Megamedia.pl jedna z największych galerii internetowych RTV/AGD w Polsce jest pomysłodawcą akcji społecznej Bezpieczny Maluch. Wraz z zespołem psychologów i grafików opracowano naklejkę, którą należy oznaczać sprzęty domowe RTV/AGD (typu: kuchenka, pralka, mikrofalówka, kino domowe,…).
Opracowany symbol stanowi umowę między dzieckiem, a rodzicem i oznajmia dziecku „nie dotykaj”. Naklejka pomaga chronić maluchy przed wypadkami, ale nie zwalnia z odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo.
Nie da się rozsądnie wychować dziecka, a nawet zapewnić mu podstawowego bezpieczeństwa, bez wprowadzenia zasad, norm i ograniczeń. Małemu dziecku nie ma sensu tłumaczyć w każdym przypadku, dlaczego ma czegoś nie robić, bo zwyczajnie tego nie zrozumie - to dość powszechny błąd współczesnych rodziców. Dziecko wychowywane bez zasad i ograniczeń nie czuje się bezpiecznie - jego świat jest jednym wielkim chaosem. Jeśli rodzice tego chaosu nie porządkują poprzez ustanawiania zasad i granic, czuje się niepewnie i trudno mu zaufać ludziom i światu.
Ideą megamedia.pl było nawiązanie partnerskiej relacji ze wszystkimi Klientami – Rodzicami którzy dokonują zakupów sprzętu AGD i RTV w Internecie. Wspólna troska o bezpieczeństwo maluchów podczas eksploatacji sprzętu ma służyć zaangażowaniu firmy w działalność społeczną i realizować strategię megamedia.pl związaną ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Naklejki Bezpieczny Maluch dodawane są do sprzedawanego przez megamedia.pl sprzętu RTV/AGD. Do naklejki dołączono specjalną instrukcję. W akcję promującą kampanię Bezpieczny Maluch włączył się także miesięcznik Dziecko w swoim listopadowym numerze i zespół psychologów z grupy terapeutycznej Poco a poco.