, gdy zaistniała możliwość poczęcia proszę wykonać test ciążowy.

Pozdrawiam serdecznie

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)