POLECAMY

Moda&Styl After Party 14 października 2010

Mimo, że Moda&Styl After Party odbywało się w trakcie tygodnia pracy, około 400 osób przybyło do warszawskiego Nine Clubu, by pobawić się przy muzyce, pooglądać pokazy mody, czy wreszcie dowiedzieć się, jak wygląda najnowszy numer magazynu Moda&Styl.

Mimo, że Moda&Styl After Party odbywało się w trakcie tygodnia pracy, około 400 osób przybyło do warszawskiego Nine Clubu, by pobawić się przy muzyce, pooglądać pokazy mody, czy wreszcie dowiedzieć się, jak wygląda najnowszy numer magazynu Moda&Styl.

Wprawdzie z przyczyn niezależnych od Bestseller Group, nie odbyła się promocja numeru jesiennego magazynu Moda&Styl w Empiku, ale wydawca zadbał o to, by dalsza część wieczoru w pełni zrekompensowała gościom ten zawód. Wieczór poprowadzili Robert Rowiński i Halina Rostkowska-Niemczyk.

Dużym uznaniem cieszyły się pokazy, podczas których swoje kolekcje zaprezentowały marki: Pretty One, Mona i Ochnik. Obuwie do pokazów przygotowała firma Luuluu.pl. Modelki reprezentowały agencję Orange Models. Fryzury wykonała Akademia Stylizacji przy użyciu sprzętu marki Remingto, natomiast makijaż firma Joko.

Nie obyło się bez niezwykle gorących występów muzycznych. Swoje możliwości wokalne zaprezentowali: debiutujący raper Mike One czyli Michał Król oraz Candy Girl, której przygrywał DJ Adamus. Dalszą część wieczoru, aż do późnych godzin nocnych umilał gościom didżej Deev M, obficie karmiąc ich deep-tech-house’owymi brzemieniami. Na imprezie pojawiły się też inne gwiazdy: Norbi, Laura Łącz, Olga Borys (ubrana w sukienkę marki Ochnik), Halina Frąckowiak.

Wieczór nie byłby w pełni udany, gdyby nie wsparcie sponsorów. Vip Auto – najstarszy i największy diler samochodów Saab w Polsce zaprezentował najnowszy model marki. Nowy Saab 9-5 Sedan był eksponowany przed wejściem do klubu. Pozostali sponsorzy After Party to: Lufthansa Italia, oferująca bezpośrednie połączenia z Warszawy do Mediolanu, a dalej do wielu włoskich i europejskich miast, Hannspree - jeden z najważniejszych producentów wyświetlaczy LCD, proponujący nabywcom elektroniki telewizory i ramki cyfrowe w niezwykłych, oryginalnych obudowach, Zepter International, Cin Cin, Nemiroff, Tobacco Trading International Poland, Hotel Krynica Zdrój, Joko, Dermalogica, Mary Cohr, Pleasure Spa, Multico Wellness, Malayka Spa, Remington, biżuteria Mia Sorella, Akademia Stylizacji, The Nine Club.

Patronami medialnymi wydarzenia byli: Polsat Cafe, ototrend.pl, we-dwoje.pl, Malemen, modowo.pl, Agencja Zoom Foto, oFeminin.pl, idolo.pl, naobcasach.pl, styl.fm, Iwoman.pl, Stylistka.pl, Życie w Luksusie.pl oraz MODA&STYL. Według wszelkich przesłanek było to pierwsze, ale nie ostatnie spotkanie przy klubowej muzyce i modowych akcentach, towarzyszące promocji magazynu Moda&Styl.

fot. Candy Girl (Zoom Foto)

Jeśli jesteście ciekawi, kto był na After Party, koniecznie obejrzyjcie naszą fotolerację.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/8 lat temu
Fajana imprezka musiala byc :)