Wreszcie ciepłe dni zagościły u nas na dobre. Dłuższa doba, kwitnące drzewa czy kwiaty i naturalnie upragnione słońce, do którego z lubością wystawiamy twarz – nic dziwnego, że czujemy, jak uśmiech sam pojawia się na naszych ustach, że wracamy do życia, a pozytywny nastrój spycha resztki zimowo-wiosennej chandry na bok. Taki klimat zachęca do spędzenia czasu poza domem, uczelnią czy pracą – czujemy przypływ dodatkowej energii i dobrego humoru, które koniecznie warto spożytkować intensywniejszym życiem „na mieście”. Nie ma to jak lato!
W ten radosny, letni nastrój jeszcze mocniej wprowadzi nas atmosfera panująca w kawiarniach coffeeheaven oraz towarzysząca jej nowa oferta produktowa. Już od 15 maja lato zagości tu na dobre. Tego dnia rusza nowa kampania pod hasłem „summer with stars”. Skąd taka idea? A to za sprawą prawdziwie gwiazdorskiej obsady produktowej, specjalnie dobranej z myślą o letnich potrzebach i preferencjach klientów. „Lato to bardzo szczególny okres, na który wszyscy czekamy z utęsknieniem. W coffeeheaven także przygotowujemy się intensywnie na jego powitanie. Pragniemy, aby w tym okresie nasze kawiarnie stały się ulubionym miejscem regeneracji i pobudzenia zarówno w te gorące jak i charakterystyczne dla polskiego lata chłodniejsze dni. Dla naszych klientów opracowaliśmy więc prawdziwe „gwiazdorskie” letnie menu. Znajdą się w nim absolutne hity, takie jak crunchy cookie frostito, które na prośbę, a nawet nie tylko prośbę, ale wręcz internetową petycję naszych klientów, ponownie wprowadzamy do menu. Nie zapomnieliśmy też o amatorach nowości, dla których przygotowaliśmy kuszące innowacje produktowe, które na pewno podbiją ich serca -mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska SA. - Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Propozycja letniego menu „summer with stars” jest idealnie skomponowana i każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno fani kawy, jak i owocowych napojów. Wszystkie świetnie ugaszą pragnienie i orzeźwią w upalne dni.” – dodaje.
Powrót gwiazdy
Crunchy cookie frostito ma w coffeeheaven status wielkiej gwiazdy. Jest ulubionym frostito wśród klientów coffeeheaven, którzy wielokrotnie prosili, by znów powróciło do oferty kawiarni. Ta orzeźwiająca mrożona kawa idealnie gasi pragnienia. Sprawia, że czujemy się naprawdę rześko.„crunchy cookie frostito jest ciekawym połączeniem chrupiących czekoladowych kawałków ciastek, które idealne komponują się z kawą, mlekiem i kruszonym lodem, zapewniając niespotykany smak. Zwieńczeniem naszej gwiazdy jest puszysta bita śmietana udekorowana specjalną „ciasteczkową” posypką. Nie dziwi więc nas taka sympatia dla tego produktu, także ta wewnątrz naszej firmy – komentuje z uśmiechem Przemysław Słomiński, szef działu kawy i napojów, CHI Polska S.A. - Lato jest jednak także doskonałą porą, by stworzyć nowe owocowe propozycje, które zaspokoją potrzeby naszych klientów. Długo zastanawialiśmy się, jakie smaki najlepiej zaspokoją gusta naszych Gości i sprawią, że z zadowoleniem będą do nas wracać. Po wielu testach zdecydowaliśmy się sięgnąć po dwa różne zestawy smakowe – ulubioną przez Polaków malinę oraz cytrusową parę - limonkę i różowy grejpfrut, które w takiej kompozycji idealnie się uzupełniają i orzeźwiają – podkreśla Przemek Słomiński.
Wschodzące gwiazdy
Kuszącą alternatywą dla mrożonych kaw są więc dwie nowe, owocowe pozycje w menu coffeeheaven - raspberry island oraz lime & pink grapefruit soda. Ten pierwszy to wypełniony kruszonymi kryształami lodu froothies na bazie mleka, o smaku malin. Całość dopełnia warstwa bitej śmietany z polewą malinową. Druga nowość, lime & pink grapefruit soda, świetnie ugasi pragnienie, z racji tego, że owoce cytrusowe są znane ze swojego pobudzającego i orzeźwiającego działania. Wypełniony kostkami lodu napój kryje w sobie plastry pomarańczy. Połączenie cytrusowych smaków, lodu i bąbelków wody wspaniale chłodzi i zapewnia odprężenie.Coś na ząb
Na spragnionych słodkości w kawiarniach coffeeheaven czekają także kuszące, letnie propozycje. „W letniej ofercie produktowej nie mogło zabraknąć słodkich pozycji, które idealnie pasują do ulubionego napoju z coffeeheaven - mówi Marta Kulikowska, szef działu żywności, CHI Polska S.A. – Zdecydowaliśmy się sięgnąć z jednej strony po absolutny hit wśród naszych Gości, czyli sernik z truskawkami, a z drugiej wprowadzić zupełnie nową kategorię – apetyczne babeczki, tak by zaspokoić potrzeby każdego naszego Gościa” - dodaje.W letniej odsłonie babeczki będą przyozdobione słodkim kremem, a ich środek kusić będzie delikatnym smakiem sezonowych owoców lub czekolady. W kampanii „summer with stars” pojawią się :
• babeczka z truskawkami i jogurtem, która zaspokoi nasze owocowe pragnienia;
• babeczka z owocami leśnymi i kremem a’la mascarpone, idealna na słoneczne dni;
• babeczka z czekoladą i kremem czekoladowym, rozpieszczająca swoją słodyczą nawet w pochmurny dzień;
Wielbiciele smakowitych babeczek, na pewno znajdą wśród nich swoje gwiazdy.
A to dopiero początek. Kolejne nowe, apetyczne niespodzianki pojawią się w drugim etapie kampanii, zaplanowanej na początek lipca br.
Komunikacja dotycząca pierwszego etapu kampanii „summer with stars” skoncentrowana będzie na działaniach wewnątrz kawiarni (materiały POS), informacjach w Internecie ( na stronie www.coffeeheaven.pl oraz w serwisie społecznościowym Facebook. „Tradycyjnie zapraszamy wszystkich naszych fanów do odwiedzania profilu marki na Facebooku: www.facebook.pl/coffeeheaevn, gdzie będziemy czekać na ich komentarze i wrażenia, oraz gdzie przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcji i animacji. Działamy przede wszystkim z myślą o naszych klientach i bardzo cenimy ich wskazówki. To właśnie dzięki aktywności naszych klientów na Facebooku, wiemy jakie produkty warto ponownie wprowadzić do naszej oferty i na które z nich czekają oni z niecierpliwością.” – podsumowuje Dorota Szczerbicka.
Planowane są również lokalne działania promocyjne związane z Euro 2012.