To już III edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tym razem pasjonaci grafiki mają za zadanie zaprojektować plakat, inspirując się hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!". Nie czekaj, poznaj szczegóły konkursu i wygraj atrakcyjne nagrody. Na zwycięzcę czeka nawet 10 tys. zł!
Ważne daty
Projekty można przesyłać od 1 lutego do 31 marca wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone publicznie 28 kwietnia 2020 r. również na stronie internetowej.
Jury i patronat medialny
Prace konkursowe oceni jury w składzie:
- Artysta Andrzej Pągowski
- Multidyscyplinarna projektantka wizualna i ilustratorka Beata Śliwińska „Barrakuz”
- Prof. Ksawery Piwocki, autorytet wśród studentów, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych
- Członkini Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej Lena Pianovska
- Redaktor naczelna magazynu Grafmag Aleksandra Tulibacka
- Zwyciężczyni drugiej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska Jadwiga Popiel
Patronat merytoryczny nad akcją objęła warszawska ASP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Wsparcie medialne zapewniają patroni: GRAFMAG, OOH Magazine i serwis polki.pl.
To powinnaś wiedzieć, projektując swój plakat
Praca powinna być interesująca pod względem artystycznym, a także w kreatywny sposób obrazować hasło „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!". Co ważne - projekt może być wykonany dowolną techniką. Uczestnicy konkursu powinni jednak wziąć pod uwagę kilka szczegółów technicznych, by ich praca mogła być oceniona przez jury. Wszystkiego dowiesz się z regulaminu. Ważne, by projekt:
- zgłosić za pomocą formularza konkursowego
- był zaprojektowany w układzie pionowym na siatce o wymiarach 120 x 180 cm, dostępnej pod tym linkiem
- posiadał logo Śliwki Nałęczowskiej - w prawym górnym rogu oraz hasło
- został zgłoszony w postaci cyfrowej/elektronicznej. Nie można wysłać go w formie papierowej. Do oceny jury należy zgłosić prace w postaci pliku zapisanego w formacie JPG (JPEG) lub PDF, w rozdzielczości 300 dpi, tak aby plik nie przekraczał 15 MB.
Maksymalnie można zgłosić 3 prace konkursowe.
Fot. Adobe Stock
Nagrody w konkursie
Wyniki już 28 kwietnia 2020 roku. Na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i słodkie zestawy. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują się na pozycjach od czwartej do dwunastej, zostaną nagrodzeni zestawami Śliwki Nałęczowskiej.
Upublicznienie zwycięskich prac
Zwycięskie prace zostaną opublikowane. Będzie je można znaleźć na stronie www.designbysliwkanaleczowska.pl a także w przestrzeni miejskiej w ramach kampanii Śliwki Nałęczowskiej.
Chcemy, by marka, która funkcjonuje w powszechnej świadomości konsumentów jako dość tradycyjna, zyskała dodatkowo bardziej aspirujące oblicze. A kto, jak nie artyści, mają moc kreowania rzeczywistości i nadawania jej nowych znaczeń? Naszym celem jest zainspirowanie ludzi do nieszablonowego spojrzenia na Śliwkę Nałęczowską i wkomponowania jej w przestrzeń miasta tak, by stała się jego integralnym elementem. Stąd też pomysł, by najlepsze plakaty zaprezentować jesienią w przestrzeni miejskiej
– wyjaśnia Beata Wiącek, Junior Brand Manager Marki.
A ty, masz już swój pomysł na plakat inspirowany hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!"? Jeśli tak, to nie czekaj!
Materiał powstał z udziałem marki Śliwka Nałęczowska