Limitowana edycja napoju „Fanta o Smaku Truskawki i Kiwi” wpisuje się w charakter marki, który cechują zabawa, radość i oryginalność. Są to atrybuty życia społecznego młodych ludzi, do których kierowana jest oferta napojów Fanta.
- Specjalna seria „Fanta o Smaku Truskawki i Kiwi” kontynuuje założenia kampanii „Fanta. Mniej powagi. Więcej zabawy.”, która poprzez postacie rysunkowych bohaterów, przekazuje takie wartości jak otwartość, radość z życia i zabawa. Wierzymy, że nowy smak będzie miłym zaskoczeniem dla młodych fanów marki, w ich dynamicznym i pełnym niespodzianek życiu – powiedziała Małgorzata Drąg, odpowiedzialna za markę Fanta w Coca-Cola Poland Services.
Produkt będzie wpierany przez reklamę TV oraz działania promocyjne w sklepach oraz specjalne wydarzenia dla konsumentów.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Adaptację spotu przygotowała agencja McCann Erickson. Działania w Internecie prowadzi agencja K2. Wsparcie PR zapewnia Edelman Polska.
„Fanta o Smaku Truskawki i Kiwi” dostępna jest na terenie całej Polski, w sugerowanej cenie detalicznej: 500ml za 3.19 zł, 1l – 4.19 zł, 1,5l – 4.99 zł oraz 2l za 5.39 zł.