Wszyscy potrafimy bez wahania zdefiniować idealnego przełożonego, ale czy kiedykolwiek zastanawialiśmy się nad tym, jakie cechy powinien mieć idealny pracownik? Niestety również pracodawcy często nie potrafią sprecyzować swoich oczekiwań wobec zatrudnianych przez siebie osób, a to prowadzi do licznych konfliktów i nieporozumień.
Autor tej książki postanowił wziąć pod lupę pragnienia pracodawców. W badaniach wzięło udział 120 menedżerów różnych szczebli zarządzania - właścicieli firm oraz przedstawicieli kadry kierowniczej. Na podstawie osiągniętych wyników Józef Przemieniecki zdefiniował pojęcie atrakcyjnego pracownika i określił, jakie cechy powinien on mieć według pracodawcy. Okazało się, że to, co stanowi o sukcesie w sferze zawodowej, w znacznej części pokrywa się z tym, co buduje udane życie osobiste.
Z poradnika Józefa Przemienieckiego "Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy" dowiesz się, jakie oczekiwania ma współczesny pracodawca i nauczysz się właściwie reagować na trudne sytuacje w miejscu pracy. Możesz także znaleźć drogę ku samodoskonaleniu oraz zwiększeniu swoich możliwości dzięki wytrzymałej kondycji psychicznej.
Dzięki odkryciu zbieżności sukcesu zawodowego i osobistego masz szansę zrozumienia i udoskonalenia kompetencji życiowych. A wszystko po to, by stać się człowiekiem sukcesu - w pracy i w domu.
Józef Przemieniecki - jest konsultantem i trenerem. Od kilkunastu lat zajmuje się zagadnieniami obejmującymi problematykę człowieka w miejscu pracy. Osobiste doświadczenia oraz wieloletnia analiza tych zagadnień wspierana wiedzą z zakresu psychologii, socjologii i psychologii społecznej zaowocowały nie tylko opublikowanymi artykułami, ale również autorskimi programami szkoleniowymi skierowanymi do pracowników, kadry kierowniczej i osób poszukujących pracy, a także programem będącym formą coachingu -- Treningiem Osobistego Potencjału. Korzysta z niego nie tylko kadra kierownicza, ale również wszyscy ci, którzy zainteresowani są procesem samodoskonalenia i samopomocy.
Wydawnictwo Onepress