To, że kobiety chętnie robią zakupy dla nikogo nie jest tajemnicą. Najczęściej nie potrafią się oprzeć nowym ubraniom i kosmetykom, no bo przecież trzeba pięknie wyglądać, a ciuchów nigdy za wiele. To też pewnie nie będzie dla Was wielkim odkryciem. Ale czy wiedzieliście, że wbrew pozorom, wydają mniej niż 200 zł? Jakim cudem? O tym i innych zakupowych kobiecych tajemnicach, czytaj w raporcie Kobietanazakupach.pl
Zakupy online! Sprawdź co o nich wiesz!
Kobiety coraz częściej przekonują się, że zakupy online to całkiem niezła okazja na zdobycie ciekawych rzeczy za nieduże pieniądze! Czy wiecie, że aż 68% kobiet szuka w sieci rabatów i dodatkowych profitów, dzięki czemu na zakupy wydaje mniej niż 200 zł miesięcznie, tylko 16% kobiet wydaje powyżej 500 zł (czyżby kobiety były jednak oszczędne?). Co prawda aż 72% spośród badanych robi zakupy drogą offline'ową, głównie w centrach handlowych, a 47% korzysta z sieci. Jednak proporcje te szybko ulegają zmianie i tylko czekać aż Internet stanie się głównym kanałem zakupowym.
Kobiety wykorzystują Internet jako medium ekonomiczne, zwłaszcza podczas planowania domowych budżetów. Pytanie tylko co rozumiemy pod hasłem „domowy budżet” skoro aż 74 % kobiet wydaje najwięcej na odzież, 73 % na kosmetyki, a dopiero na trzecim miejscu znalazły się artykuły spożywcze. Jak zatem jest z tymi zakupami w sieci? Na co kobiety wydają najwięcej? No cóż, zdecydowanym faworytem jest odzież z wynikiem 64% i kosmetyki – 38%, artykuły spożywcze cieszą się dużo mniejszą popularnością i stanowią jedynie 4%.
Okazuje się, że dla 60% ankietowanych zakupy są rozrywką, relaksem i dobrą zabawą. Co zachęca Panie do zakupów w sieci? Zdecydowanie niższa cena (68%), oszczędność czasu (50%) i szeroki asortyment (47%). Wszyscy, którzy do tej pory zastanawiali się jak one to robią: co chwilę inna bluzka, sukienka, czy nowy odcień pomadki na ustach. I to za jedyne 200 zł? To już nie jest tajemnica - wyprzedaże, darmowe wysyłki, rabaty i gratisy oto, co kobiety lubią najbardziej w zakupach online. W standardowych sklepach tego nie dostaną, przynajmniej nie na taką skalę. Jedno jest pewne, współczesna kobieta stawia na swój wizerunek. Niezależnie od tego czy na zakupy wybiera się do centrum handlowego czy buszuje w sieci, jej koszyk nie pozostanie pusty.
Jeśli ciekawią Cię tajniki kobiecych zakupów, zwłaszcza w sieci, chcesz wiedzieć na co kobiety zwracają uwagę, gdzie szukają okazji i jakie sklepy wybrały w rankingu top 10, sprawdź raport Kobietanazakupach.pl
A i mężczyźni wydają się zadowoleni:
„Zdecydowanie wolę jak moja żona kupuje w sieci, przynajmniej nie zmusza mnie do chodzenia po sklepach, w których zazwyczaj nie ma miejsca dla facetów. Bo niby co mnie interesuje wybór setnego odcienia tej samej pomadki? Nawet nie ma gdzie usiąść! Wolę jak siedzi przed monitorem i przez Internet wybiera kolorową bluzeczkę. Przynajmniej mam spokój w domu :)”
Zapraszamy do lektury AdRun.pl