Tradycją stało się, iż co roku firma Pirelli, międzynarodowy koncern oponiarski – przekazuje
na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy najbardziej znany kalendarz na świecie – Kalendarz Pirelli! Nie można kupić go nigdzie i za żadne pieniądze! Produkt nie do zdobycia? Teraz każdy ma szansę! Wystarczy wziąć udział w licytacji Kalendarza Pirelli 2009 na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Już w najbliższą niedzielę odbędzie się XVII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. „Mamy nadzieję, że każdy miłośnik sztuki, któremu nie jest obojętne zdrowie dzieci, przystąpi do licytacji i dołoży swoją cegiełkę do tej niezwykłej akcji. Wierzę iż Kalendarz trafi w ręce ludzi o złotym sercu”. – powiedziała Anna Borzęcka, Advertising & PR Manager Pirelli Polska.
„Tylko piękno może uratować świat” – oto przesłanie najnowszego Kalendarza Pirelli. Zdjęcia
do edycji 2009 powstały w malowniczych sceneriach afrykańskiej Bostwany. Ich autorem jest amerykański fotograf Peter Beard. Tematem obrazów jest nadmierna eksploatacja naturalnych zasobów Czarnego Lądu.
Należy podkreślić, że po raz pierwszy na kartach Kalendarza Pirelli pojawiła się Polka – Małgosia Bela – międzynarodowa top modelka. Oprócz pięknej Polki w Kalendarzu Pirelli 2009 pojawiły się: Daria Werbowy, Emanuela de Paula, Isabeli Fontana, Lara Stone, Mariacarla Boscono, Rianne Ten Haken.
Podczas ubiegłorocznego finału egzemplarz Kalendarza Pirelli 2008 został zlicytowany za kwotę 7 100 PLN. Zapraszamy do udziału w licytacji Kalendarza Pirelli, która zakończy się w dniu finału Orkiestry. Licytacja na stronie http://aukcje.wosp.org.pl/
O Kalendarzu Pirelli
Od narodzin w 1964 roku, Kalendarz Pirelli traktowany był jako prestiżowe wydawnictwo. Nad każdą edycją pracowali najlepsi fotograficy, którzy w wyjątkowych miejscach uwieczniali najpiękniejsze kobiety świata. Kalendarz otrzymywali jedynie najwybitniejsi koneserzy sztuki – filmowcy, aktorzy, muzycy, artyści i oczywiście najważniejsi Klienci firmy Pirelli.
Kalendarz do dziś nie jest na sprzedaż. Na świecie ukazuje się zaledwie kilkanaście tysięcy egzemplarzy, do Polski trafia jedynie 150 sztuk. Pierwszy egzemplarz zawsze przekazywany jest na ręce królowej Anglii. Ten najbardziej znany na świecie kalendarz stał się ikoną mody, fotografii i stylu.
źrodło: Materiały prasowe