Art Market Poland - podzielone na pięć kategorii
1. FASHION – Projektanci odzieży, obuwia oraz dodatków;2. BIŻU – Twórcy oryginalnej biżuterii;
3. DESIGN – Projektanci wzornictwa; przemysłowego; meble, oświetlenie, ceramika;
4. KIDS – Projektanci tworzący rzeczy; dedykowane dzieciom – ubranka, zabawki, edukacja;
5. ART – Malarstwo, rysunek, kolaż, rzeźba oraz przedmioty nie mieszczące się w powyższych kategoriach, a cechujące się dużą wartością artystyczną i estetyczną.
Art Market Poland - misja i cele
"Pragniemy także, aby nasze wydarzenie nie miało jedynie wydźwięku komercyjnego. Chcemy pokazać również, jak że ważny jest dla nas rozwój i inwestowanie w swoje umiejętności. Dlatego stworzyliśmy strefę EDU, gdzie chcemy zaprezentować uczelnie oraz placówki kształcące w kierunkach artystycznych. Mamy nadzieję, że ART MARKET POLAND stworzy atmosferę sprzyjającą młodym i twórczym osobom, mającym wiele do zaoferowania. Nasi młodzi projektanci dość często cechują się pewną nieśmiałością i brakiem pewności siebie w porównaniu z zagranicznymi kolegami" - mówią nam organizatorzy wystawy.
Na Art Market Poland wielu projektantów będzie oferowało szeroki wachlarz swoich artystycznych osiągnięć, co pozwoli gościom wystawy na zapoznanie się z ich twórczością, nabycie interesujących i oryginalnych przedmiotów, podzielenie się opiniami oraz nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Istotne jest nietypowe podejście do typowych przedmiotów. Dotyczy to wszystkiego co nas otacza: mebli, odzieży, biżuterii, rzeczy codziennego użytku. Wszystko to może być przyprawione najlepszej jakości polskim designem i takie podejście będzie propagowane wśród współczesnych Polaków.