Reklama

Zajrzeliśmy do kilku sieci sklepów i przygotowaliśmy tabelę, dzięki której szybko namierzysz okazje. Podpowiadamy też o czym pamiętać, robiąc zakupy.

- Cena, która obowiązuje klienta, to ta zamieszczona w widocznym miejscu przy towarze.
Jeśli przy kasie okaże się, że jest wyższa niż podana na półce, powiedz o tym kasjerce.

Reklama

- W przypadku części artykułów paczkowanych, oprócz ceny za sztukę, musi być podany również koszt jednostki miary, np. masło
w opakowaniu 25 dag z ceną za kilogram.

- W sklepie samoobsługowym towary o wadze poniżej 5 kilogramów i pojemności 5 litrów nie muszą być oznaczone nalepką z ceną, jeśli w hali sprzedaży jest czytnik umożliwiający sprawdzenie kodu kreskowego, a na półce obok produktu znajduje się etykieta, tabliczka lub wywieszka z ceną.

Jak reklamować żywność:

- Jeśli kupiłaś towar sprzedawany luzem, odmierzany w sklepie – termin reklamacji wynosi 3 dni od dnia sprzedaży lub dostarczenia.
- Gdy produkt jest oznaczony terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, możesz go reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu. Masz na to 3 dni od otwarcia towaru paczkowanego oznakowanego.
- Żywność kupioną do spożycia na miejscu, np. pizzę, należy reklamować natychmiast.

Towar z wirtualnego sklepu, możesz zwrócić w ciągu 10 dni.
Ta zasada nie dotyczy artykułów, które szybko się psują.

Jeśli kupujesz rzecz przecenioną, nie możesz reklamować wady, która była powodem obniżki, a ty o niej wiedziałaś.

Pseudopromocje
Nie każda superoferta jest nią rzeczywiście. Przed zakupem warto porównać ceny w innych sklepach.

Reklama

* Ceny zostały sprawdzone w dniach 12.03–14.03. 2009. Uwzględniono najniższe ceny (włącznie z promocyjnymi) produktów o przyjętej wadze lub pojemności, w tym produkty marek własnych sieci handlowych.
Kolorem zielonym oznaczono cenę najniższą, a czerwonym najwyższą. Minus oznacza brak danego towaru.

Reklama
Reklama
Reklama