Wystartował Klub Scooby-Doo!

14 maja 2010 do sklepów trafił zupełnie nowy, pełnometrażowy film animowany z przygodami ulubieńca najmłodszych - Scooby-Doo – Scooby-Doo Abrakadabra-Doo TYLKO NA DVD. W dniu premiery nowego filmu wystartowała także akcja Klubu Fanów Scooby-Doo.
/ 29.06.2010 08:22

14 maja 2010 do sklepów trafił zupełnie nowy, pełnometrażowy film animowany z przygodami ulubieńca najmłodszych - Scooby-Doo – Scooby-Doo Abrakadabra-Doo TYLKO NA DVD. W dniu premiery nowego filmu wystartowała także akcja Klubu Fanów Scooby-Doo.

Przygody Scooby-Doo na DVD już od kilkudziesięciu lat cieszą się wielką popularnością wśród dzieci. By nagrodzić najwierniejszych Fanów psiego detektywa  datę premiery najnowszego filmu DVD „Scooby-Doo Abrakadabra - Doo” połączono ze startem akcji Klub Fanów Scooby-Doo. Akcję obsługuje strona internetowa www.scooby-doo-klub.pl

ZBIERAJ FILMY I WYBIERAJ NAGRODY!

Wszystkie filmy z serii Scooby-Doo zostały oznaczone naklejkami promocyjnymi, pod którymi znajduje się unikalny kod, umożliwiający zalogowanie na stronie Klubu. Każdy zakupiony film to gwarancja otrzymania nagrody! Organizator, spółka Galapagos, przygotował wiele fantastycznych nagród dla Scooby-Fanów, m.in.: piłki, latarki, pluszowe zabawki. Za pośrednictwem strony Fani mogą również zawalczyć o nagrodę główną -  dwuosobowy wyjazd do Parku Rozrywki Warner Bros. w Madrycie.

Aby wejść do gry o nagrodę główną wystarczy kupić co najmniej 3 filmy oznaczone naklejkami promocyjnymi, zarejestrować je na stronie klubu i odpowiedzieć na trzy pytania.

Oprócz Scooby-nagród mali poszukiwacze przygód znajdą na stronie wiele innych atrakcji – multimedialne gadżety związane z bohaterami filmu, ciekawostki, zabawne historyjki oraz gry ze słynnym Scooby-Doo w roli głównej.

Konkurs rozpoczął się 14 maja 2010 roku i potrwa aż do 31 stycznia 2011 roku. Promocja będzie wspierana działaniami w prasie, w Internecie oraz materiałami POS. Realizowana jest także kampania TV Scooby-Doo Abrakadabra-Doo (TVP 1, Polsat, Mini Mini, TVN 24, TVNStyle, TVN Meteo, Cartoon Network) planowana i kupowana przez U2 Media, kreacja spotu Genetix.

NOWE ATRAKCJE

Strona www.scooby-doo-klub.pl będzie nieustannie zmieniać się i dostosowywać zawartość do potrzeb małych fanów Scooby-Doo, tak aby utożsamiali się z tą postacią i z jej przygodami.
- Treść strony będzie cyklicznie wzbogacana o nowe atrakcje, takie jak nowinki związane z bohaterami, trailery czy mini gry, dlatego na pewno warto będzie na nią zaglądać – zapewnia Tomasz Więckowski dyrektor zarządzający agencji Kore Konnektiv, odpowiedzialnej za mechanikę i kreację strony oraz za obsługę całej promocji.

Redakcja poleca

REKLAMA